XXL Nutrition

Its over... 3e plaats junioren superbody

Bezoekers in dit topic

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
0
Ben uurtje thuis nu van me wedstrijd.

Wat foto s staan op www.picturetrail.com/zwiercontest Zijn van of op de dag of van 10 tot 20 uur van te voren. Zie je wel aan de bruining.

Ben tevreden met wat ik bereikt heb en heb er voor me gevoel alles uitgehaald. Al kan het natuurlijk altijd beter. Werd in de superbody junioren gezet tegen 2 andere jongens.

Kon wat betrefd massa en hardheid niet tegen ze op dus behaalde de derde plaats. Me vrij poseren ging erg goed en viel goed in de smaak (michael jackson dirty diana)

Kreeg een mooie en beker en nog een presentje.

Het is een hele ervaring geweest en vooral een nieuwe stap in me hobby.

Zal kort wat dingen noemen die mee of tegen zaten.

*je bent nooit bruin genoeg ik dacht bruin te zijn maar meeste jongens zijn echt pik zwart en onder de lichten komen hun beter eruit.

*pissen op een halve liter water en vocht afdrijvende spullen valt niet mee. Zeker niet als het in 2 buisjes moet.

*Op het podium en achter het podium ben je veel kleiner dan je verwacht. Als je thuis voor de spiegel er goed uitziet valt dit op het podium zwaar tegen. Heb jongens achter gezien waarvan ik dahct wow biggg als je ze op het podium ziet lijkt dit stukker minder.

*Vochtafdrijven met supplementen (taraxatone e.d) werkt goed je word er alleen nog smaller van en dit vergeet je snel. Echter komt er wel je definitie beter uit.

*Mac donalds eten is heerlijk.

*Ripped zijn voor de spiegel of in wedstrijd shape is groot verschil. Was zelf ripped maar er waren jongens die nog stap dieper waren gegaan.

*Er waren best wat mensen voor me gekomen goede vrienden maar ook mensen die ik minder goed ken van forums e.d wil deze bedanken voor de steun en leuk dat jullie er waren.

*glycerol werkt goed om dikke aders erop te krijgen.

*Het was een gezellig theater met een goede organistie op paar kleine foutjes na.

*De beker is prachtig.

*Schat het niveau niet te laag in op dit soort wedstrijden. Heb geen een jongen gezien waarvan je echt dacht die is pas net aan het trainen.

*Jongens die "te gek" groot waren werden lager ingedeeld en er werd op kwaliteit gekeken erg goed punt.

Als laatste wil ik iedereen hier bedanken voor de steun en motivatie. Ga nu een week even andere dingen doen en even wat rust pakken. Ga me klaar maken om te gaan bulken en aan me zwakke punten te werken.

Ga nu me bed in en die bruine rotzooi er in paar dagen afwerken :D

Zal over goede week wat meer info posten.

Gr Zwier

Laatst bewerkt:
Oops! You have entered an invalid Member name.
Please try entering the correct Member name in the Visit Album box again

ok ik zie ze nu, thanks genetic axe
Laat wat meer foto's van je tegenstanders zien.

Wat waren je stats toen je op het podium stond ?

hej gefeliciteerd man !!! geeft toch een kick he daa op zo'n podium staan !?

Dus !!!??? Maar die jongen staat er wel

feli ;)
maar eeeuh wtffff!!! je zit gewoon Mac donalds sjit te vreten voor een wedstrijd ??? is dat gewoonlijk? of heb jij geen maag en gaat alles er direct uit?

(nu ik het zeg, ik hoorde vorige week van iemand dat zn oom geen maag meer had dus hij ook nooit meer dik kon worden :S vage sjit..of het waar is betwijfel ik, hoe kan je nou ooit zonder maag leven)

respect...

goed gevoel he als je klaar bent. mooi dat het een goeie ervaring was nu lekker doorknallen voor de volgende wedstrijd!!

Bestold
dit waren me eigen foto s die me begeleider heeft gemaakt. Zal over goede week wat meer laten zien.

cq jep was me eerste wedstrijd kon niet tegen de massa op van de andere jongens.Ene jongen was walter van ginneken die freaky potentie heeft heel ver te komen. Won de wabba benelux dag eerder. andere jongen waren vooral zijn benen groter dan de mijne. Werd wel in de superbody gezet.

woog rond de 80 geladen maar door vochtafdrijving 2 kilo lichter geworden nog dus rond de 78. Zoals ik aangaf als jij voor de spiegel ripped denk te zijn is totaal niet te vergelijken met wat een op wedstrijd als ripped word gezien.

koohoven the ur.. bedankt voor de support. Heb er voor me gevoel alles uitgehaald en wou het graag een keer meemaken. Zoals ik al aangaf denk je heel wat te zijn als je thuis staat maar op een podium blijft er weinig van je over van een afstandje. Was een hele goede en leerzame ervaring.

De volgorde van de foto s is zoals ik al aangaf willekeurig dus die mac is na de wedstrijd....

Laatst bewerkt:
Goed gedaan man... fotos zijn wel een beetje donker... staat maar een echt duidelijke foto tussen en dat is met die dumbbells in je handen. En 3e worden is zoiezo niet slecht... heb je tenminste een podium plaats... jammer dat er dan maar 3 meedoen, lol ;).

CQ_demolisher zei:
:rolleyes: zie karma

OT:
netjes hoor kerel, respect!

maar wat ik van je oudere foto's kon herinneren verwachtte ik je ook wel wat massiever. desalniettemin heel mooi lichaam!

kun je wat meer vertellen over verschillende klasses (gewichten/leeftijden, etc? )

Klasse zwier, kijk die uitslag.....who care's maar het 'er staan' is gewoon een bekroning op jouw inspanningen. Netjes.

Goed gedaan jongen. Heb genoten van je verslag.

Heb je zin het nog eens te doen?
Zo ja, dan weet je weer uit ervaring (!) en niet alleen van tips en horen zeggen hoe de vork in de steel zit.

Espi

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven