XXL Nutrition

Is het slecht om????

Bezoekers in dit topic

Unregistered zei:
Het schaadt wel, en alles wat mijn training schaadt, doe ik niet. Nee, ik wil geen prof worden, en ja ik wil maximale groei, TERWIJL ik niet eens bb'er ben, let ik wel strict op mijn voeding.

Ps. Ik houd het al 4mnd vol, en blijf het net zolang volhouden als nodig is om mijn doel te bereiken.

ik hou het al 5jaar vol, iedere week keer op keer het zelfde aantal keer gaan trainen sneeuw/regen/hitte/vermoeidheid/ziekte, kan mij niks schelen, ik blijf voor niks thuis, ik ga trainen en elke keer met dezelfde intensiteit, de eerste 2jaar zelfs constante overtraining zonder dat ik het wist.

Als je het zo volhoudt, respect.

Maar 't gaat hem daar vooral over in bb imo: zo lang mogelijk volhouden. En 4maand is kort, zeer kort.

mvg.
 
Naar mijn mening zijn hardlopers doodlopers ook in BB, ik heb er aardig wat extreem fanatiek zien beginnen en verslonsen. Je kan beter af en toe de teugels wat laten vieren(ieder op ze eigen manier) en het 10+ jaar met veel plezier doen dan een aantal jaren extreem misschien zelfs een wedstrijdje maar op de lange termijn het plezier verliezen en ermee nokken.
Maar ja, dat zijn mijn 2 centen...
 
Unregistered zei:
1. Ten tweede vind ik niet dat je jezelf met de pros moet verglijken, wat zij doen is ook niet altijd goed. Als Ron Coleman zegt dat decline presses goed zijn voor de binnenkant borst, doe jij het dan ook? WIj zijn de pro's niet, en de pro's zijn ons niet.

2. Ik offer alles, maar dan ook alles op om maar iets beter te worden. Jij ook?
1. Jij bent degene die over kampioenen en Arnold (pro's) is begonnen, ik ging er enkel op in. Vergelijken doe ik mezelf er helemaal niet mee.
2. Zeker, en dat pintje en die joint hebben me progressie zeker niet verminderd, zou eerder zeggen integendeel: de boog kan niet altijd gespannen staan, en als je altijd 100% geeft dan is af en toe eens "ongezond" doen zeker aan te raden om de zware levensstijl vol te kunnen houden.
 
Unregistered zei:
Het schaadt wel, en alles wat mijn training schaadt, doe ik niet. Nee, ik wil geen prof worden, en ja ik wil maximale groei, TERWIJL ik niet eens bb'er ben, let ik wel strict op mijn voeding.

Ps. Ik houd het al 4mnd vol, en blijf het net zolang volhouden als nodig is om mijn doel te bereiken.
4 maandjes? Met alle respect, maar toen was ik net hetzelfde als jouw. Wacht tot je een paar jaar bezig bent, zullen we nog eens praten. Als je dan nog niet gestopt ben.
 
inderdaad. maar als jij t jaren lang volhoudt zonder uit de bres te springen moet je dat zelf weten maar kijk dan ook eens terug op je leven en wat je al dan niet hebt moeten missen voor een paar kilootjes extra.

kan je houding en discipline die je opbrengt goed begrijpen maar lol in t leven staat bij mij nog steeds bovenaan. nie te gek worden uiteraard maar een enkele zaterdag gaat deze jongen lekker feesten. me eigen kapot zuipen en blowen dat heb ik wel gehad maar lekker aangeschoten worden is zeker niet verkeerd. voel me r ook echt niet schuldig bij. de maandag begin ik weer lekker aan mn lifestyle en dan is t een paar zaterdagen niet stappen maar ik zweer echt niet alles af. wil wel terugkijken op een leuk en sociaal leven. is me iets belangrijker dan een paar kilootjes meer op mn frame

@rob en M4yD4y: :thumb:, my exact thougt
 
dandyman zei:
inderdaad. maar als jij t jaren lang volhoudt zonder uit de bres te springen moet je dat zelf weten maar kijk dan ook eens terug op je leven en wat je al dan niet hebt moeten missen voor een paar kilootjes extra.

kan je houding en discipline die je opbrengt goed begrijpen maar lol in t leven staat bij mij nog steeds bovenaan. nie te gek worden uiteraard maar een enkele zaterdag gaat deze jongen lekker feesten. me eigen kapot zuipen en blowen dat heb ik wel gehad maar lekker aangeschoten worden is zeker niet verkeerd. voel me r ook echt niet schuldig bij. de maandag begin ik weer lekker aan mn lifestyle en dan is t een paar zaterdagen niet stappen maar ik zweer echt niet alles af. wil wel terugkijken op een leuk en sociaal leven. is me iets belangrijker dan een paar kilootjes meer op mn frame

@rob en M4yD4y: :thumb:, my exact thougt

Vind ik ook, mijn eerste 3 maanden wou ik echt ook helemaal niet drinken en niet blowen. Maar ik denk dat ik het niet vol houd als ik nooit eens lekker een x zuipen of eens een jointje. Ik wil niet op mijn jeugd terug kijken en me zelf zien als iemand die alleen maar dingen heb gedaan die goed voor bb waren. Ik vind het ook wel leuk om eens mee te doen met mijn vrienden die niet aan bb doen. En lekker zuipen op een verjaardag van een ander. En tuurlijk als ik waker word meteen een shake en weer mijn aan mijn dieet. Na zo'n avondje zuipen ben ik weer zwaar gemotiveerd om weer gezond te leven!!!!!!!!
 
