XXL Nutrition

Is kuren huren?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat sowieso. Ben je lang aan de TRT geweest, zul je ook vast en zeker een nakuur nodig hebben en doorgaan met trainen.

Ik probeer alleen te zeggen dat ik denk dat de crash wat minder zwaar is dan bij zware kuren.

Bij mij werd mijn eigen vrije testosteron onderdrukt door de antidepressiva en antipsychotica. Ik zat op 6 rond, terwijl de ondergrens 8 is en bij een lagere waarde meer kans is op ziektes en aandoeningen.

Het ziet er bij mij niet uit alsof ik van de psychische medicijnen af stap zowel als van de TRT.

Hoewel ik me al zeer goed voelde op m'n testosteron na, voel ik me nu wéér aanzienlijk beter. Ik ben voorstander van TRT van wat ik nu meemaak.
Een gevolg van laag testosterongehalte kan depressie zijn. Misschien kun je in de toekomst als alles stabiel is die medicatie eens een tijdje niet nemen, misschien kun je zonder.
Trt en stoppen met medicatie kan waarschijnlijk ook helpen weer grip te krijgen op je vetpercentage.

Dit is toch geen advies topic voor silverback ?
Hij staat nu onder behandeling van de bekende kliniek hier, en zijn topic is gesloten

Hij heeft wel gelijk dikzak, test onderdrukt op elke dosis

Wie zegt van niet dan, kleine man? Lezen is moeilijk. Ik zeg dat ik denk dat er een verschil zit tussen TRT en zwaar kuren qua terugval.

Laten we het lekker informatief houden in plaats van die lelijke toxiciteit van jullie kneusjes. Je kunt ook iets normaal brengen in plaats van aanvallen. Maar nee, jullie niet.

En ja, ik noem "kleine man" en "kneusjes" als reactie op jullie koosnaampjes. Ik doe net zo hard mee. Actie - reactie.

Als jullie nu jullie containers dicht kunnen houden, kunnen we misschien genieten van een informatief topic.

Wie zegt van niet dan, kleine man? Lezen is moeilijk. Ik zeg dat ik denk dat er een verschil zit tussen TRT en zwaar kuren qua terugval.

Laten we het lekker informatief houden in plaats van die lelijke toxiciteit van jullie kneusjes. Je kunt ook iets normaal brengen in plaats van aanvallen. Maar nee, jullie niet.

En ja, ik noem "kleine man" en "kneusjes" als reactie op jullie koosnaampjes. Ik doe net zo hard mee. Actie - reactie.

Als jullie nu jullie containers dicht kunnen houden, kunnen we misschien genieten van een informatief topic.
Nogmaals er zit geen verschil in, laten we het inderdaad informatief houden. Denken is niet echt je sterkste punt

Nogmaals er zit geen verschil in, laten we het inderdaad informatief houden. Denken is niet echt je sterkste punt

Ik kan wel reageren op je laatste zin, maar je eerste zin klinkt me als muziek in de oren. Dus zal ik de grote man zijn en normaal reageren.

Hoe hoger de dosis, hoe hoger het resultaat. En als jij abrupt stopt na extreme dosissen te hebben gebruikt, raak je toch veel sneller je gains kwijt dan dat je de dosis van TRT gebruikt?

Er staat een vraagteken achter de zin, ik denk ik zeg het even.

Niemand ontkend dat er nagekuurd moet worden en niemand ontkend dat je gains kwijtraakt. Ik heb het over de hoeveelheid aan gains, aangezien TRT eigenlijk een optimaal testosteron oplevert in plaats van bovennatuurlijk veel.

En jongens, probeer een normale conversatie te houden. Jullie kunnen het.

Ik kan wel reageren op je laatste zin, maar je eerste zin klinkt me als muziek in de oren. Dus zal ik de grote man zijn en normaal reageren.

Hoe hoger de dosis, hoe hoger het resultaat. En als jij abrupt stopt na extreme dosissen te hebben gebruikt, raak je toch veel sneller je gains kwijt dan dat je de dosis van TRT gebruikt?

Er staat een vraagteken achter de zin, ik denk ik zeg het even.

Niemand ontkend dat er nagekuurd moet worden en niemand ontkend dat je gains kwijtraakt. Ik heb het over de hoeveelheid aan gains, aangezien TRT eigenlijk een optimaal testosteron oplevert in plaats van bovennatuurlijk veel.

En jongens, probeer een normale conversatie te houden. Jullie kunnen het.
je hebt niet lichte of zware onderdrukking, onderdrukt is onderdrukt. Je eigen aanmaak ligt plat. Of je nu 75mg neemt, of 750mg.
De dip is net zo hard.

Duik nog even een aantal maanden de boeken in voor je mensen advies wil geven over middelen die wezenlijke veranderingen in mensen hun leven kan geven. Niet heel verstandig.

