Fitness Seller

Is MarkyWannabee een PM-spammer? (1 bezoeker)

Is MarkyWannabee een PM-spammerd?

  • Ja man! Ik krijg meer dan 10 pmmetjes per dag! Godzijdank heeft ie m'n email niet!

    Stemmen: 5 8,9%
  • Nee, in het geheel geen spammerd die gozer

    Stemmen: 5 8,9%
  • Who is Marky?

    Stemmen: 27 48,2%
  • Ik krijg niks maar wil wel graag van hem wat ontvangen

    Stemmen: 19 33,9%

  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

geen pm in mijn inbox.......... (ben daarintegen ook niet echt belangrijk :( ;) )
 
Marky vroeg mij via pm wie hier allemaal homo was, ik zei eerlijk dat ik dat niet precies wist maar wel mijn vermoedens had.
 
Mars zei:
Marky vroeg mij via pm wie hier allemaal homo was, ik zei eerlijk dat ik dat niet precies wist maar wel mijn vermoedens had.
waarom zou hij dat willen weten?
 
wie is die gozer eigenlijk??
 
Mars zei:
Marky vroeg mij via pm wie hier allemaal homo was, ik zei eerlijk dat ik dat niet precies wist maar wel mijn vermoedens had.
Als hij op zoek is naar een spannende date: ik ben al bezet. :)
 
Ik geloof dat er zo iemand hier weer begint te hyperventileren. Sit back and watch the show :D
 
ik mis de "ik ben benchmarc" optie :( :sad:
 
Ik krijg nooit pm :cry:
 
Mars zei:
Marky vroeg mij via pm wie hier allemaal homo was, ik zei eerlijk dat ik dat niet precies wist maar wel mijn vermoedens had.
he leugenaar heb jou nog nooit een pm gestuurd ..

grappug dat jij gelijk met z;n verhaal komt eigenlijk?
 
Here we go :D En de grootste leugenaar en stoker wordt in z'n eerste post meteen aan de hoogste boom gehangen! :D Klasse Marky! :thumbs:
 
Dani zei:
Ik geloof dat er zo iemand hier weer begint te hyperventileren. Sit back and watch the show :D
a ok! pfffff

inademen uitademen en weer in een zak blazen pffffffffff

rustig rustig is allemaal eeb grap! :eek:
 
Markywannabee zei:
ja! :D

ben nu naast de bbq bitch ook de pm lul :D
Zo zie je maar weer, met een beetje inzet kun je in korte tijd heel wat bereiken :D ;)
 
Back
Naar boven