Ik vindt dat iedereen zelf moet weten,wat hij over heeft voor zyn doel,
Wreed zuipen en slecht eten in het weekend, geen probleem, maar verwacht niet dat je bij de besten zulthoren.
Zolang je maar een regelmaat in je trainen/eten/rusten blijft aanhouden die resultaten blijft leveren, dan zit je goed

Alchol is er voor mij in ieder geval niet meer bij..

grtz
 
Ik bedoel met 4 maandjes, dat ik het zo strikt volhoudt. Ik train wel langer, hehe. Maar goede argumenten admin. We hebben gewoon een meningsverschil.

En... bij mij begint nou de lol bij dat beetje extra kracht.
 
Er is maar 1 manier om het lang vol te houden en dat is plezier hebben in wat je doet.

Maak een schema wat jou bevalt.
Kies oefeningen die jou liggen.
Hou je aan de sets en reps die jij pretig vind.
En de belangrijkste MAAK VAN JE SPORT GEEN OBSESSIE ! !

En idd 4mnd is niet lang ( 5 en 10jr trouwens ook niet :D:D )
 
3XL zei:
Er is maar 1 manier om het lang vol te houden en dat is plezier hebben in wat je doet.

Maak een schema wat jou bevalt.
Kies oefeningen die jou liggen.
Hou je aan de sets en reps die jij pretig vind.
En de belangrijkste MAAK VAN JE SPORT GEEN OBSESSIE ! !

En idd 4mnd is niet lang ( 5 en 10jr trouwens ook niet :D:D )

Dit vind ik nu een superreply :thumb: Wanneer je TE strikt gaat wezen, zal snel de lol eraf zijn denk ik. Ikzelf wil iig nog wel een social life hebben (die al een heeeeel stuk minder is geworden), dan haal ik maar wat minder uit mijn gains. Sorry, maar ik denk als je eens in de zoveel tijd lekker een avondje doorzakt en/of lol maakt, dat je het veel langer kan volhouden in deze sport.
 
idd kale ! same here.. me social life is ook stúkken minder geworden door deze sport. maar ik heb het r voor over.... maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet van t leven kan genieten..ga nog steeds af en toe uit.. rook wel es een jointje hier en daar en drink wel es een biertje eens in de zoveel weken. maar met zekere mate..
 
3XL zei:
Er is maar 1 manier om het lang vol te houden en dat is plezier hebben in wat je doet.

Maak een schema wat jou bevalt.
Kies oefeningen die jou liggen.
Hou je aan de sets en reps die jij pretig vind.
En de belangrijkste MAAK VAN JE SPORT GEEN OBSESSIE ! !
bump

3XL zei:
En idd 4mnd is niet lang ( 5 en 10jr trouwens ook niet :D:D )
hela :D ;-)

mvg.
 
Vind nu ook niet dat je als een pater moet gaan leven, dit hou je gewoon niet vol misschien 1% wel ( dus veel respect voor Mr Koolhoven :) ).
Maar voor de meeste onder ons gewoon onhoudbaar, een paar maanden wel maar jaren.

Voor de rest ben ik het 100% eens met Rob G ( volgens mij kan je gedachten lezen man :D ) leef ... wees geen plant ... geniet van je jonge leven.
Als je oud bent zul je graag met een glimlacht terugdenken aan de goede tijd, wanneer je goed aangeschoten met een BH over je hoofd op straat loopt en staat te zwaaien naar een auto die aankomt, die dan een politie wagen blijkt te zijn. :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Grtz

ps: was mijn bh niet hé, van men ex ... :D
 
alles met mate das het geheim.......allee jammer dat mensen moeilijk maat kunne houden..
En je sociale leven? ach op de sportschool heb ik veel leuke contacten opgedaan, nou ist wel een gezellige kleien sportschool waar je net zo goed met de eigenaar meetraint
 
Speedy G. zei:
Vind nu ook niet dat je als een pater moet gaan leven, dit hou je gewoon niet vol misschien 1% wel ( dus veel respect voor Mr Koolhoven :) ).

Koolhoven doet competitie, voor mij is dat een belangrijk verschil.

mvg.
 
M4yD4y zei:
Koolhoven doet competitie, voor mij is dat een belangrijk verschil.

mvg.

Tuurlijk maar je moet de motivatie maar opbrengen hé, je bent zeker ook wel meer gemotiveerd om alles te laten als je compititie doet dan wanneer je het als "hobby" doet.

Sowieso BB'ing is a way of life, en idd je verliest veel contact met kameraden en je gaat minder uit etz ... maar je legt dan weer contact met mensen van de gym die dezelfde interesse hebben als jij en sodus ook vrienden die je misschien beter liggen.

Maar echte vrienden die blijf je toch gewoon zien, zie veel van men goede kameraden veel minder maar toch spreken we af en toe eens af en gaan we ene gaan drinken. :thumbs:

Greetz
 
Back
Naar boven