Kuren is leasen

Hoe hoger de dosis, hoe hoger het resultaat
Is dat zo?
Niemand ontkend dat er nagekuurd moet worden
De haarlem studie heeft toch echt anders laten zien en in de praktijk heb ik zelf ook gemerkt dat zonder nakuur je snel genoeg herstelt. Waarvoor moet er nagekuurd worden volgens jou en vooral met wat?
Dat sowieso. Ben je lang aan de TRT geweest, zul je ook vast en zeker een nakuur nodig hebben en doorgaan met trainen.
zie hierboven
Ik probeer alleen te zeggen dat ik denk dat de crash wat minder zwaar is dan bij zware kuren.
Je zit net op dokter voorschrift op trt en denkt kennis te hebben, helaas laat deze te wensen over.

Maar zoals je al aangaf heb ik weinig kennis en zeker geen jaren kuur ervaring. Jij hebt dat natuurlijk wel gezien jouw stats

Jongens, laat maar. Dit is helemaal niet wat ik bedoel. Van beide situaties ligt je testosteron plat. Maar bijvoorbeeld in 125mg Nebido of 1000mg Test E iedere week zit een groot verschil en zullen de gains behaald met 1000mg hoogstwaarschijnlijk eerder inkakken wanneer je abrupt stopt. Sneller behaald=sneller weg LIJKT ME.

Echt, het niveau hier. Ik ga weg uit dit topic.

En je kunt me quoten wat je wilt en je kunt ervaring met kuren hebben wat je wilt, maar in mijn ogen blijf je klein. Of het nu 1m75 of een smal fysiek is, I don't care.

Oh, overigens.. "dik" zijn kun je wat aan doen. Je lengte of je bouw niets. Succes ermee en houdoe :D

Praat niet over niveau, je bezit zelf niet de kennis en daarmee maak je uitingen “gevaarlijk” er zijn mensen met nog minder kennis en die zullen wat jij zegt voor waarheid kunnen aannemen.

Daarnaast ben je 9 cm hoger, wat nou ook niet echt master race is. Tot ziens.

Jongens, laat maar. Dit is helemaal niet wat ik bedoel. Van beide situaties ligt je testosteron plat. Maar bijvoorbeeld in 125mg Nebido of 1000mg Test E iedere week zit een groot verschil en zullen de gains behaald met 1000mg hoogstwaarschijnlijk eerder inkakken wanneer je abrupt stopt. Sneller behaald=sneller weg LIJKT ME.

En je kunt me quoten wat je wilt en je kunt ervaring met kuren hebben wat je wilt, maar in mijn ogen blijf je klein. Of het nu 1m75 of een smal fysiek is, I don't care.

Oh, overigens.. "dik" zijn kun je wat aan doen. Je lengte of je bouw niets. Succes ermee en houdoe :D
Gelukkig is jou niveau zo hoog dat je niet eens kan werken :roflol:

Als je aanmaak plat ligt, no matter what the dose. Is de terugval dan minder hard met 125mg dan met 1250mg?

Nee want je aanmaak lag helemaal plat. Snel behaalde resultaten met trt zijn net zo snel weg als met snel behaalde resultaten op 600mg.
Alleen de absolute verloren gewichten zal meer zijn omdat je met 600mg gewoon meer massa aanzet. En dan ons betichten van een laag niveau, de meesten bezitten het dubbele iq van jou hier waarschijnlijk🤪

Nu weet je het en kun je er over ophouden.

Trt hoef je toch niet meer mee te stoppen? Kan je toch je hele leven blijven doen.

Trt hoef je toch niet meer mee te stoppen? Kan je toch je hele leven blijven doen.
Borstkanker en doorgegroeide/uitgezaaide prostaatkanker zijn echt wel harde contra-indicaties. Daarnaast kan ook een te hoog hematocriet, afhankelijk van welke andere risicofactoren voor trombose er spelen, een contra-indicatie zijn. Ook bij ernstige LUTS kan het het overwegen waard zijn om met TRT te stoppen. Bij ouderen met hartfalen wil er nog weleens oedeem (vochtophoping) ontstaan die verergert door TRT, die haal je dan liever ook van de TRT af als medicatie niet afdoende werkt. Je lever, nieren en darmen zijn voor de rest geen punt met TRT.

• Bicep
Waarderingen: Boca
Als die er zijn ja, shorty.
Dus je geeft weer geen volledig antwoord of ter wel geen juist antwoord. Daarnaast gaf je aan niet meer te reageren, dit doe je toch wel.
Je ziet er debiel uit met die kanker vlek op je schedel. Je gedraagt je zwakzinnig. De kans dat je zwakbegaafd bent is erg hoog en dus zal het fijn zijn dat je niet meer reageert zonder dat je ergens verstand van hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven