MuscleMeat

Is Tren echt zo slecht voor je?

Bezoekers in dit topic

Henrys

Novice
Lid geworden
28 mrt 2016
Berichten
29
Waardering
4
Lengte
1m90
Alvast excuses voor het hoge dagboek gehalte

Ik zit nu zo een half jaar op 700 mg Tren-a met 250 test-e en ga stoppen zodra mijn gewicht stabiel is. Dat ik zo lang on ben komt deels omdat ik heel lang heb zitten kloten met mijn cut door de feestdagen en dat ik nog steeds kleine gains maak in kracht om de zoveel tijd. Ik dacht echt dat ik onverantwoord bezig was maar heb mijn bloed laten testen en alles is gewoon normaal. Verder voel ik me fysiek ook prima. Ik drink verder niet en doe ook geen drugs mocht dat uitmaken

Wat ik het fijnste vind aan Tren is dat je niet constant zit te stressen om je oestrogeen en de bijwerkingen die dit met zich meebrengt. Had meer fysieke sides op high test dan op Tren.

De sides bij Tren die ik na een half jaar echt goed zat ben is dat ik me aan de kleinste dingen irriteer en eigenlijk altijd boos/depressief ben, gelukkig kan ik me goed inhouden en is het alleen echt merkbaar als iemand mij stoort tijdens het trainen.

Verder zou ik het nooit kunnen combineren met een baan waar je gewoon s'ochtends vroeg moet beginnen. Ik heb veel meer slaap nodig op Tren aangezien je zelden echt goed slaapt op Tren omdat je constant wakker wordt of niet in slaap kan vallen. Dat is ook de reden dat ik nu zo lang on ben omdat ik straks die gelegenheid niet meer heb.

Maar verder vind ik het de perfecte compound om te gebruiken als je momenteel geen werk hebt of vakantie hebt. Hoe komt het dat Tren zo'n slechte naam heeft? Je moet het natuurlijk nooit gebruiken als je al mentaal onstabiel bent vanuit jezelf maar ik ken geen andere middel die mij zoveel kracht/kwaliteitsmassa geeft zonder dat er ook een laag vet bijkomt
 
de ene persoon kan er beter tegen als de andere.
 
Je hebt je bloed laten testen dus wat is het probleem nu?
Buiten het feit om dat je debiel bezig bent door een half jaar te cutten op tren
 
Je hebt je bloed laten testen dus wat is het probleem nu?
Buiten het feit om dat je debiel bezig bent door een half jaar te cutten op tren

Ik heb geen facebook maar:

Vind ik leuk


Verder idd leg eens uit een half jaar cutten op tren?
Stond je op 38% toen je begon?
 
Half jaar op 700mg ace cutten, wat:o. Ik ben wel benieuwd hoe je met een flinke dosis tren voor een half jaar zo je cut hebt kunnen verkutten.
 
Ik heb weleens hier ergens gelezen dat Tren alzheimer in een potje is ... dat zou goed kunnen want weet niet meer wanneer ik
begonnen ben......

Dat idee heb ik dus ook:p

Je hebt je bloed laten testen dus wat is het probleem nu?
Buiten het feit om dat je debiel bezig bent door een half jaar te cutten op tren

Ik heb geen facebook maar:

Vind ik leuk


Verder idd leg eens uit een half jaar cutten op tren?
Stond je op 38% toen je begon?

Eerste 8 weken bulk, toen cut toen recomp en nu weer cutten. Recomp was een tijdverspilling, voelde eigenlijk gewoon als stilstaan. het resultaat van dit alles is dat ik dezelfde kracht heb als toen ik 10 kg zwaarder woog. Feestdagen zette me vaak terug omdat ik zo 5 dagen cutten in 2 dagen ongedaan had gemaakt.

Ben eerder benieuwd naar zijn haarlijn :)

Ben juist mijn haar lang aan het groeien en het is dikker dan ooit maar haaruitval is puur genetisch. Had er meer last van op Test-e en Winstrol, toen zat echt mijn hele kussen en douche vol met haren maar ook toen was er niks zichtbaar aan mijn haarlijn zelf
 
In m'n cut cheat ik altijd door gezonde dingen te vervangen door mindere, dus dezelfde kcal en ongeveer dezelfde macro's. Zo heb je geen week verkloot en toch even wat lekkers naar binnen kunnen werken. Al kan het in de cut wel echt kut zijn omdat die cheats vaak niet goed vullen en je al amper eet:o. Hiervoor splits ik m'n maaltijden op zodat er minder tijd tussen zit.
 
Op tren a 700mg ook nooit last gehad was meer mentaal denk ik ^^ maar op us board als gezien dat ze een jaar op test en tren zitten op hogere doseringen en regelmatig bloedwerk dat ok is
 
Op tren a 700mg ook nooit last gehad was meer mentaal denk ik ^^ maar op us board als gezien dat ze een jaar op test en tren zitten op hogere doseringen en regelmatig bloedwerk dat ok is
Zal het niet bijv. de BP zijn waar je op gegeven moment issues mee krijgt als je zoooo lang op zulke hoge doseringen zit? Uitzonderingen daargelaten...
 
Lijkt me ook niet al te best voor je cholesterol en hartspier..
 
Zal het niet bijv. de BP zijn waar je op gegeven moment issues mee krijgt als je zoooo lang op zulke hoge doseringen zit? Uitzonderingen daargelaten...
vooral je cholesterol denk ik maar ze zullen er wel sups voor nemen neem ik aan zoals niacin of iets voorgeschreven ik heb op tren altijd een perfecte bloeddruk nooit problemen mee gehad meer enkel in het begin omdat ik geen ai gebruikte
 
vooral je cholesterol denk ik maar ze zullen er wel sups voor nemen neem ik aan zoals niacin of iets voorgeschreven ik heb op tren altijd een perfecte bloeddruk nooit problemen mee gehad meer enkel in het begin omdat ik geen ai gebruikte
Wat op zich grappig is, want ook van AI's kan men een hogere bloeddruk krijgen, ondanks dat dit oestrogene sides dus zou verminderen.
 
Wat op zich grappig is, want ook van AI's kan men een hogere bloeddruk krijgen, ondanks dat dit oestrogene sides dus zou verminderen.
had men laatste 2 kuren eerst 700mg tren a 250 test cut daarna 900sust 300 mg tren a ew altijd bloeddruk rond de 120-80 hartslag 60-80 dus nja ik ben tevreden
 
Dan zie je er nu toch wel goed, groot en droog uit of nie?
 
Back
Naar boven