MuscleMeat

Islamitisch Terrorisme

Bezoekers in dit topic

Jezus die geen woord zei over de slavernij. :o

 
Dat komt allemaal niet uit de Quran. Dat iemand op een anti-islam website een vers op zijn eigen wijze vertaald is al triest genoeg.
Swt staat voor Subhanahu wa ta'ala (de verhevene).
 
Je hebt wel deels gelijk, snowke90. Het komt uit de Hadith. Blijkbaar voor jou onbekende lectuur. :eek: Moge Allah (swt) je vergeven!
 
So, so what? I'm still a rock star... :rocker2:
 
Lang niet alle Hadith's zijn autentiek en staan in de Islam verder onder de Heilige Quran...
 
In principe is de islam nog niet eens heel erg veel belachelijker dan andere geloven, maar totdat ze een keer een verlichting doormaken passen ze niet in de westerse cultuur en kunnen we het beter verbieden.
 
Pedofilie staat ook in de quran, vers 65:4 bepaalt de wachtperiode die vrouwen moeten doen na ze scheiden voor ze hertrouwen. Dit zijn 3 menstruatiecycli en dit zegt Ibn Abbas erover in zijn tafseer.


(And for such of your women as despair of menstruation) because of old age, (if ye doubt) about their waiting period, (their period (of waiting) shall be three months) upon which another man asked: “O Messenger of Allah! What about the waiting period of those who do not have menstruation because they are too young?” (along with those who have it not) because of young age, their waiting period is three months. Another man asked: “what is the waiting period for those women who are pregnant?” (And for those with child) i.e. those who are pregnant, (their period) their waiting period (shall be till they bring forth their burden) their child. (And whosoever keepeth his duty to Allah) and whoever fears Allah regarding what he commands him, (He maketh his course easy for him) He makes his matter easy; and it is also said this means: He will help him to worship Him well.
 

Kroonprins van Oman heeft zich verloofd met zijn nicht​


De kersverse kroonprins van Oman, Dhi Yazan heeft zich verloofd, meldden diverse media in het Midden-Oosten zaterdag gemeld. De oudste zoon van sultan Haitham heeft gekozen voor zijn nichtje prinses Meyyan.

De verloofden zijn via hun vaders, die broers van elkaar zijn, aan elkaar verwant. Meyyans vader prins Shihab is vicepremier en minister van Defensie in de regering van Oman. De kroonprins is sinds vorig jaar minister van cultuur, jeugd en sport in hetzelfde kabinet dat wordt geleid door sultan Haitham zelf.
 
Ach voorzover ik weet is er niemand overleden of zelfs maar ernstig gewond geraakt itt. de perikelen in en rond het capitool in Washington.
Er zijn meerdere agenten zwaargewond,waaronder een vrouwelijke agent die bijna kreupel geschopt werd. Naar mijn mening mogen ze in dat geval meteen hun dienstwapen gebruiken. Als ik kan kiezen tussen nooit meer lopen of een paar aanvallers neerknallen weet ik het wel.
 
Dat komt allemaal niet uit de Quran. Dat iemand op een anti-islam website een vers op zijn eigen wijze vertaald is al triest genoeg.
Swt staat voor Subhanahu wa ta'ala (de verhevene).
Het is niet enkel de Koran en al was dat het wel, ook in de Koran staat er genoeg wat botst met logic and reason.
 
Lang niet alle Hadith's zijn autentiek en staan in de Islam verder onder de Heilige Quran...
Ras, identiteit en God bestaan ook allemaal niet maar mensen geloven er wel in, dat Hadiths niet authentiek zijn zegt dus niet veel. Ik ben echter zelf ook van mening dat het probleem de mens zelf is, al hadden we helemaal geen religie gehad, dan hadden we elkaar nog steeds doodgeslagen in of buiten een kroeg om een woordenwisseling.
 
Back
Naar boven