XXL Nutrition

isomatrix? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

patser928

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
202
Waardering
0
ik wou efff julie mening vragen over het eiwit product van syntrax isomatrix julie zullen het vrijwel allemaal kennen en ik vroeg me af wat julie nou hiervan vinden, omdat ik op geen enkel forum hier echt heel veel reaktie's van zie terwijl ik zelf toch wel heel tevreden ben met het product
 
Het is een mix van 3 soorten eiwit wat het dus niet ideaal maakt als je echt enkel snel eiwit wilt.
Het is wel idaal om te groeien want elk eiwit heeft eigen voordelen.
Maar ik heb het gebruikt, klonterde en is redelijk duur voor wat je krijgt.
Beter goedkope casseine shake en een whey product zoeken.
 
Of een triproforce. Is tevens een mengeling, maar deze klonterd niet!
 
vindt het een hele goede blend.
 
Ik vind de smaak erg lekker. met water of melk!
Verder schelen de eiwitten onderling toch niet echt veel.. theoretisch wel.... maar in de praktijk :p
 
heel tevreden van :)
beste eiwit-blend vind ik :)
 
tis de beste :D
 
kvind net niet
 
Waarom zou je een mix willen? Pure whey (isolaat of concentraat) is kwalitatief gezien véél beter.

Die albumine, casseïne ed kan je net zo goed uit voeding halen. Dus je betaalt eigenlijk heel veel geld voor goedkoop eiwit dat in vlees, eieren en melk zit. Dan koop je toch beter die voeding voor een pak minder geld en de whey uitsluitend in poeder?

Syntrax is eigenlijk slim geweest met hun Isomatrix. Ze verkopen een mix van dure en goedkope eiwitten aan evenveel geld dan een blend dat uit puur dure eiwitten bestaat. Dat is veel winst maken, maar voor de koper een kat in een zak.

Het is dus wel een goed idee van een mix van eiwitten te eten/drinken, maar je betaalt er gewoon veel teveel voor, dat is het probleem.
Om af te sluiten wil ik nog toevoegen dat het misschien niet verstandig is om deze na de training te drinken omwille van de veel tragere opname...
 
Back
Naar boven