MuscleMeat

Is het superdude seizoen al begonnen in de sportschool bij jullie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zie je hier ook steeds vaker, dat ze met een pet op trainen ???
Het is altijd net of die gastjes wat te verbergen hebben ,ze kijken je ook vaak niet recht aan als je tegen ze praat:fuu:
 
Het is altijd net of die gastjes wat te verbergen hebben ,ze kijken je ook vaak niet recht aan als je tegen ze praat:fuu:

dat is natuurlijk. onderdanig gedrag :roflol:
 
Word stont:fuu: van die gasten, zijn wel ongeveer mijn leeftijd, maar trainen hebben ze nog nooit gehoord, lijkt meer een praat groep
trainen? wat is dat?

Kun je dat eten?
 
zie je hier ook steeds vaker, dat ze met een pet op trainen ???
ik train ook met een pet op, en ik snap niet bepaald wat daar raar aan is, de pet zit wel is in de weg bij het trainen:p.. maarja leg is uit waar je er raar aan vind dan?
 
ik train ook met een pet op, en ik snap niet bepaald wat daar raar aan is, de pet zit wel is in de weg bij het trainen:p.. maarja leg is uit waar je er raar aan vind dan?

er schijnt toch geen zon in de gym

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
jawel HEEL erg veel...
 
Gisteren in de sportschool kwam er een mocro binnen met een stoer petje op, echt een ecto, je zou niet zeggen dat hij traint, en hij gaat meteen benchpressen.

Dus ik zie hem opwarmen en er opeens 100kg aanhangen. Ik denk bij mezelf, daar komen 2 halve reps uit en het is gedaan. Maar nx is minder waar, meneer maakt 3x10 setjes met 100kg zonder spotter mét goeie utivoering. Echt crazy.

Moet er bijvertellen dat zijn homie wel een buffel is en die al een potje dbol uit zijn zakken heeft laten vallen in de gym.... Maar goed, nog steeds respect voor die kerel, ik doe het hem niet na en hij weegt max 65kg.

-1... Geen respect voor een mocro met een petje op.... en al helemaal niets als die als skinny ecto aan de dbol zou zitten
 
Bij ons zat het ook vol gstrn :(, ze kenden duidelijk de regels van de gym nog niet, wedstrijdbodybuilders gaan altijd voor :), ongeschreven regel bij ons in de gym. Maar ja dan gooi je gewoon ff met een stel dumbbells van 60kg na een setje presses en dan heb je opeens wel plaats :)
 
Bij ons zat het ook vol gstrn :(, ze kenden duidelijk de regels van de gym nog niet, wedstrijdbodybuilders gaan altijd voor :), ongeschreven regel bij ons in de gym.

hoezo, verliezen ze anders teveel spieren ofzo?
 
Waarschijnlijk zijn er genoeg gasten in dit topic die ik in het echte leven ook zou bestempelen als superdude
??????:gek:

Dan denken ze dat ze dikke armen hebben xD en dan zo met een stomme kop kijken.Toen ik pas kwam trainen had ik een veel te groot luchtig tshirt aan zodat niemand mijn stekke armpjes zag :D

Ik kwam ook in een kudde superdudes aan toen ik 16 jaar was , nu ben ik 18 en alleen ik een een maat trainen nog. (van de 10 man)

supercitaat superdude : "creatine haal je best in de aphotheek of in holland"

holland ???????:gek:
Oftewel je kleed je en gedraagt je als een mongool ,als superdude dus. Maar je vind je zelf wel stoer omdat jij na 2 jaar nog steeds in de sportschool bezig bent
 
Nope, anders klopt hun eet en traings timing niet meer :D

hehehe, nou ik moet de eerste bb-er nog tegenkomen die mij uit m'n squatrack stuurt :roflol:
 
Vandaag 2 van die ecto's. De ene met een twix in zen hand en de andere een mars. En dan 30min abs trainen en weer weggaan
 
Vandaag 2 van die ecto's. De ene met een twix in zen hand en de andere een mars. En dan 30min abs trainen en weer weggaan

2 ecto's, ook in tanktop? hier lopen ze rond in tanktops en korte broeken.. 60kg bij 1.80+ meter is ernstig om te zien in een tanktop
 
Gisteren maakte ik pas iets bizars mee, ik was me biceps aan het trainen maar had al 2oefeningen dr voor gedaan en dit was mn 3de oefeningen laatste set,ik wilde tot failure gaan, eindstand kwamen er net 2 superdudes binnen, hun zagen my bicep curl doen met 10kg maar dat deed ik tot failure maar hun weten niet wat dat betekent, maar in ieder geval hun pakken allebei 12kg dumbbell's en beginnen heel de tyd te lachen naar me enzo en dan fluisteren naar elkaar en ik had ze al snel door,dus na me set liet ik me armen even rusten en toen liep ik naar de rek waar alle dumbbell's liggen dus ik pak 2dumbbell's van 24kg en pak me biceps staand met een emotieloos gezicht alsof het me geen moeite koste:P Daarna gelyk helemaal geen last meer van ze gehad ze kloote nog snel wat aan in de Gym en gingen toen gelyk naar huis:P haha
 
ik kan me nooit druk maken om kracht stats, er is altijd wel iemand sterker. ik had me eerder druk gemaakt als me biceps kleiner waren :D
 
Haha ja daar heb je wel gelijk in maar alsnog ik hou dr niet van als een paar superdudes dan een beetje ''de man'' gaan uithangen terwyl ze niet eens weten wat ze moeten doen.
 
Back
Naar boven