AndroidHealthClinic

isobol van syntrax

Bezoekers in dit topic

Geen goede keuze.

Is op basis van plant sterolen die niet echt effectief zijn op mensen.

Wat je zo ie zo moet slikken is.

whey
multi
vitamine c vitamine e lijnzaad

kan je de bekende creatine/glutamine nemen.

als je dit al vaak gedaan heb kan je

v12 swole v2 als beter creatine producten.

eventueel als testo boosters

zma of 6 oxo

als insuline boosters ala of loaded van san.

Dit zijn betere en meer onderbouwde keuzes dan isobol.

Op sites waar het verkocht word lijkt het een top product, maar ja zij willen natuurlijk ook verkopen

Tjibbe zei:
Op sites waar het verkocht word lijkt het een top product, maar ja zij willen natuurlijk ook verkopen

dat is juist die willen natuurlijk verkopen maar in combinatie met een goed voedingsschema en creatine(in mijn geval trans-x)zouden er goede resultaten moeten komen,op aanraden van dezelfde persoon ben ik trans-x beginnen gebruiken en daar ben ik zeer tevreden over,maar ook Zwier kan gelijk hebben dus zal ik het tegendeel moeten bewijzen :D

Je kan het eens proberen idd. ken genoeg mensen die bv ook zweren bij methoxy stack. Ze hebben het dan vooral over de energie toename.

Op papier echter word nooit positief over methoxy geschreven.

na het laatste wat ik gelezen heb zou methoxy wel kunnen werken maar alleenmaar in hogere doses net als hmb. we praten dan over doseringen die extreem hoog zijn ivt de maatstaven nu en het is dus ook niet ''economisch''
ecdysterone werkt in vliegen maar niet in mensen. op papier zien ze er perfect uit maar ik denk dat je je geld liever kan besteden zoals zwier zie in creatine, proteine, een gode multi en efa's. dan weet je zeker dat wat je koopt zal werken en geen ''placebo'' effect zal zijn.
succes ermee in ieder geval hou ons op de hoogte van je progressie bro.
peace
j

p.s. nooit iets kopen als je geen research erover hebt gedaan!!!! niet achteraf als je het al gekocht hebt dan vragen bro. niet echt slim en het zou in sommige gevallen ook gevaarlijk kunnen zijn naar mijn mening. maar ja succes ermee bro!!! :)

kheb het geprobeerd smen met metoxylon deed voor zo ver ik weet nix dure tegenvller

Ik heb ook ooit een ecdysterone produckt geprobeerd en vind het pure geldverspilling.

Don't waste your money on this!
Het kost een hoop en je werkt er niets van.

ga nu de derde week in met isobol,ik kan wel zeggen dat ik een wat hardere look krijg en dat ik best wel goed train

Het effect dat je daarvan ondervind is puur psychologisch
Bodybuilders zijn gewoon pillenslikkers in het kwadraat en voelen zich veel beter als ze dagelijks nog een paar pilletjes extra kunnen slikken dus trainen ze beter :p

Moen zei:
Het effect dat je daarvan ondervind is puur psychologisch
Bodybuilders zijn gewoon pillenslikkers in het kwadraat en voelen zich veel beter als ze dagelijks nog een paar pilletjes extra kunnen slikken dus trainen ze beter :p

Ja inderdaad, ik vind het ook altijd moeilijk om te zien wat een supp. echt doet. Want al die andere dingen, rust, eten enzo kan ook erg van invloed zijn

Tjibbe zei:
Ja inderdaad, ik vind het ook altijd moeilijk om te zien wat een supp. echt doet. Want al die andere dingen, rust, eten enzo kan ook erg van invloed zijn

Ja denk ik ook.
ik denk dat alle pillen gewoon hetzelfde zijn
multi vit c enzz

zink merk je ook nix van
creatine ook niet 8) :rolleyes: ???

trouwens van isobol en metoxylon word ook vaak gezegd dat je hoge doserings moet gebruiken ik heb een poos de dubbele hoeveelheid genomen en ook dat was een teleurstelling duzz verspil je geld hier niet aan. ik ben goed te spreken over produckten van syntrax maar isobol en metoxylon vind ik echt rommel!!!

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven