AndroidHealthClinic

Its easier to run (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

been training van vandag:

squatten parallel:

12x 50 kg
12x 55 kg
12x 60 kg
10x 65 kg

voor het eerst los squatten, was voorheen smith, even goede balans zoeken, gewichten zullen snel gaan stijgen

leg press:
12x L2
10x M3
5x M3
Nautilus apparaat, fullstack is dus Z, echt gewicht, geen idee.. het is een vrij zware omdat de Nautilus toestellen zo gemaakt zijn dat gedurende de hele ROM, de weerstand van de gewichten hetzelfde blijft. laatste setje: leeg..

Leg extensions:
11x L
10x L5
10x M
laatste setje eruit geperst, lekker oefening, zelfde gewichts/weerstand principe als leg press

leg extensions:
10x J
10x J3
7x J3
Hams moeten echt sterker..

commentaar: weer eens benentraining sinds lange tijd, was extreem warm in de gym (2 etage en alleen maar ramen, dus was echt afzien, redelijk tevreden

DILLEMMA:
ik kom vanaf 60 kg vp 9/10%
en sta nu op 80,5 kg vp 16/17%
clean bulken tot laten we zeggen 87 kg en dan cutten, of nu een cut om vp onder controle te krijgen? spiegel gaat me tegenstaan op het moment, wordt wel breder en sterker, maar definitie wordt steeds minder. moeilijk om knop om te zetten in mn hoofd: je gaat vooruit, naar je spiegelstreeffysiek, maar momenteel lijkt je juist steeds verder weg te raken van je spiegelstreeffysiek. natuurlijk zal ik er bij een cut bij 87 kg veel beter voorstaan dan al zou ik nu een cut inlassen, maar zoals gezegd, spiegel gaat me nu een beetje tegenstaan...
wat denken jullie?

morgen: schouders + traps
 
Door blijven vreten! Zomer is toch bijna afgelopen en daarna gaat alles onder een dik pak kleren vaak dus dan let je er al een stuk minder op?

Minibulken is ook een optie! Iets boven onderhoudt blijven eten en dan zorg je voor vooral koolhydraten en eiwitten, gaat je vetpercentage vanzelf omlaag terwijl je nog wel beetje doorgroeit!
 
zorg dat je clean eet, en gewoon 500 + eten, als je da niet aankomt ken je altijd nog verhogen! ik zou clean bulken tot december dan een langzame cut vor zoveel mogelijk massa behoud!
 
Vandaag borst&tricepsdag

Smith bench:
10x 77,5
8x 77,5
5x 77,5

incline smith:
11x 50
10x 52,5
9x 55

fly's
11x 16
8x 16
6x 16

dips
2x 6x BW

triceps rope pushdown:
3x 8x 36

triceps dumbbell extension:
2x 8x 18 kg

wat ab-werk

voeding: redelijk optimaal
 
niet er netjes uit zover ik trainingen van jou gezien heb :D
 
vanaaf getraind met enige haast.
van 9 tot 21 op de universiteit geweest, dus trainen daarna was heel lekker!
moet zeggen dat ik steeds beter in mn ritme kom! vandaag was een rugtraining met aantal PR's. pomp was prima!

BOR
11x 57,5 kg PR
8x 57,5 kg rep PR
5x 57,5 kg
4x 57,5 kg

Deadlift
11x 87,5 kg rep PR
8x 90 kg rep PR
6x 92,5 kg PR

chinnen breed
10x
7x
6x

Dumbbell row slow&strict
9x 20 kg
8x 20 kg
7x 20 kg

2 sets biceps cable curl

voeding was redelijk optimaal
 
ga vanaf nu weer al mn trainingen posten. Ben sinds eind september weer heel goed bezig met training en voeding. Gewichtstoename bereikt van 2,5 kg in een maand tijd, zal ongetwijfeld ook wat vet zijn maar wil even wat massa aanzetten. Sta nu op 82,5 kg, vp 16,5%. Voedingsschema is volgens mij dik in orde, elke dag min 3800 kcal, 330 gram eiwit, 7 a 8 maaltijden. wish me luck met mijn hervatte log!
 
gister borst triceps
was een training midden op de middag, train liever s avonds maar kon even niet anders:

decline bench press
11x 65
9x 65
6x 65
4x 67,5

volgende keer 67,5 maar eens proberen op reps

incline smith:
12x 60 kg
8x 62,5
6x 65 kg

flys, heel erg gecontroleerd
11x 16
8x 16
6x 16

wat dipwerk

triceps extensions
rope 3 sets 50 kg

dumbbell extensions
2 sets 20 kg
 
train je altijd van hoog naar laag en dezelfde kilo's houden?
 
train je altijd van hoog naar laag en dezelfde kilo's houden?

probeer altijd eerste setje 10, tweede setje 8, derde setje 6.
haal ik bv eerste setje 11 met goede uitvoering, verhoog ik 2,5.
werkt prima!
 
net rug training achter de rug.
het was een training die me deed denken aan een zware bergetappe in de tour de france, waarin Kenny van Hummel net binnen de tijd binnen dwarrelde, helemaal kapot. Op dat moment sprak hij de legendarische woorden: ''puur op karakter, op karakter...''

