Updates in de link, maar zal het hier ook plaatsen.
In het kort, terroristische organisatie Hamas heeft aanslagen gepleegd, burgers ontvoerd, mishandeld en vermoord, in Israël. Ze hebben benoemd dat het om 1300 doden gaat.
Als reactie op deze terroristische daden, valt Israël de Gazastrook aan, met nu bijna 3000 doden en 10.000 gewonden in Palestina.
Israël gaf de burgers in Gazastrook maar 24 uur de tijd om te vertrekken.
Hoe normaal is het om een groot deel vol met burgers aan te vallen, als reactie op terrorisme binnen je land, van een specifieke groep?
Niet normaal.
Laat ik duidelijk zijn dat ik niet direct 'voor' iemand ben, ik ben tegen aanslagen, tegen ontvoering, tegen doden, tegen oorlog.
Hier zijn alleen maar verliezers
www.google.com
Ondertussen valt Israël ook gewoon evacuees aan op een evacuatie route;
In het kort, terroristische organisatie Hamas heeft aanslagen gepleegd, burgers ontvoerd, mishandeld en vermoord, in Israël. Ze hebben benoemd dat het om 1300 doden gaat.
Als reactie op deze terroristische daden, valt Israël de Gazastrook aan, met nu bijna 3000 doden en 10.000 gewonden in Palestina.
Israël gaf de burgers in Gazastrook maar 24 uur de tijd om te vertrekken.
Hoe normaal is het om een groot deel vol met burgers aan te vallen, als reactie op terrorisme binnen je land, van een specifieke groep?
Niet normaal.
Laat ik duidelijk zijn dat ik niet direct 'voor' iemand ben, ik ben tegen aanslagen, tegen ontvoering, tegen doden, tegen oorlog.
Hier zijn alleen maar verliezers

Israel-Hamas war live updates: Fears for civilians as 'next stages' of Gaza attack loom
Israel says it will step up its war with Hamas using widespread strikes and "significant ground operations." It launched the offensive after Hamas' terror attacks that killed 1,300 people in Israel. Follow live updates here.
Ondertussen valt Israël ook gewoon evacuees aan op een evacuatie route;
The IDF said Saturday it would allow people to move south “for their own safety” on specified streets of Gaza during a six-hour window, but it was unclear how widely the messaging was received on the ground, given the widespread electricity and internet blackout, or how safe passage would be.
Following an apparent explosion on Friday, extensive destruction could be seen on Salah Al-Deen street – a main route for evacuation – in videos authenticated by CNN. A number of bodies, including those of children, can be seen on on a flat-bed trailer that appears to have been used to carry people away from Gaza City.