AndroidHealthClinic

Islamitisch Terrorisme (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hey dit is een incident. Wat praat je nou raar? Inb4 vredesmars van de Nederlandse moslims.
Screen-Shot-2015-01-16-at-2.59.33-PM.jpg
 
Nach Festnahme des Tunesiers Saifallah H. (29) bei SEK-Einsatz | Teile des Biowaffen-Gifts sind verschwunden!
Anti-Terror-Ermittler: „größtes Gefahrenpotential, das jemals in Europa gefunden wurde“

13.06.2018 - 23:00 Uhr


In Köln-Chorweiler hat die Polizei einen Familienvater verhaftet, der größere Mengen des Weltkriegs-Giftes Rizin in seiner Hochhauswohnung gelagert hatte. Das Toxin wurde während des Ersten Weltkrieges von den USA als biologischer Kampfstoff getestet, im Kalten Krieg von östlichen Geheimdiensten verwendet. Ein Ermittler spricht vom „größten Gefahrenpotential, das jemals in Europa gefunden wurde.“

Nun sind Teile des Rizin-Giftes verschwunden.


:eek:


 
Terwijl er nog steeds Vlaamse Legionairs, die geen oorlogsmisdaden hebben begaan, in ballingschap leven. :thinking:
 
Laatst bewerkt:

"people who read the news more likely to be islamophobic"
 
 
'Solidariteit' zal terrorisme oplossen. Ik wil niet meer leven in deze wereld.

 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze ook doelt op solidariteit in het westen en in westerse waardes en die niet af laten takelen in pogingen tot het verdringen van extremisme, niet perse dat we solidair moeten zijn met alle moslims.

Punt is inderdaad dat dingen zoals een boerkini-ban westerse waardes afbreekt en ook nog eens conservatieve of radicaliseerbare moslims tegen de (baard)haren in strijkt, niks oplost.

Maar nee samen thee drinken om maar te verbinden zal het ook niet oplossen. Alleen maar grenzen dicht gooien ook niet.

in b4 final solution
 
Maar wijken we niet altijd af van 'westerse normen en waarden' in tijden van oorlog? :thinking:

Ik begrijp ook nog steeds niet waarom er geen soldaten naar Irak werden gestuurd om IS op te doeken. In Korea waren er Europeanen aanwezig terwijl Kim Il-sung geen bedreiging vormde voor ons.

Van excessief interventionisme naar het miskennen van een defensieve oorlog. :help:
 
Wat een enorme investering in middelen en inzet hebben die fanatieke gelovigen maandenlang gekost: opsporing, schaduwen, rechercheren, monitoren, screenen, tappen. Al die departementale kosten moeten dus ook allemaal bij de kosten van immigratie worden opgeteld. Overal lees je nu de verhalen van buurtbewoners: 'we hebben ze nog babykleertjes geschonken', 'ze waren laatst nog op het buurtfeest', het waren zulke aardige mensen'. Terwijl wij continu van de NPO te horen krijgen dat radicalisering komt door uitsluiting, discriminatie enz. Dat is dus aantoonbaar gelul.

Moraal van dit verhaal: het is volstrekt geoorloofd om je in het publieke én sociale leven zoveel mogelijk te onttrekken aan contact met moslims, want vrijwel alle opgepakte jihadistische moslims blijken allemaal netjes 'mee te doen'. En naderhand is iedereen weer 'verbaasd' als ze met een vrachtwagen door een winkelstraat ploegen. Nou, ik niet hoor.

Vanavond worden we bij de NPO weer overstelpt met klaaglims die beweren er ontzettend veel last van te hebben dat ze zo worden gestigmatiseerd. En de minpres die iets in de microfoon pruttelt in de trant van: 'we moeten ons als samenleving niet uit elkaar laten drijven door terreurdreiging'. Val kapot! Ik vertik het om een cobra aan mijn borst te drukken, doe het zelf maar!

Volgende stap (zoooo voorspelbaar): de discussie over hoofddoekjes bij de politie nieuw leven inblazen, als symbool dat moslims óók terrorisme bestrijden. #nustoptwantbloedkookt

Schulzie | 28-09-18 | 10:27


:bow:
 
Links is f*n cancer.


ik durf zelfs te stellen dat na een grote aanslag met veel slachtoffers in Nederland het accent komt te liggen op de zieligheid en discriminatie van Moslims

zo voorspelbaar wat de Klavertjes en co dan gaan uitbraken
 
zo voorspelbaar wat de Klavertjes en co dan gaan uitbraken
We moeten waken voor verdere verdeling en polarisatie. Als deze laffe aanslag een ding laat zien is dat wij als samenleving verbroederen en opkomen voor elkaar. Laat onze prachtige inclusieve samenleving niet uiteen drijven door hen. Samen staan wij sterk.

Even later hoort Jesse gebrabbel in zijn oor "Jesse, Jesse, wakker worden Jesse". "En haal je vinger uit mijn kont."
 
Inmiddels is er eentje aanghouden, in Marrakesh notabene. Afgeslacht als schapen. Man man man. Moet volgens mij even wat eten, onderbuik rammelt.
 
zelfde doen met Michel hier , kop eraf en ophangen op het plein
 
Back
Naar boven