XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Zwitter

Novice
Lid geworden
26 okt 2021
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
72kg
Vetpercentage
20%
Beste BB,

Ik ben al sinds December 2019 te proberen bijtekomen en het is mij aardig gelukt, van 57 naar 72 kg. Nu merk ik wel dat ik zo een beetje blijf hangen op gewichten en het aankomen etc.
Mijn doel is nu dus nogsteeds gewoon zo veel mogelijk spiermassa te bouwen. Ik wilde dus jullie opinie vragen over mijn recent aangepast trainings schema.
Als het van toepassing is, ik ben 1.80m en 21jr. Ik eet rond de 3000 cal per dag en op rust dagen rond de 2700. Ik ben een student dus heb niet een heel intensieve dag schema.
Abs en kuiten doe ik elke push en pull dag thuis in de ochtend.

  • Hoelang je traint
    Ik zou zeggen intermediar.
  • Wat je doel is
    Doel is op dit moment alleen spiermassa opbouwen.
  • Waar je prioriteiten liggen
    Ik denk niet er ergens veel aandacht aan nodig is behalve mijn kuiten. Voor de rest ben ik wel proportioneel met mijn lichaamsbouw.
  • Beschikbare apparatuur
    Ik ga gewoon naar een gym dus heb wel beschikbaarheid tot meeste apparatuur.
  • Beschikbare tijd
    Ik train nu Legs-Push-Pull-Rust ik kan gewoon elke dag naar de gym. Ik train elke sessie rond 1.5 uren.

Hieronder mijn schema; Oefening gevolgd door reps voor elke set. Elke set heeft hoger gewicht dan die ervoor.

Misschien ook bruikbaar: de oefeningen die op 12 reps beginnen zijn meestal oefeningen die ik probeer wat zwaarder te doen terwijl de oefeningen die beginnen met 15 reps er meer voor het moe maken van de spieren zijn.
Ook die pijl die naar onder wijst betekent dropset tot 0kg van mijn 6/8 rep max
 

Bijlagen

  • IMG_0377.jpg
    IMG_0377.jpg
    102 KB · Weergaven: 386
  • IMG_0376.jpg
    IMG_0376.jpg
    141,3 KB · Weergaven: 345
Veel te veel vollume, maak van die 5 rug oefeningen maar 3, rear delt 1/2 en biceps Max 2.
 
Veel te veel vollume, maak van die 5 rug oefeningen maar 3, rear delt 1/2 en biceps Max 2.