AndroidHealthClinic

Islamleraars opgepakt voor mishandeling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

koetje

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2005
Berichten
6.520
Waardering
1
Islamleraars opgepakt voor mishandeling
Drie leerkrachten die lesgeven in een moskee aan de Van Montfortstraat in Antwerpen zitten in de cel. Ze worden ervan verdacht hun leerlingen tot bloedens toe te hebben geslagen, dat meldt de commerciële zender VTM in Het Nieuws.

Vorige week werden enkele leerlingen hardhandig aangepakt tijdens de Islamles. Er werd door de ouders klacht ingediend bij het parket. Het gerecht bevestigt dat drie leerkrachten in de gevangenis zitten, maar wil geen verdere commentaar kwijt. Ook de verantwoordelijken van de moskee willen geen toelichting geven. (belga)



sport2000 laat eens wat van je horen ? ik word nu wel erg bang :D
 
Wat een onzin. Dit is weer typisch zo'n bericht om tweespalt te zaaien tussen autochtone en allochtone Belgen! :mad:
Die kinderen waren gewoon zó vervelend dat ze slechts een draai om de oren kregen maar de media,...ZUCHT de media blaast het weer op...of zoiets toch jongens? Zo is het toch? Alle kritiek op die arme mensen is gelogen!


:roflol:
 
volgens de leraars hadden ze de kinderen alleen maar 'VOOR DE GRAP'
met een zweep op de vingers geslaan


HA - HA -HA wat een giller
 
die kinderen van tegenwoordig............



.........je mag ook niets meer, en dat word dan onze toekomst?:rolleyes:
 
Dat bedoel ik. Ik denk dat veel mensen hier op DBB dat gaan onderschrijven.
Dat het een geintje was, en dat media en mensen zoals Koetje dit aangrijpen om te rellen. :rolleyes:
 
DBC01 zei:
Dat bedoel ik. Ik denk dat veel mensen hier op DBB dat gaan onderschrijven.
Dat het een geintje was, en dat media en mensen zoals Koetje dit aangrijpen om te rellen. :rolleyes:


het speelt zich echter al jaren af, onafhankelijk van ras/cultuur/huidskleur!


kinderen raken steeds meer verwend en beter gebekt, ze weten wat ze willen en ze weten hoe ze het kunnen krijgen.........is het niet goedschiks dan maar kwaadschiks!

ergens moet die spiraal doorbroken worden, maar als dat al niet meer toegelaten wordt zakken we als beschaving steeds verder af.....:o
 
wij kregen gummetje naar onze hoofd .. en ik heb zeker wel eens een lel tegen mijn kop gehad in de tweede klas .. nu groep vier ... nee Meester T was niet mijn favo leraar ...
En gummetjes kunnen hard aan komen ....
De etter ...
 
Het Engelse schoolrietje is volgens mij pas afgeschaft maar ik ben er niet op tegen. Echter, als het wettelijk niet mag, dan mag je geen kinderen slaan heel simpel.
De eerste leraar die mijn kind zou slaan krijgt de dag van z'n leven.
 
Ja, Koetje, begin je nu ook al zo'n relschopper te worden als die scooterrijdende, anaboluh-spuitende, hoefdier-ballende DBC? ;)

En oh oh oh, wat een ramp dat die kids geslagen zijn. Ze zullen het wel gewoon verdiend hebben. De 'media' vertrouw ik allang niet meer.
 
happymar zei:
wij kregen gummetje naar onze hoofd .. en ik heb zeker wel eens een lel tegen mijn kop gehad in de tweede klas .. nu groep vier ... nee Meester T was niet mijn favo leraar ...
En gummetjes kunnen hard aan komen ....
De etter ...


bij ons waren het krijtborstels..............



...........ik ben geloof ik de enigste geweest die ze altijd teruggooide!:D :D :D
 
Buiten alles om... ik heb op de basisschool in Portugal nog gewoon met de lineaal op m'n vingers gekregen... ik was gewoon bang voor een lerares :eek:

Tsja.. gelukkig mag dat niet meer want kinderen slaan is gewoon machtsmisbruik... maar moet wel eerlijk zeggen als ik sommige kinderen van nu zie dan denk ik toch echt wel bij mezelf... had je in mijn tijd niet moeten proberen. In de tijd van mijn ouders was het nog erger.
 
