MuscleMeat

Islam in Europe (kijken!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goed gezegd beste man.
 
correct tot op de letter :thumbup:
 
Mja...

Je kan nog wel 10.000 van die filmpjes maken, maar het binnenhof veegt het samen met de koekkruimels van de sprits bij de koffie van het bureau af, om vervolgens ongestoord door te gaan met hun oogklep praktijken en het navolgen van eigen ideaalbeelden zonder ook maar enig oor te hebben voor het "plebs".

We noemen het hier een democratie, maar volgens mij is de defenitie van dat woord al ergens in de middeleeuwen lang vergeten, het staat alleen leuk op de juiste papieren. Je mag dansen als marionettepoppetjes terwijl de regering de touwtjes in handen heeft.
 
Wat is daarop uw antwoord spiertje?
 
Daar heeft hjij niets op te zeggen, want de moslims hier hebben net zulke oogkleppen op als de politici van onze Westerse landen.
 
Toen hij zei Modern Islam boldozering Ancient statues, en its not a shame to be islamofobic ben ik al gestopt met kijken
Wat een achterlijke randebiel zeg, hij denkt dat elke moslim in Europa dat wil, en hij neemt duidelijk ook alle moslims daarin mee
Er is maar een ding wat ik wel met hem eens over was, en dat was het gedeelte over seculariteit
Maar voor de rest kan die vent lekker in een put met stront zakken voor mijn part
 
Toen hij zei Modern Islam boldozering Ancient statues, en its not a shame to be islamofobic ben ik al gestopt met kijken
Wat een achterlijke randebiel zeg, hij denkt dat elke moslim in Europa dat wil, en hij neemt duidelijk ook alle moslims daarin mee
Er is maar een ding wat ik wel met hem eens over was, en dat was het gedeelte over seculariteit
Maar voor de rest kan die vent lekker in een put met stront zakken voor mijn part

Goed gezegd :thumbup: Deze man is een randdebiel in vergelijking met diegenen die hun geloof en gebruiken met geweld opdringen aan inwoners van landen waar ze te gast zijn, en financieel worden geholpen. en dat terwijl ze blijkbaar onoplosbare ellende en puinhoop in eigen land ontvluchten.

We hebben hier een spreekwoord: Bijt nooit de hand die je voedt.
 
Mischien dat ik er later nog op inga, en elk van zijn bewering stuk voor stuk weerleg, in een hoop sensatiezoekende, haatzaaiende en grote brij met vooroordelen die deze salon-islamofoob spuwt
Maar eerlijk gezegd wordt ik er een beetje schijtziek van, en dus heel moeilijk de motivatie daarvoor kan opbrengen
 
Achterlijke randdebiel? Omdat hij niet in een door de mens eeuwen geleden geschreven boekje gelooft waar geen enkel goed wetenschappelijk bewijs voor bestaat dat het uberhaupt de waarheid is? Je hoeft het niet met 'm eens te zijn, maar kom dan tenminste met fatsoenlijke tegenargumenten ipv te lopen schelden.
 
hij denkt dat elke moslim in Europa dat wil...

En dat is nou precies het grote probleem van de Islam. Er is geen eenheid in dit geloof. De Islam is niet onder controle te houden. De "gematigde" moslims distanciëren zich dan misschien van geweld en zeggen dat het alleen radicalen betreft, maar feit is dat uit naam van dit geloof op verschillende plekken in de wereld haat en verderf wordt gezaaid. Als ik moslim was, zou ik dan toch behoorlijke vraagtekens gaan zetten bij m'n organisatie.
 
Achterlijke randdebiel? Omdat hij niet in een door de mens eeuwen geleden geschreven boekje gelooft waar geen enkel goed wetenschappelijk bewijs voor bestaat dat het uberhaupt de waarheid is? Je hoeft het niet met 'm eens te zijn, maar kom dan tenminste met fatsoenlijke tegenargumenten ipv te lopen schelden.

Idd een gewoon een "dom" boekje de Koran & de Bijbel.
Maar ja de wereld is nu eenmaal vol met mensen die dat ook daadwerkelijk geloven.
Je kunt net zo goed Roodkapje of Hans & Grietje aanbidden...is precies hetzelfde.
 
Precies wat ik denk ...
 
"Domme boekjes" zijn er genoeg. Het ligt ook niet aan het boekje, maar aan de persoon die er in wil geloven. Meer domme mensen als domme boekjes dus.

Laten we met z'n allen gaan Sonja Bakkeren! :thumbup:
 
Wie is deze man eigenlijk?
 
Wie is deze man eigenlijk?

Hi, I'm Pat Condell.
I don't respect your beliefs
and I don't care if you're offended.
Cheers.

Now we've got the formalities out of the way
let me tell you about my new stand-up comedy show
FAITH HOPE & SANITY
A few jokes about RELIGION before it kills us all

:bow: Home:bow:

:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Islam is een geloof, net als het christendom en jodendom. Helaas zijn er mensen (mannen) die menen dit geloof op een correcte wijze uit te oefenen met zaken als geweld tegen vrouwen, steniging, alles dat tegen hun geloof is afslachten. Dit heeft niets met het geloof zelf te maken, maar met hoe deze mannen het geloof interpreteren. Het trieste hiervan is dat de grondbeginselen van het geloof waar het om gaat, zwartgemaakt wordt. Dit heeft weer als gevolg dat buitenstaanders zoals westerlingen bijvoorbeeld de Islam verkeerd opvatten als iets dat slecht is.
Het geloof en politiek dient gescheiden te zijn. Waarom? Omdat in het geloof, bijvoorbeeld de islam, er een vrijheid van godsdienst bestaat. Volgens de islam is iedereen vrij in te geloven in wat hij wil. Het zijn juist de fanatiekelingen (deze bovengenoemde mannen) die de boel verzieken door het geloof (ten onrechte in een primitief barbarische vorm) te laten mengen in de politiek. Net zoals altijd geldt hier dat een kleine groep fanatiekelingen het verzieken voor de rest van de hele groep.
 
toen ik hier een paar jaar geleden zei van: ja noem mij maar rascist, die term klopt helemaal niet meer, gaven de meesten mij toch geen compliment... :) grappig dat deze man nu hetzelfde zegt
 
En we hebben een helderziende onder ons.
 
Idd een gewoon een "dom" boekje de Koran & de Bijbel.
Maar ja de wereld is nu eenmaal vol met mensen die dat ook daadwerkelijk geloven.
Je kunt net zo goed Roodkapje of Hans & Grietje aanbidden...is precies hetzelfde.

niet weer een discussie over de bijbel aub....

"Domme boekjes" zijn er genoeg. Het ligt ook niet aan het boekje, maar aan de persoon die er in wil geloven. Meer domme mensen als domme boekjes dus.

Laten we met z'n allen gaan Sonja Bakkeren! :thumbup:

heel mooi gezegd!
 
Back
Naar boven