Fitness Seller

isotropin HGH oralspray, iemand ervaring ?

Bezoekers in dit topic

martinnoppert

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 aug 2006
Berichten
5.643
Waardering
764
Lengte
1m89
Massa
116kg
Vetpercentage
12%
Ik wilde eens weten of er iemand ervaringen heeft met HGH oralspray of andere verschijningsvormen van HGH.
 
Ip kan je alle vormen en aanbiedingen anders dan AQ en vriesdroog,wat sub geinjecteerd moet worden vergeten. pilletjes,neusdruppels sprays,allemaal eigenlijk ongeschikt.
 
Dat was toen in de 90 jaren de hype,achter op de tong te spuiten .
Maar echt weet ik het niet of het via de slijmvliesen en goede werking hebben kan.
 
Wat kriel zegt...allemaal ongeschikt, helaas.
 
Dat was toen in de 90 jaren de hype,achter op de tong te spuiten .
Maar echt weet ik het niet of het via de slijmvliesen en goede werking hebben kan.

Ach, onder de tong, er zijn meer middeltjes die zo genomen worden of werden en wel werkten.

Als het een hype was in de jaren 90, dan moeten er toch wel mensen zijn die er ervaring mee hebben opgedaan?
Of zijn er verder echt alleen nog maar jonkies die destijds in de luiers lagen op dit forum te vinden?

Het valt me sowieso wel op dat er zo weinig ervaren BB'ers aanwezig zijn tegenwoordig.
Maar als er dus iemand is die het geprobeerd heeft ? Geef je ervaringen even weer. Trek je niks aan van de kleuters die er comentaar op zullen geven.
 
Laatst bewerkt:
Ach, onder de tong, er zijn meer middeltjes die zo genomen worden of werden en wel werkten.

Als het een hype was in de jaren 90, dan moeten er toch wel mensen zijn die er ervaring mee hebben opgedaan?
Of zijn er verder echt alleen nog maar jonkies die destijds in de luiers lagen op dit forum te vinden?

Het valt me sowieso wel op dat er zo weinig ervaren BB'ers aanwezig zijn tegenwoordig.
Maar als er dus iemand is die het geprobeerd heeft ? Geef je ervaringen even weer. Trek je niks aan van de kleuters die er comentaar op zullen geven.

Bron ?

Waarom als het goed werkte zijn er nog steeds subcutane injecties als voorkeur?

ik ben het met Kriel eens.
 
Ach, onder de tong, er zijn meer middeltjes die zo genomen worden of werden en wel werkten.

Als het een hype was in de jaren 90, dan moeten er toch wel mensen zijn die er ervaring mee hebben opgedaan?
Of zijn er verder echt alleen nog maar jonkies die destijds in de luiers lagen op dit forum te vinden?

Het valt me sowieso wel op dat er zo weinig ervaren BB'ers aanwezig zijn tegenwoordig.
Maar als er dus iemand is die het geprobeerd heeft ? Geef je ervaringen even weer. Trek je niks aan van de kleuters die er comentaar op zullen geven.

ja dat was onder de tong ja, waar zou je anders je spraytje moeten toedienen.
Hgh pleisters van alles hebben ze je kan het maar niet bedenken ,maar werkt niet kerel .
Luister naar ome kriel.
 
Waarom is het dan niet als pharma te verkrijgen als het iddzo zou zijn. HGH verdraagd het maag/darm kanaal niet. Het is zo teer dat je het bij aanmaak met een druppel water kunt slopen..............dus je zult het met de PH van je maagzuur in leven houden....no way
 
Waarom is het dan niet als pharma te verkrijgen als het iddzo zou zijn. HGH verdraagd het maag/darm kanaal niet. Het is zo teer dat je het bij aanmaak met een druppel water kunt slopen..............dus je zult het met de PH van je maagzuur in leven houden....no way

Na kriel standaard scheikunde is voldaan geloof ik bij je.
Dit topic mag wel gesloten worden naar dit bericht.
Top kriel
 
Nee, topic mag niet gesloten worden. Slaat nergens op.

Ik wil nog steeds ervaringen weten. We kunnen het middel wel gaan be-discussieren, maar daar vraag ik niet om.

mbt het vernietigen in de maag, daarom zou het door de slijmvliezen in de mond moeten worden opgenomen. En de HGH als oral is van andere samenstelling dan de injectable. En is ook als herbal te koop hier en daar, blijkbaar dus vrij te koop.

Daarom ook, wil ik ervaringen horen van mensen die het hebben gebruikt.
En niet de tegens van tegenstanders van het middel.


