MuscleMeat

It has begun! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kvoel me vandaag al een stuk beter, toch ga ik niet trainen vandaag, beter alles een dagje laten rusten zodat ik morgen weer de beest kan uithangen.
vandaag al een goeie portie eten naar binnen gesmikkeld
 
Laatst bewerkt:
ziet er heel leuk uit... in ieder geval veel succes!...

zou zelf wel week 11-13 wat test prop. erbij gooien...

grt eddy
 
ik voel me al veel beter vandaag , alsof de goden het met me eens zijn dat ik uit men voegen moet treden, ik voel precies al wat meer volheid in men armen en ik hoop dat het morgen beuken word met die halters.

sinds dezenamiddag heb ik de geilheid ook wel te pakken en wil ik wel eens van siteje verwissselen want vrouwtje is werken.

nadat ik een typ had gekregen wat meer te eten zit ik nu twee dagen al te bikken als een onwijs. vandaag heb ik al opgepeuzeld:

75gr brinta, 500gr magere kwark, 1L magere melk, 1 proteinshake, 1 kom muesli, 4 boterhammen met kaas en hesp, 500gr boss magere rijstpap, pattaten, vlees en sewes nog een shakeje
 
Beast N°1 zei:
75gr brinta, 500gr magere kwark, 1L magere melk, 1 proteinshake, 1 kom muesli, 4 boterhammen met kaas en hesp, 500gr boss magere rijstpap, pattaten, vlees en sewes nog een shakeje

haha thats the way :meal: :thumbs:
 
week 2

+ 2kg

yo mannen hier ben ik weer, morgen ben ik dus 14 dagen bezig en deze voorbije week ging wel lekker moet ik zeggen, qua kracht merk ik niets , alleen merk ik dat ik langere uithouding heb qua reps , maar kan wel geen hopen oefeningen doen zoals ik gewoonlijk doe
 
Laatst bewerkt:
Oh, snoeperd!! :D
 
hahaha ze liggen hier naar me te lonken
 
Laatst bewerkt:
hèhèhè
 
Laatst bewerkt:
vandaag lekker getraind, alles ging op en top
 
Laatst bewerkt:
Ach ik ging vandaag voor een persoonlijk record met ca 75 kg nekdrukken en heb mezelf geblesseerd aan mn schouder ter hoogte van rep 7 ofzo. Niet te ernstig hoor maar het wordt tot mn vakantie ie geval benen trainen. Dit is niet de leukste manier om een kuur af te sluiten helaas.
 
MANNEN gisteren heb ik savonds wat gezouten noten gegeten en wat cola gedronken en, iets wat ik normaal nooit doe toen om 22.00u gaan slapen, ik werd dezemorgen wakker met een grijns op men gezicht, voelde me de hele morgen al kiplekker, en kon het dus niet laten om vandaag de chest eens te trainen omdat ik me toch al lekker voelde
 
Laatst bewerkt:
Poefff en toen sloeg t in ;)
 
heb al een paar dagen rust genomen
 
Laatst bewerkt:
Beast N°1 zei:
heb al een paar dagen rust genomen, ik gooide me juist op de weegschaal en deze zegt terug hetzelfde als men begingewicht???
wat is dat voor shit, ik ga tikken krijgen, paar dagen geleden was ik 2kg aangekomen en nu is alles eraf. wat moet ik dan doen, ik feest niet, drink niet, ga niet laat slapen en ik eet me te pletter. de spullen zijn gewoon van, med request dus daar zal het niet aan liggen. pfff toch ma eens langs gaan bij de doc want dit gaat me te ver.

Je zegt al zelf dat je snel droger aan het worden bent/was. Dus wss ligt het daar aan.
 
nu eet ik meer vetten en is dat drogere er al vanaf en kilos staan terug op waar ik begonnen ben, heb wel een zware verkoudheid en lig al twee dagen in bed, maar dan verlies je IN de kuur toch geen kilos hè!
als het nog erger word kap ik met de kuur en doe ik em bnn een paar maanden over, ik wacht het nog een weekje af en ga men bloed laten trekken morgen of overmorgen.
 
Laatst bewerkt:
week 3

gewicht is terug zelfde als toen ik begon, armen meten 0.0 extra. heb geen dikke kop ofzo, ik eet echt genoeg, de echtheid van de spullen is 100% ik ben nogaltijd wat ziekjes, men keel is nogaltijd schor, ik ben aan het denken van de kuur af te lassen want ik voel zelfs geen hardheid in men spieren of NIKS!
 
Laatst bewerkt:
zou ik het dan een dag of 5 afwachten en gewoon lekker doorknallen? of wat denken jullie?
greetz
 
Laatst bewerkt:
klinkt niet best man!

echt zonde dat het tot nu toe niet goed verloopt.
als ik het goed begrijp zit je nu over de 3 weken met 0,0 resultaat.
Of ben je daadwerkelijk een stuk droger geworden, want dat maakt natuurlijk een verschil, een paar % naar beneden en gewicht blijft hetzelfde = winst natuurlijk.

Ik zou het persoonlijk nog een weekje aankijken; misschien trekt je verkoudheid weg en slaan de spullen dan goed in.

maar als je na 4 weken nog jack shit merkt, zou ik stoppen, je rust pakken, en een nieuwe poging wagen.

succes.
 
hmmm k*t man, heel soms hoor je wel eens dat eem kuurtje gewoon niet aanslaat..

ookal heb ik daar meestal mijn bedenkingen bij... kijk het nog een weekje aan en neem een beslissing.

succes!
 
Back
Naar boven