Socrates zei:
Buiten alles om... ik heb op de basisschool in Portugal nog gewoon met de lineaal op m'n vingers gekregen... ik was gewoon bang voor een lerares :eek:

Tsja.. gelukkig mag dat niet meer want kinderen slaan is gewoon machtsmisbruik... maar moet wel eerlijk zeggen als ik sommige kinderen van nu zie dan denk ik toch echt wel bij mezelf... had je in mijn tijd niet moeten proberen. In de tijd van mijn ouders was het nog erger.


waarom denk je dat die kinderen hun frustraties gaan botvieren op arme hulpeloze mensen ? omdat ze zelf niets anders gewend zijn
 
DBC01 zei:
Wat een onzin. Dit is weer typisch zo'n bericht om tweespalt te zaaien tussen autochtone en allochtone Belgen! :mad:
Die kinderen waren gewoon zó vervelend dat ze slechts een draai om de oren kregen maar de media,...ZUCHT de media blaast het weer op...of zoiets toch jongens? Zo is het toch? Alle kritiek op die arme mensen is gelogen!


:roflol:

...zegt de man, die elke dag artikelen post waar allochtonen iets fouts gedaan hebben.
 
martie zei:
...zegt de man, die elke dag artikelen post waar allochtonen iets fouts gedaan hebben.


kijk wat een waardevolle inbreng van martie :roflol:
 
martie zei:
...zegt de man, die elke dag artikelen post waar allochtonen iets fouts gedaan hebben.


schud je hoofd eens van links naar rechts, hoor je dan een kraaltje van de ene naar de andere kant rollen?
 
koetje zei:
waarom denk je dat die kinderen hun frustraties gaan botvieren op arme hulpeloze mensen ? omdat ze zelf niets anders gewend zijn

Maak je een grapje ofzo? waar heb je die info vandaan? statistieken of ben je al te lang hier op het forum dat je rare ideen gaat krijgen en dingen voor de waarheid gaat aannemen zonder enige onderbouwing?

Zoals ik al zei heb ik ook flink wat klappen gekregen op school en met mij heel veel andere jongens en meisjes van mijn leeftijd... met mij ook de hele generatie van mijn ouders en grootouders en geloof me dat nog niemand in deze groep hun frustraties zijn gaan botvieren op hulpelose mensen... integendeel.. we zijn allemaal blij dat dit tegenwoordig niet meer gebeurd... niet zomaar wat roepen Koetje....
 
Socrates zei:
Maak je een grapje ofzo? waar heb je die info vandaan? statistieken of ben je al te lang hier op het forum dat je rare ideen gaat krijgen en dingen voor de waarheid gaat aannemen zonder enige onderbouwing?

Zoals ik al zei heb ik ook flink wat klappen gekregen op school en met mij heel veel andere jongens en meisjes van mijn leeftijd... met mij ook de hele generatie van mijn ouders en grootouders en geloof me dat nog niemand in deze groep hun frustraties zijn gaan botvieren op hulpelose mensen... integendeel.. we zijn allemaal blij dat dit tegenwoordig niet meer gebeurd... niet zomaar wat roepen Koetje....

Ik zou best wel plezier hebben gehad als ik die drukke breezahboys uit mn vorige klas een pak rammel had zien krijgen door de leraren.
 
Socrates zei:
Maak je een grapje ofzo? waar heb je die info vandaan? statistieken of ben je al te lang hier op het forum dat je rare ideen gaat krijgen en dingen voor de waarheid gaat aannemen zonder enige onderbouwing?

Zoals ik al zei heb ik ook flink wat klappen gekregen op school en met mij heel veel andere jongens en meisjes van mijn leeftijd... met mij ook de hele generatie van mijn ouders en grootouders en geloof me dat nog niemand in deze groep hun frustraties zijn gaan botvieren op hulpelose mensen... integendeel.. we zijn allemaal blij dat dit tegenwoordig niet meer gebeurd... niet zomaar wat roepen Koetje....
Ik denk dat hij bedoeld dingen als mishandeling in jeugd. Er zijn wel links op dat vlak, maar natuurlijk niet door aan de oren trekken of met een liniaaltje op de vingers slaan. Die 2 heb ik héél veel meegemaakt op school en ik heb nog niemand neergeslagen of vermoord tot nu toe :D
 
koetje zei:
volgens de leraars hadden ze de kinderen alleen maar 'VOOR DE GRAP'
met een zweep op de vingers geslaan


HA - HA -HA wat een giller
:roflol: Voor de grap ja, idd.
 
Back
Naar boven