XXL Nutrition

Islamisering van Europa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kan zelf geen fatsoenlijke zin formuleren dus ik jat ergens maar weer eens wat vandaan zonder eigen toelichting


Of je kraamt de grootst mogelijke debiele onzin uit of je plakt hele stukken van anderen out of context in het wilde weg neer.

Zou het niet verstandiger zijn je energie te steken in je eigen ontwikkeling? lijkt me zo gezien je leeftijd en de hier door jezelf geëtaleerde mentale capaciteiten geen gek idee Crawler71. Dan houden de beter ontwikkelden zich wel bezig met vraagstukken die niet alleen henzelf aangaan, deal?
 
Of je kraamt de grootst mogelijke debiele onzin uit of je plakt hele stukken van anderen out of context in het wilde weg neer.

Zou het niet verstandiger zijn je energie te steken in je eigen ontwikkeling? lijkt me zo gezien je leeftijd en de hier door jezelf geëtaleerde mentale capaciteiten geen gek idee Crawler71. Dan houden de beter ontwikkelden zich wel bezig met vraagstukken die niet alleen henzelf aangaan, deal?

Hahaha, en daar hebben we het linkse geweten weer ! We weten ondertussen wel dat je het niet goed met ons nederlanders voor hebt man. We weten ook dat je je heel erg druk staat te maken om de reputatie van die marrokanen vriendjes van je. Probeer je linkse fopspenen ergens anders aan de man te brengen s.v.p
 
Hahaha, en daar hebben we het linkse geweten weer ! We weten ondertussen wel dat je het niet goed met ons nederlanders voor hebt man. We weten ook dat je je heel erg druk staat te maken om de reputatie van die marrokanen vriendjes van je. Probeer je linkse fopspenen ergens anders aan de man te brengen s.v.p


:roflol:

Ben je nu echt zo versimpeld dat je denkt dat iedereen die het niet met je eens is of je gewoon wijst op je idioterie links is? Laten we zeggen dat 'wij Nederlanders' in ieder geval niet groot zijn geworden door leeghoofden als jij.
 
:roflol:

Ben je nu echt zo versimpeld dat je denkt dat iedereen die het niet met je eens is of je gewoon wijst op je idioterie links is? Laten we zeggen dat 'wij Nederlanders' in ieder geval niet groot zijn geworden door leeghoofden als jij.

Wat ben jij toch een vervelende man zeg !
 
Ik denk omdat Turkije een beetje symbool staat voor de steeds sterker wordende islam. Het land worstelt zelf met de problematiek waarbij aan de ene kant een sterke islamitische macht de touwtjes in handen wil krijgen, en aan de andere kant het leger en de wet, die dat probeert tegen te houden. De vraag is hoe lang zal dit nog duren?


??? Big-T kan je de situatie daar wat toelichten? De majority daar is m.i. juist zo blij mee te kunnen varen op de ontwikkeling die de moderne wereld tegenwoordig doormaakt. De machtstrijd tussen het leger en de regering daargelaten. Het meest belangrijke van alles is dat 'het Islamitische systeem' onder de vlag van de sharia op Turks grondgebied maar geen zoden aan de dijk zet.
 
Hahaha, en daar hebben we het linkse geweten weer ! We weten ondertussen wel dat je het niet goed met ons nederlanders voor hebt man. We weten ook dat je je heel erg druk staat te maken om de reputatie van die marrokanen vriendjes van je. Probeer je linkse fopspenen ergens anders aan de man te brengen s.v.p

Jij hebt alleen wat populistische praatjes zonder enige inhoud en voor de rest kun je alleen schreeuwen en scheldwoordjes verzinnen. Een typische Wilderstemmer dus.:rolleyes:
 
**** jullie allemaal, tuurlijk stemmen wij wilders.

Jullie nepnederlanders zullen het nooit snappen :roflol:
 
Depressie is een fenomeen die we nog allemaal sterk onderzoeken arnoldfan. Ooit zullen we je snappen en helpen. Hou nog even vol, kameraad.
 
**** jullie allemaal, tuurlijk stemmen wij wilders.

Jullie nepnederlanders zullen het nooit snappen :roflol:
Als ik jou was zou ik maar in Californië gaan wonen; minder paupers en profiteurs, een leider waar je fan van kan zijn, en last but not least: geen (of bijna geen) Marokkanen :eek:
 
Californië stemt altijd links, ik denk niet dat Arnoldfan zich daar op zijn gemak zou voelen:D
 
Californië stemt altijd links, ik denk niet dat Arnoldfan zich daar op zijn gemak zou voelen:D
Ach Arnie is tenminste republikein/conservatief... die weet wel raad met het tuig :)
 
Back
Naar boven