Fitness Seller

Israël & Joodse Diaspora

Bezoekers in dit topic

en dat Israelische soldaten in meerdere ziekenhuizen vrouwen verkracht hebben, zelfs zwangere vrouwen??
Deze pak ik er toch even uit.

Het enige wat ik hiervan gehoord heb is dat een vrouw dit had beweerenop Al Jazeera en later volgens Al Jazeera is gebleken dat dit niet klopt.

Wat ik zelf een goed gesprek vond, o.dst het ook laat zien hoe er door alles en iedereen langd elkaar heen gesproken wordt.
 
Laatst bewerkt:
"timesofisrael" lijkt me een vrij zionistische site die sowieso de bewering in twijfel trekt.

Weet je, de ene bron zegt "waar" de zelfde bron zegt een week later "niet waar".

Net zoals de baby die door een Hamasstrijder werd onthoofd, bleek ook niet zo te zijn.

Feit blijft: Palestina is bezet door een zionistische staat.

Voor de rest wens ik voor iedereen waar ook ter wereld, vrede en genoeg eten en drinken.
Of je nou een Palestijnse Jood, een Israelische Moslim, een Jordaanse Atheist of wat dan ook bent.

In elke oorlog zijn kinderen en moeders het grote slachtoffer, zij moeten namaelijk hun vaders en broers en zonen missen die omkomen in de strijd.

Of je nu Palestijns bent of niet, Israelisch, Irakees, Afghaans, Perzisch, Duits, Spaans, Mexciaans, etc etc etc
Welke kleur je ook hebt, wit, bruin, geel, rood, zwart, blauw, groen of paars met gele stippen boeit mij niet.

Peace is toch het allerbeste en samen lekker trainen en eten, punt.
 
"timesofisrael" lijkt me een vrij zionistische site die sowieso de bewering in twijfel trekt.
Ja want waarom zou je berichtgeving proberen te weerleggen als het niet waar is inderdaad. Die kut joden ook altijd.
 
Ja want waarom zou je berichtgeving proberen te weerleggen als het niet waar is inderdaad. Die kut joden ook altijd.
Dit hoor je mij niet zeggen.
Joden zijn net zo goed slachtoffer van het zionisme.

Maar wat mij vooral steekt is dat het Israelische systeem overal mee weg lijkt te komen.
Daarnaast ga ik niet in herhaling vallen.

Ik wil ook niet meer in dit topic aanwezig zijn en mijn mening blijven geven, is een eindeloos verhaal met eindeloos veel slachtoffers....aan beide kanten helaas.

Ik wil ook geen discussie voeren hierover, geen zin en behoefte.
Verder is het ook niet mijn intentie om iemand hier voor zijn of haar hoofd te stoten met uitspraken die ik doe.


Rest mij niets minder dan u allen een zeer mooie dag te wensen, ik zal dit topic verlaten om hier (wellicht) niet meer terug te keren.....
 
Back
Naar boven