Fitness Seller

Islam is wetenschappelijk!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha wat een tags en wat een stompzinnigheid :D
 
ik volg het niet helemaal wat is er raar aan dat artikel als ik vragen mag ?
 
dude....

ALLES is raar aan dat artikel...

Maar omdat jij zo graag informatie WIL zien die in je straatje past is alle interne kritiek heel gauw de deur uit. Ik zie dit in zwaar christelijke kringen ook.
 
haha geloof en wetenschap samen hand in hand :roflol:
 
Oke dan! Maar aangaande je mening over wetenschap en Koran zijn er veel moslims die geloven dat de Koran wetenschappelijke waarheden bevat. Ik ben ook geen voorstaander om de Koran als een wetenschappelijk boek te behandelen maar er staan wel meer dan 800 verzen die wetenschappelijke waarheden bevatten. Dat kan geen toeval zijn.

Dit geeft het wel mooi de denkwijze van de topicstarter weer. Je ziet wat je wilt zien.
 
Dit geeft het wel mooi de denkwijze van de topicstarter weer. Je ziet wat je wilt zien.

En hetgeen Huxley (en beagle) proberen duidelijk te maken(vraag me af hoeveel mensen op dat forum weten wat die namen inhouden :D)

Echt huilen dit...
 
Zijn ondertitel is wel mooi :D

Sta open voor de Waarheid want de Waarheid kan je bevrijden

Vooral dat "sta open" is iets wat hij uitstraalt.
 
Net zo stompzinnig als dat topic van luuc over wetenschap in de bijbel!
 
tja discussiëren over religie is bij voorbaat al een weg zonder einde.
 
tja discussiëren over religie is bij voorbaat al een weg zonder einde.



wanneer je een discussie start over Jezus is het einde van de weg al in zicht!


maar wanneer bereiken we dat einde nu eens een keer?
:rolleyes:
 
Allahumma rahmataka ardjoe falaa
takilnie ilaa nafsie tarfata
'aynin wa aslih-lie sha'nie
kullahu, laa ilaha illa anta
 
ohw ****...

wat ziek...

(21 punten over opvoeding)
Authentieke Kennis

linkje via

[Link niet meer beschikbaar]

gadverdegadver.
 
Mooi voorbeeld van hoe je een boek vol dubbelzinnige teksten naar je hand kan zetten om je gelijk te bewijzen. Geef me een dag en een koran en ik vind 10 andere teksten waaruit ik kan besluiten dat de koran wetenschappelijk fout zit.
 
19.) Sta je kinderen niet toe om buiten te blijven in het schemerdonker daar Shaytaan (Satan) zich verspreid en erop uit gaat op dat tijdstip, en het is mogelijk dat zij uw kind schaden.

:roflol: Waarom kom ik Shaytaan nou nooit tegen? Waarom mogen volwassen personen wel in het schemerdonker zich op straat bevinden, zijn zij niet vatbaar voor Shaytaan?
 
ohw ****...

wat ziek...

(21 punten over opvoeding)
Authentieke Kennis

linkje via

[Link niet meer beschikbaar]

gadverdegadver.

Makkelijk zeg, met een beperkt aantal punten je kind vormen tot de ideale moslim. :rolleyes:


2.) Wanneer je het kind wat te eten geeft, een stuk brood of iets wat daar gelijk aan is; stuur hem er dan op aan om het met zijn rechterhand te eten.

3.) Wanneer het voedsel heet is, blaas er dan niet op. De Profeet, sallaah Allaahoe 'alayhi wa salam, heeft het verboden om in borden te blazen. Als een kind iemand dit ziet doen, dan zul je hem dit snel na zien doen.

7.) Wanneer hij uit een bord eet, zeg dan tegen hem dat hij moet eten wat het dichtst bij hem ligt.

Wat een fundamentele zaken in de top tien zeg :thumbup:

18.) Sta je kinderen niet toe om te mengen met onbekwame dwaze kinderen, aangezien hij (i.e. uw kind) van hun weerzinwekkende uitlatingen en daden zal overnemen en wat hij (i.e. uw kind) heeft geleerd, zal vernietigd worden.

:roflol:
 
:rolleyes:

Valt 't niet op dat er niet hij/zij & haar/hem , maar enkel hij & hem staat :D
 
Die TS daar kan discussiëren hoor, hij krijgt deze reactie:

Vrouwelijk zaad wordt ook al in Genesis genoemd. Het was dus niet iets dat Mohammed niet kon weten.
Verder spreekt jouw aya niet over mannelijk of vrouwelijk. Er staat volgens de vertaling slechts: gemengd. En dat kan van alles betekenen.

Je trekt verkeerde conclusies.

En wat is daarop zijn antwoord?

Ik heb geen tijd om hier ellenlange discussies over te houden, ik heb het erop gezet vooral bedoelend voor de moslims, ofwel geloof je het ofwel niet.

Mij maakt het helemaal niets uit.
Typisch gelovigen, verkeerde conslusies trekken, en als er dan moeilijke vragen komen zijn ze uitgeluld.
 
Hoe kunnen mensen zichzelf toch zo voor de gek houden?

Als de Koran/Bijbel echt het woord is van god, waarom staat dat boek dan niet vol met briljante teksten, maar vooral met wreedheden, vaagheden en tegenstrijdigheden? Je mag toch wel van een god verwachten dat hij een boek schrijft waarin hij zichzelf niet continu tegenspreekt en dat de moraal uitademt van primitieve nomaden?

Als god zichzelf echt verstopt omdat het een kwestie van geloof en vertrouwen moet blijven, waarom heeft hij vroeger dan wel regelmatig wonderen verricht, zoals het splijten van de rode zee, die iedereen kon zien? Was het vertrouwen van die mensen minder belangrijk?

Waarom staat er in de Bijbel en Koran dat homo's dood moeten, net als mensen die op zondag werken en nog een hele rits? Waarom heeft god met de zondvloed bijna iedereen vermoord, inclusief miljoenen onschuldigen? Is dat wat een verheven iemand als een god zou doen? En waren alle waterdieren onschuldig maar de landdieren niet? En hoe paste al die dieren op dat schip?

Waarom zegt god/allah dat we moeten bidden, maar beantwoordt hij nooit een gebed ondanks dat hij dat dat wel heeft beloofd?
 
En hetgeen Huxley (en beagle) proberen duidelijk te maken(vraag me af hoeveel mensen op dat forum weten wat die namen inhouden :D)

Echt huilen dit...

Aldous Huxley? Zijn woorden kunnen niet in volledige taal worden begrepen, ben ik geneigd te zeggen, door iemand die nooit gevlogen heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven