MuscleMeat

Is het verstandig ??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vleuje

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
8
Waardering
0
Is het verstandig om voor mij om een kuur te gebruiken ???
ik ben 23 jaar, 1m69 en weeg 82 kg ( kom van 96 ) en sta nu op 28,5% BF ( kom natuurlijk ook van veel hoger ). deze 14 kg verloor ik op 5 maand door voedingscheme en veel cardiotraining gecombineerd met kracht. Natuurlijk valt deze verandering wel op maar zit nog met overtollig vet wat de spieren natuurlijk wegsteekt. Daarom had mij iemand aangeraden om een kuur te starten. Na ik dit vertelde aan een trainingmaatje, vond deze dit te vroeg en rade mij aan om eerst dat bf % naar beneden te krijgen. Wat denken jullie hiervan ???
 
Idd goed advies, zou niet eerder starten dan met een BF onder de 17%. Hoog vetpercentage werkt aromatisatie in de hand.

Bij een teveel aan testosteron wordt een deel in oestrogeen omgezet. Het enzym dat dit bewerkstelligd is aromatase, vandaar de term.

d
 
Goed advies van je maatje, zeker je bodyfat omlaag gooien met veel cardio eventueel op lege maag, zodat het direct jou vetten aanpak.
Stel een goede dieet op, mischien ketogenic dieet is iets voor je.:google: maar Palumbo dieet..
Mischien een ECA of ECY erbij gaat zeker lukken.

Suc6 ermee
 
luister naar je trainings maat hij heeft gelijk! succes
 
Wat dacht je ervan om eerst eens een gezonder lichaam te krijgen Vleuje ? Het is al niet gezond om met een vetpercentage van 28% rond te lopen laat staan dat je er dan anabolen in gaat pompen.
 
je weegt nu 82 kilo.... dat zou bij jou lengte en een laag BF% nog best een aardig fysiek kunnen zijn. Maar aangezien je vet nog zo hoog is zal je gewicht ook erg laag worden bij een normaal percentage.

Zorg eerst dat je onder de 15% zit. ga dan met een goed dieet en wat leuke supplementen keihard trainen. En kijk daarna verder naar extra hulpmiddelen om te groeien.

Succes!
 
Back
Naar boven