Dus graag mensen die het gebruikt hebben reageren. Anderen hoeven alleen maar te lezen of vragen te stellen.

groet,
Martin

ps, ookal zijn eerdere reacties goed bedoeld. sorry. Maar het gaat dus echt om gebruikerservaringen.
 
Laatst bewerkt:
Als je dan over herbal wilt gaan,heb je ook zoveel voor.
Je lichaam maakt gemiddeld 1 tot 2 iu aan per dag op natuurlijke basis.
Om dan nog eens van alle preperaten toe te dienen om je normaale hgh basis te verhogen zal je veel in moeten nemen.
Wat ik zover weet is GABA en goed middeltje.
En hou me er niet aan vast ,ook colostrum
 
Ja klopt pikhal, er zijn er zat.

Maar ook die kant wil ik niet op, sorry.

Gaat echt om die HGH, tegenwoordig is die er voornamelijk alleen als isotropin HGH. Maar zou als herbal, natuurprodukt in de markt staan.
Dus denk dat die dan in het rijtje "legal steroids" valt.
(quote/paste)
ISOTROPIN® HGH PRO 6X ORAL SPRAY was carefully designed to provide safe and effective means of naturally elevating one's GH and IGF-1 levels. The recombinant HGH in ISOTROPIN® HGH PRO 6X is made from natural, non-animal elements and is an exact replica of the Growth Hormone produced in the human body.


Maar een GH releaser heb ik ook nog wel in de kast staan . Gaat dus echt puur om een produkt zoals dit, de HGH oral. Waarvan ik ervaringen wil weten.
 
Nou ik ken aardig wat mensen in dit wereldje,maar echt NIEMAND uit mijn omgeving heeft dit gebruikt. Nou iig suc6 met je zoektocht naar dit ''ITS AMAZING MIKE "product
 
hGH spray werkt niet, kul, bullshit, onmogelijk, unmöglich, impossible. Had ik al verteld dat alleen nitwits dit gebruikte in de jaren '90?
 
Nou ik ken aardig wat mensen in dit wereldje,maar echt NIEMAND uit mijn omgeving heeft dit gebruikt. Nou iig suc6 met je zoektocht naar dit ''ITS AMAZING MIKE "product

hahaha Yep Krieltje het lijkt idd een "AMAZING MIKE!" product te zijn.
Maar niemand die het ooit gebruikt heeft, ja behalve LEAN dan blijkbaar!

---------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

hGH spray werkt niet, kul, bullshit, onmogelijk, unmöglich, impossible. Had ik al verteld dat alleen nitwits dit gebruikte in de jaren '90?

....
Okee dus je hebt het geprobeerd,
Maar jaren 90 ?? kreeg je dat toen al ?? Dan was je er erg vroeg bij en je bent nu, hoe oud ? en toen in de jaren 90 ?
 
Bunk is nog steeds te koop hoor. Maar in de jaren 80-90 experimenteerde men er op los,omdat toen de HGH in opmars kwam. ZG russiche roulette,met de wandstaltige amps uit tjernobyl wehwhwhwhw. Als je ze doorbrak zat er groezelig geel/wit poeder in....direkt gewonen uit de hypofische van dode zwervers en criminelen hahahaha.

Dus niemand durfde dat echt. Ik had toen een zooi van dat spul liggen....durfde het niet te gebruiken,direkt doorverpatst.
 
Bunk is nog steeds te koop hoor. Maar in de jaren 80-90 experimenteerde men er op los,omdat toen de HGH in opmars kwam. ZG russiche roulette,met de wandstaltige amps uit tjernobyl wehwhwhwhw. Als je ze doorbrak zat er groezelig geel/wit poeder in....direkt gewonen uit de hypofische van dode zwervers en criminelen hahahaha.

Dus niemand durfde dat echt. Ik had toen een zooi van dat spul liggen....durfde het niet te gebruiken,direkt doorverpatst.
:o
 
Ja idd, vage gelige poeder in een doorzichte afbreekbuisje. De vloeistof zat in zo'n zelfde buisje met blauwe opdruk. Volgens mij waren ze verpakt per 3 ampullen en zat er ook nog een vijltje bij om de ampullen te zagen anders gingen ze niet open. Ik heb nog steeds geen Creutzfeld-Jacob dus het zullen wel gezonde russen geweest zijn.
 
Ja idd, vage gelige poeder in een doorzichte afbreekbuisje. De vloeistof zat in zo'n zelfde buisje met blauwe opdruk. Volgens mij waren ze verpakt per 3 ampullen en zat er ook nog een vijltje bij om de ampullen te zagen anders gingen ze niet open. Ik heb nog steeds geen Creutzfeld-Jacob dus het zullen wel gezonde russen geweest zijn.



Geen toffe glow in tha dark lul aan over gehouden Ton?
 
Back
Naar boven