Dit was ook het geval bij mij vanavond. je hebt weleens zo'n dag dat je voelt dat het geen toptraining gaat worden. elk klein momentje dat je er stiekem aan denkt niet te gaan, sla je jezelf voor je kop. gelukkig wint geest het bij mij vrijwel altijd van het lichaam, dus toch gegaan. Kracht was niet om over naar huis te schrijven, en deadlift was even wennen. Werd er vorige week op gewezen dat mijn houding niet goed was, het is nu dus constant in mn hoofd: '' borst omhoog drukken, kontje naar achter, lichtjes op de hakken en met rechte rug tillen die handel''. vandaar de pussy weights. moet even aan de uitvoering wennen, maar verwacht dat dit snel zal verlopen en dat ik over enkele weken weer op redelijke gewichten zit. let op dit moment gewoon extra op de uitvoering, en dit zal de spiercontractie ook ten goede komen. op lange termijn dus zeker een goede beslissing, al zeg ik zelf. Maar goed, genoeg geluld, de training, die me dus best tegenviel.

BOR:

10x 65kg
8x 65 kg
5x 65 kg
4x 65 kg

deadlift:
paar setjes van 80 kg, lettend op techniek.
pussy weights, goede uitvoering, viel tegen.
even wennen aan techniek en snel in gewicht stijgen.

chinnen:
11x
8x
6x

Dumbbell Row:
11x 20kg
9x 20kg
8x 20kg

slowmo uitvoering, een echte afmaker

nog 1 setjes op de lat pulldown, omdat ik een beetje baalde van vandaag.
 
kort maar krachtig zou ik zeggen :P
 
kort maar krachtig zou ik zeggen :P

dat zijn vaak nog de beste:P alleen voelde gisteren niet lekker.
hou 2,5 minuut rust tussen setjes aan, dus een training duurt bij mij meestel 3 kwartier/uurtje. hier ga ik het lekkerst op.
 
ongelooflijk, benendag ging vandaag echt helemaal nergens over.
kom de laatste tijd echt slaap tekort en dat gaat zich nu doorzetten in mn trainingen. concentratie en kracht zijn ver te zoeken de laatste 2 dagen.
vanavond even verplicht 8 uurtjes slaap pakken en dan morgen maar weer proberen te knallen. ill keep you posted
 
vandaag eindelijk weer lekker fit. weer geleerd dat rust absoluut niet is te onderschatten, ook al heb je nog zo'n uitgebalanceerd dieet en trainingsschema. vandaag een schouderdag, dus lekker branden die handel. ging goed, zit progressie in! en dat is mooi, want wil wat meer vorm in mn schouders krijgen, zodat deze er over een paar maanden na een cut lekker uitspringen. is nog wel lange weg te gaan, but im on my way baby

dumbbell shoulder press
9x 18 kg
8x 18 kg
6x 18 kg

upright row
11x 37,5 kg
8x 37,5 kg
5x 37,5 kg

gaat lekker, volgende week eens 40 proberen, kijken hoe de vorm er dan uitziet

seated side raise
12x 7 kg
9x 7 kg
7x 7 kg

langzaam, strict en doelgericht. burn baby burn

2 setjes bend over raise.
mijn lichaam is niet gemaakt voor deze oefening

3 setjes weighted incline crunch
2 setjes leg raise
 
Succes met je trainingen. En dat je blessurevrij blijft!
 
Succes met je trainingen. En dat je blessurevrij blijft!

thanx! dat zou heel mooi zijn! heb alle pech voor komende jaren denk ik wel gehad, maar even afkloppen voor de zekerheid. voor de rest moet ik ook niet zeiken, maar gewoon het ijzer laten spreken!
 
joo kerels!
ben net terug van een biceps/kuiten training.
gaat even puur om het bijtrekken, dus high/slow rep.

incline curl
concentration curl
kuitenwerk

gewichten vermelden beetje zinloos bij dit soort training.

ben nu weer 6 weken hardcore bezig, en van 80 naar 83 kg gegaan met kleine stijging in VP. vanaf maandag werken met een nieuw schema, paar variaties voor nieuwe prikkels. lees en beoordeel:

maandag:

decline bench 4sets
incline smith bench 40 graden breed 3 sets
incline fly's 20 graden 3 sets
dips 2 sets
CGBP 3 sets
rope extensions 3 sets

dinsdag:
chinnen breed 4 sets
deadlift 3 sets
BOR 3 sets
dumbbell rows 3 sets

donderdag:
squat parralel 5 sets
leg press / barbell lunge 3 sets (nog niet over uit, voorkeuren?)
leg extensions 3 sets
leg curls 3 sets

vrijdag:
MP 4 sets (tot bovenkant schouders)
upright row 3 sets
side raises 3 sets
bend over raises 2 sets
smith barbell shrugs 3 sets

zaterdag:
wat biceps/kuiten/abswerk
 
Niet mijn manier van trainen maar je hebt me iets soort gelijks gegained.
Ooit FB getrained ?
 
Back
Naar boven