XXL Nutrition

Isobol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ronald.ot

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
382
Waardering
0
WIE HEEFT ERVARING MET DIT PRODUCK

of kan me er info over geven of is het gewoon pure geld klopperij ???????????

alfast bedankt
 
Isobol
Isobol is de vernieuwde versie van de bekende Syntrabol. Door een high-tech productiemethode hebben we Syntrabol weten te verbeteren. Hierdoor werkt het nog veel beter! Uit onderzoek is gebleken dat Isobol maar liefst 70% effectiever werkt dan creatine producten. Ook zo flauw van al die loze beloftes van andere producten? Isobol doet wat het belooft; het werkt echt!

Wat is het?

Isobol is een uniek plantenextract wat er voor zorgt dat je sterker, groter, massiever en droger wordt. Dit fantastische product is niet voor niets één van Amerika’s best verkochte supplementen. De actieve stof in Isobol; Ecdysterone, werd meer dan 50 jaar geleden in Rusland ontdekt. Daar is het jaren lang een geheim van de Russische krachtsporters gebleven. De tientallen studies die er naar de werking van Ecdysterones zijn gedaan, toonden allen aan dat Ecdysterones echt werken. Tot voor kort was het onmogelijk om Ecdysterone in grote hoeveelheden te produceren. Door middel van de allernieuwste technologie is het Syntrax eindelijk gelukt om Ecdysterone op grote schaal, en goedkoop te produceren. Isobol is werkelijk het nieuwste van het nieuwste op supplementen gebied

Hoe werkt het?

Isobol zorgt voor een positievere stikstof balans. Hierdoor kun je niet alleen veel gemakkelijker spiermassa opbouwen en vet verbranden; je zult je ook beter gaan voelen. Een andere werking van Isobol is dat het er voor zorgt dat je spieren meer creatine opnemen; je wordt er dus ook sterker en voller van. Isobol verbetert tevens de conditie, waardoor het ook erg geschikt is voor duur sporters. Isobol kan met elk denkbaar product uitstekend gecombineerd worden, en is volledig veilig voor mannen en vrouwen. Tevens heeft Isobol een zeer positieve werking op de huid. De huid wordt gaver met minder puistjes of acne.

Kijk uit!

Isobol bevat maar liefst 200mg per capsule 20-Hydroxyecdysterone. Door de hoge dosering is het 10 tot 20 keer zo sterk als vergelijkbare producten. Laat je niet misleiden door producten die een veel lagere dosering bevatten. Om echt resultaat te krijgen van een Ecdysterone supplement, moet men minimaal 500mg per dag consumeren, anders werkt het niet!. Laat je dus niet misleiden door producten die minder bevatten! Isobol; Eindelijk een product dat wel werkt!

Tip!

Isobol valt uitstekend te combineren met FUZU. Deze 2 producten hebben namelijk een synergistisch effect op elkaar

Syntrax Isobol Supplement Facts

Inhoud : 90 capsules
Serving Size : 1-2 capsule

Elke capsule bevat:
Isoinokosterone/20-Hydroxyecdysterone
200 mg

Overige ingrediënten: microcrystalline cellulose, gelatine, titanium dioxide, blue#1, red #3, red #40

Aanbevolen gebruik: als voedingssupplement, 1-2 capsules drie maal daags bij de maaltijd. Uitstekend te combineren met Methoxylon of Fuzu voor het beste synergetische resultaat.
 
zijn plant sterolen. De werking ervan zijn hoop verschillende meningen over. ALs je iets wil hebben wat op je testo levels werk kan je beter voor bv ZMA kiezen.
 
oke ik heb er wat overgelezen :) wat is volgens jouw beter zwier om meer resultaten mee te halen ?

waar kan ik het bestellen en heb ik zeker goeie ZMA ?
 
Je kan het bij ons bestellen Naturel health company. Of bij robin. ZMA zou ik van twinlab nemen niet duur en toch goed.

ZMA is een van de weinige testo booster die echt werkt.

Maar wat gebruik je op dit moment aan supplementen en hoe oud ben je ?
 
ik ben 21 jaar en train nu echt een jaar serieus gebruik alleen creatine en whey shake

wil niet te veel suplementen hebben maar het leek me wel wat toen ik zo aan het lezen ging :)

vandaar
 
Neem er een goede vitamine bij. Mutli en extra c

Neem aan dat je ook dextrose bij die whey neemt ?

voeg lijnzaad toe werk ook goed op je testo en kost niets.
 
ja ook dextrose en vitamine doe ik niet meer had wel maar was nog geen 2 dagen gestopt en voelde me niet echt vit meer da heb ik zo 3 keer geprobeert en weer hetzelfe verhaal :S dus ben ik mee gestopt heb nu drank met vitamine er in

lijnzaad geprobeert VEREKTE GOOR SPUL bah als ik er aan denk alleen al :P

heh maar we gaan gewoon door :)

idg bedankt :)

wat zijn jullie ervaring met zma wat heeft het voor jullie betekend ?
 
Originally posted by ronald.ot
WIE HEEFT ERVARING MET DIT PRODUCK

of kan me er info over geven of is het gewoon pure geld klopperij ???????????

alfast bedankt

Werkt wel goed...
Probleem is echter vaak dat de dosering can dit soort producten te laag is. Deze voldoet wel (indien je minimaal 4 caps/dag neemt).
 
Wat ik wel interesant vind is het positieve effect op de huid. Dat het meteen tegen acne helpt. Van de meeste vage supps krijg je ze juist (in een vaag verleden tribulus geprobeert). Weet iemand of die echt zo is bij dit spul?
 
Hmz, daar is me niet echt iets duidelijk over opgevallen, en heb dit ook niet vaker gehoort eerlijk gezegd. Wat goed tegen acne helpt is water...veel water drinken.
 
Jep. huidaandoeningen onstaan vaak uit vuil in je lichaam, dat vuil wil eruit en uit zich in acne of uitslag. veel water zorgt ervoor dat je vuile stoffen doorspoelt de wc in :D
 
Originally posted by Robin


Ow, das mooi... GRATIS LIJNZAAD BIJ ZWIER!! :D

geintje... :p

Aleen de rembours is 20 euro :D :D :D
 
maar zijn er mensen die het product nu echt geprobeerd hebben??
 
En zijn jullie nu groot? :eek: :D
 
Ik ga cutler verslaan ik zwier o ik bedoel ik zweer het je :D
 
Originally posted by Zwier
Ik ga cutler verslaan ik zwier o ik bedoel ik zweer het je :D

:D

Maar even serieus, heeft het je echt geholpen?
 
Back
Naar boven