AndroidHealthClinic

Is het superdude seizoen al begonnen in de sportschool bij jullie?

Bezoekers in dit topic

de vraag is natuurlijk wel waarom je in godsnaam met 10kg tot failure je biceps staat te trainen terwijl je blijkbaar met 24kg kan curlen ;) (superdude)
 
Ik had al 2oefeningen 3/4sets op me max gedaan, en nu wilde ik zoveel mogelijk reps eruithalen met een lichtergewicht.
 
ik train ook met een pet op, en ik snap niet bepaald wat daar raar aan is, de pet zit wel is in de weg bij het trainen:p.. maarja leg is uit waar je er raar aan vind dan?

Waarom zou je trainen met een pet op?
Het heeft totaal geen functie en kan alleen maar in de weg zitten, zoals je zelf al aangeeft en het lijkt me ook niet echt lekker i.v.m. zweten.
Weet natuurlijk niet hoe hard jij traint en hoe hard jij zweet en hoe erg jij het vind om met een ranzig petje (van het zweet) op te lopen...
 
Waarom zou je trainen met een pet op?
Het heeft totaal geen functie en kan alleen maar in de weg zitten, zoals je zelf al aangeeft en het lijkt me ook niet echt lekker i.v.m. zweten.
Weet natuurlijk niet hoe hard jij traint en hoe hard jij zweet en hoe erg jij het vind om met een ranzig petje (van het zweet) op te lopen...

Lijkt mij dus ook, als ik zweet en heb een pet op (zelden) dan gaat het echt jeuken :p
En een pet is bedoelt om de zon tegen te houden. Ik weet niet, maar wij hebben geen zon in de sportschool :)
 
de kijk mij ik ben geen superdude maar een beest topic
 
Ik voel me na een jaar trainen nog steeds superdude.
 
Waarom zou je trainen met een pet op?
Het heeft totaal geen functie en kan alleen maar in de weg zitten, zoals je zelf al aangeeft en het lijkt me ook niet echt lekker i.v.m. zweten.
Weet natuurlijk niet hoe hard jij traint en hoe hard jij zweet en hoe erg jij het vind om met een ranzig petje (van het zweet) op te lopen...
heb meestal in me vrije tijd ook een pet op dus heb geen zin om hem af te doen voor het trainen en als ik er last van heb draai ik hem toch om:p
en ja zweet toch wel behoorlijk wat zeker (net) was het bijna niet uit te houden met de cardio , maar jeuken gaat het bij mij niet hoor, voorderest wel irri als ze een apparaat bezet houden als ze staan te lullen ....
en teenslippers mogen ze van mij graag dragen ... gewoon wachten op het moment tot de dumbbell valt, kijk een pet oke , maar een spijkerbroek:roflol:
 
Ben zelf ook begonnen vanaf januari bij een sportschool :P. Jeah I'm a proud superdude!

Jij trainde toch bij Heafland sport in Brunssum he?
 
Ja best wel, en ook veel hele kleine jongetjes van ong 15 jaar en sommigen jonger.
 
Laatst bewerkt:
Ik train met een sjaal om. Heeft ook totaal geen functie tijdens het trainen, maar het zit gewoon lekker en soms kriebelt het lekker in je nek wanneer je je hevig inspant.
 
Ja is reeds begonnen, het blijft stromen en vooral als volgt:
De ene superdude komt binnen, ziet dat praktisch niemand hate (omdat ze hoe dan ook geld in het laatje brengen), vind dat leuk, brengt zijn maatjes mee, die dan weer hun maatjes, enz.
En dan wil je bankdrukkert zit er ene jongeman op te bankrukken met 20 kg (enkel de bar dus).
Dan ga jij, als opwarming (ik doe dit toch) 40 kg bankdrukken en dan kijken ze hun ogen uit omdat ze mega-ectomorph-lang zijn en dus niet kunnen begrijpen dat zo'n klein mannetje zoals mij meer kan benchen dan een lange superdude-slunger combinatie.
De meesten beginnen wel als een ectomorph figuur, maar ik vind dat als je enkel gaat trainen om je abs en biceps te tonen tijdens de zomer (wat zelfs meestal niet lukt in zo een korte periode), je beter niet naar de gym moet komen.
(Uit respect voor de niet-ectomorphe personen...)
 
Laatst bewerkt:
Ja is reeds begonnen, het blijft stromen en vooral als volgt:
De ene superdude komt binnen, ziet dat praktisch niemand hate (omdat ze hoe dan ook geld in het laatje brengen), vind dat leuk, brengt zijn maatjes mee, die dan weer hun maatjes, enz.
En dan wil je bankdrukkert zit er ene jongeman op te bankrukken met 20 kg (enkel de bar dus).
Dan ga jij, als opwarming (ik doe dit toch) 40 kg bankdrukken en dan kijken ze hun ogen uit omdat ze mega-ectomorph-lang zijn en dus niet kunnen begrijpen dat zo'n klein mannetje zoals mij meer kan benchen dan een lange superdude-slunger combinatie.
De meesten beginnen wel als een ectomorph figuur, maar ik vind dat als je enkel gaat trainen om je abs en biceps te tonen tijdens de zomer (wat zelfs meestal niet lukt in zo een korte periode), je beter niet naar de gym moet komen.
(Uit respect voor de niet-ectomorphe personen...)


Oke man.
 
Ja is reeds begonnen, het blijft stromen en vooral als volgt:
De ene superdude komt binnen, ziet dat praktisch niemand hate (omdat ze hoe dan ook geld in het laatje brengen), vind dat leuk, brengt zijn maatjes mee, die dan weer hun maatjes, enz.
En dan wil je bankdrukkert zit er ene jongeman op te bankrukken met 20 kg (enkel de bar dus).
Dan ga jij, als opwarming (ik doe dit toch) 40 kg bankdrukken en dan kijken ze hun ogen uit omdat ze mega-ectomorph-lang zijn en dus niet kunnen begrijpen dat zo'n klein mannetje zoals mij meer kan benchen dan een lange superdude-slunger combinatie.
De meesten beginnen wel als een ectomorph figuur, maar ik vind dat als je enkel gaat trainen om je abs en biceps te tonen tijdens de zomer (wat zelfs meestal niet lukt in zo een korte periode), je beter niet naar de gym moet komen.
(Uit respect voor de niet-ectomorphe personen...)

En dan ga ik, als opwarming (ik doe dit toch) 60kg bankdrukken en dan kijk jij je ogen uit omdat je zo'n klein mannetje bent en dus niet kan begrijpen dat zo'n mega-ectomorph-lange slungel zoals ik meer kan benchen dan zo'n klein mannetje.
 
Maar dat is ook mijn hond kaas...? Hoe gaat je ramadan eigenlijk?
 
Back
Naar boven