Fitness Seller

Is het superdude seizoen al begonnen in de sportschool bij jullie?

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Zijn ze er dit jaar vroeger bij dan in andere jaren, of ligt het aan mij?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Hebben jullie ze al gespot in de gym?
 
Jep, maar het verbaast me, dat sommige nogal wat kracht hebben..
(tenminste zo lijkt het)


Der zijn ook weer een stuk of 10 nieuwe polen bij gekomen, wat een gezelligheid:)
 
Haha die pic..

Bij mij zijn ze nooit weg geweest, maar ze groeien maar niet die krengen.
 
Yep!! je ziet ze al weer rustig aan binnen stromen! Ze worden alleen steeds jonger...
 
Ik zie nu ook van rare lui die hun haren tot in de nek / schouders door laten te groeien. Whats up with that ?
 
jaa die heb ik wel gezien ja.. in de douche:moon:
 
Ja. Gister liepen er weer twee uiteraard beide met spijkerbroek aan
 
Ik zie nu ook van rare lui die hun haren tot in de nek / schouders door laten te groeien. Whats up with that ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pas maar op voor die gasten, JONGE!:D
 
1 lange gast met een petje
 
Wij slaan ze gelijk af.
 
Een paar superdudes(ik noem het pubers), maar ik stoor me er niet zo aan, ik heb uberhaupt weinig contact in de sportschool, ik maak altijd mn trainings routine af en dan ben ik gelijk weer weg.
 
Hahah een paar. Vorige week wou ik de bench gebruiken was er een gozer bezig hevig te banken met 40kg vraag ik of ik even tussendoor mag om even op te warmen zegtie " Nee ik ben bezig " hij zat rustig voor zich uit te staren nou 5min later deed ie 1 setje ging ie met zen maatjes staan lullen verderop ik heb zen handdoek weg gesmeten en ben begonnen
 
Ben zelf ook begonnen vanaf januari bij een sportschool :P. Jeah I'm a proud superdude!
 
Laatst bewerkt:
Het valt nog heel erg mee. Meeste wat er nu loopt is redelijk serieus. Gok dat er wel een stroom van dit soort ventjes komt rond april mei......elk jaar hetzelfde verhaal
 
bij ons is het dit jaar ook verschrikkelijk, in 2 weken tijd loopt het plots propvol met 15/16-jarigen, en idd ze zien er allemaal hetzelfde uit, 50kg, een basketbalbroek die meer op een rok gelijkt bij hen, een t-shirt 4 maten te groot en een hip-hop-pet op hun hoofd, en behalve rondkijken en tetteren heb ik ze er nog niet veel zien doen.
K heb gisteren nog ene moeten verwittigen : ik had DB rows gedaan met 36kg-DB, teon ik hem terug gelegd had, zat ik dat er zo'n gastje hem probeerde uit het rek te krijgen, wou weten hoe zwaar dat was, ik riep hem dat hij toch maar moest zien het neit op zijn tenen te krijgen.
Jammer dat ik steeds mijn warme avondmaal na trainen neem ( ervoor is niet zo goed, maag protesteert dan), of ik zou express later gaan trainen, dat heel die peutertuin gepasseerd is
 
Ne gelukkig niet... trainen pas vanaf je 18e rules (Y)
 
echt storen doet het me eigenlijk niet; ben zelf vader van een prille puber, t' zijn jonge jongens he, maar idd ze zijn dit jaar bij ons precies ook wel een stuk jonger geworden
 
trainen in spijkerbroek, is dat iets nieuws??
 
Back
Naar boven