AndroidHealthClinic

Isobol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb Syntrabol geprobeert in combinatie met FUZU...

Tijdens het gebruikt van deze producten had ik onder het trainen een betere pomp en voelde me gedurende de periode dat ik het gebruikte wat harder en voller dan normaal maar wat massa betreft ben ik niet veel vooruit gegaan.

De prijs van de produchten liggen ook VEEL te hoog, voor dat geld kun je beter basis supplementen halen zoals whey, goede multi vitamine, creatine, glutamine enz.
 
Originally posted by burn


:D

Maar even serieus, heeft het je echt geholpen?

Meer vollume en wat meer kracht en massa ( die laatste 2 niet echt schokkend veel, de eerste wel goed zichtbaar),,
 
Mij hetzelfde pomp wat beter en kreeg iets meer energie. Ook zou het eiwitopname verbeteren maar das moeilijk in te schatten.

massa wint had ik niet het idee.
 
dus het komt er eingelijk op neer dat ik dat geld beter voor een pot whey kan gebruiken dan en gewoon verder gaan met creatine want daar heb ik precies het zelfde efect mee als ik dit zo lees

meer volume meer kracht meer massa (vocht)

of lees ik het nu allemaal verkeert :)
 
als jij van Whey spontaan meer vollume ed krijgt wel ja... maar dat betwijfel ik dus. Ik ga binnenkort opnieuw de methosterone force gebruiken, echter dan voor de dubbele dosis. Eens kijken wat dat doet.
 
hou me maar even op de hoogte oke ik zit beetje krap bij kas en koop allen wat echt werk U snapt me wel :)

let me know oke :D
 
Isobol is duur, probeer Methosterone Force, dit bevat meer werkzame stoffen voor minder geld. En, ja, het werkt. Bij mij in ieder geval wel Het is niet spectaculair. Maar de kracht gaat la na 10 dagen met sprongen vooruit. Neem wel 6 capsules per dag ipv de aanbevolen 4.
 
Ik zou zo-ie-zo geen produkt kopen wat hier in Europa als verbeterde Syntrabol wordt aangeprezen terwijl het louter een naamsverandering is voor de EU-markt.
 
Re: Re: Isobol

Originally posted by Robin


Werkt wel goed...
Probleem is echter vaak dat de dosering can dit soort producten te laag is. Deze voldoet wel (indien je minimaal 4 caps/dag neemt).

werkte wel goed zeg je ,wat waren dan de efecten: hoeveel meer kracht,massa?
greets :)
 
Back
Naar boven