XXL Nutrition

is spannend gevoel aan de lats normaal, als ze beginnen te groeien, (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

franckylanssens

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2007
Berichten
1.409
Waardering
22
Lengte
1m80
Massa
80kg
doordat ik goed mijn lats oefen ook, beginenn ze te onwikkelen, maar is komiek, heb zo een spannend gevoel aan de lats, precies of de huid is daar te strak, heb dat aan de triceps ook al gehad, is normaal zeker wanneer bepallde dingen snel groeien?
 
Jeb, Toch ook zo bij dat (S)piertje in je broek als je lekker vrouwtje ziet :D
 
doordat ik goed mijn lats oefen ook, beginenn ze te onwikkelen, maar is komiek, heb zo een spannend gevoel aan de lats, precies of de huid is daar te strak, heb dat aan de triceps ook al gehad, is normaal zeker wanneer bepallde dingen snel groeien?

dit had ik gister bij mijn piemol , die werd ineens een stuk groter waardoor ik een spannend gevoel kreeg.iemand een verklaring ? ik denk dat het normaal is.
 
haha, idd porter
en nnog iets, zoals je me uiteglegd hebt voor BP, dus eerts 15x20 kg , 15x 35 kg
en dan 3x8 40 kg
je zei omd e 2 borstrainingen trainingsgewicht verzwaren, is dan dan enekl van die 3 setjes met 40 kg of heel de boel?
 
dit had ik gister bij mijn piemol , die werd ineens een stuk groter waardoor ik een spannend gevoel kreeg.iemand een verklaring ? ik denk dat het normaal is.

Geen verklaring maar wel een oplossing:

Minder rtl boulevard kijken
 
haha, heb es iets gezegd, lol
maar begrijp het, is omdat ik daar als mager ventje vroeger geen spieren had, wrijf er nu met armen tegen, zal wel wennen aan breder wordend lichaam
 
haha, idd porter
en nnog iets, zoals je me uiteglegd hebt voor BP, dus eerts 15x20 kg , 15x 35 kg
en dan 3x8 40 kg
je zei om de 2 borstrainingen trainingsgewicht verzwaren, is dan dan enkele van die 3 setjes met 40 kg of heel de boel?

2 weken of om de 2 borst trainingen ;)
 
Jeb, Toch ook zo bij dat (S)piertje in je broek als je lekker vrouwtje ziet :D
:roflol:

@TS: Ja, pas op voor striae(of hoe je het ook schrijft). Als je merkt dat je het begint te krijgen kan je best wat babyolie of w/e erop smeren. Of anders van die shit die zwangere vrouwen ook gebruiken op hun dikke pens.
 
:roflol:

@TS: Ja, pas op voor striae(of hoe je het ook schrijft). Als je merkt dat je het begint te krijgen kan je best wat babyolie of w/e erop smeren. Of anders van die shit die zwangere vrouwen ook gebruiken op hun dikke buik.

;)
 
:roflol:

@TS: Ja, pas op voor striae(of hoe je het ook schrijft). Als je merkt dat je het begint te krijgen kan je best wat babyolie of w/e erop smeren. Of anders van die shit die zwangere vrouwen ook gebruiken op hun dikke pens.
die olie kun je beter voordat het begint te komen (nu dus) al smeren, dat houd de huid soepel en verminderd de kans op groeistrepen.

verder denk ik dat je het hier gewoon over pomp hebt, als ik getraind heb dan heb ik ook altijd het gevoel dat ik uit m'n vel spring.
 
nee, heb het gevoel eigenlijk de dag door, maar ja, ben 8 kg bijgekomen in 2 maanden, normaal dak beetje uit mijn vel groei
 
die olie kun je beter voordat het begint te komen (nu dus) al smeren, dat houd de huid soepel en verminderd de kans op groeistrepen.

verder denk ik dat je het hier gewoon over pomp hebt, als ik getraind heb dan heb ik ook altijd het gevoel dat ik uit m'n vel spring.

idd ja, het is vast een pomp die je ervaart, ik heb dat enorm met triceps, traps en borst, vooral borst die staat altijd knalrood
 
allez, als het pomp is, dan is dat teken dak goed train, dak op goede weg ben
 
Klinkt als pomp, nice;)
 
doordat ik goed mijn lats oefen ook, beginenn ze te onwikkelen, maar is komiek, heb zo een spannend gevoel aan de lats, precies of de huid is daar te strak, heb dat aan de triceps ook al gehad, is normaal zeker wanneer bepallde dingen snel groeien?

heb ik ook. is vrij normaal.
 
allez, als het pomp is, dan is dat teken dak goed train, dak op goede weg ben

pomp is geen indicatie voor een goede training.

doe maar eens een setje bicep curls 300 reps met 5 kilo dumbbells, je zult nu ook een pomp hebben.:rolleyes:
 
Back
Naar boven