MuscleMeat

IVDM - April 2019 - Bosco55555 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bosmannieeee, wat een leuk interview! En wat een shape op je 'respectabele' leeftijd, man man man! :wl:
 
Bosmannieeee, wat een leuk interview! En wat een shape op je 'respectabele' leeftijd, man man man! :wl:
Lief!! :heart: tis wel hard werken om het te onderhouden...maar dat weet je als geen ander ....eeey meis!! ??
 
Haha ik dacht serieus dat je 30 was ofzo..
Goed om te zien dat je na alles er nog zo mee bezig bent! Leuk interview en ga zo door man!
 
Haha ik dacht serieus dat je 30 was ofzo..
Goed om te zien dat je na alles er nog zo mee bezig bent! Leuk interview en ga zo door man!

Deze Dino heeft nog een jong hartje :heart:
thnxs....Zeker weten!!

Mooi interview Boss en goeie shape zeg!

Ik vond het ook mooi om te doen..Ron...thnxs!!
 
No shame in the hard working game! :rocker2:
Als je lang genoeg doorgaat wordt het een gewoonte....zeg maar gerust een verslaving......"You can't beet the iron"

Apart volluk die ijzervreters haha :D
 
Mooi interview Bos. Ik had natuurlijk al het een en ander meegekregen uit je logs, maar leuk om het hele verhaal te lezen. Brrrr... ik rij ook iedere dag naar mijn werk door het drukke verkeer, dit zet je toch wel weer aan het denken zo'n luttele seconde die je hele leven omver gooit..... :(
Respect voor je doorzettingsvermogen en goede shape man!
 
Mooi interview Bos. Ik had natuurlijk al het een en ander meegekregen uit je logs, maar leuk om het hele verhaal te lezen. Brrrr... ik rij ook iedere dag naar mijn werk door het drukke verkeer, dit zet je toch wel weer aan het denken zo'n luttele seconde die je hele leven omver gooit..... :(
Respect voor je doorzettingsvermogen en goede shape man!
Ja idd ...ik rij al meer dan 15 jaar ...nooit een ernstig ongeval meegemaakt gelukkig....en zo'n (telefoon)hufter vaagt je van de weg :mad:
Straks weer een fotootje en gesprek met de Othopeed

thnxs :)
 
Leuk interview bosco!
 
Dus dit is Bossieieieieieieieieieieieie!

Mooi om te lezen
 
Heb deze gewoon gemist!! :(

Goed interview BosS! En wat een fysiek man...mag je trots op zijn. Hoop ik ook ooit nog eens te behalen. Dan vooral je abs joh :bow: Knap van je om zo gemotiveerd te blijven, na alle ellende. #RESPECT
 
Heb deze gewoon gemist!! :(

Goed interview BosS! En wat een fysiek man...mag je trots op zijn. Hoop ik ook ooit nog eens te behalen. Dan vooral je abs joh :bow: Knap van je om zo gemotiveerd te blijven, na alle ellende. #RESPECT
Dank je.....Tja het ijzer zit al meer dan 30 jaar in mn bloed...dus ik weet niet beter...het is nu onderhouden
Ik hoop ook echt voor je om dat te behalen....:)
 
Goed fysiek. Zou ervoor tekenen als ik zo oud ben. Ik ben echt 26 namelijk:P
En leuk interview natuurlijk!
 
Goed fysiek. Zou ervoor tekenen als ik zo oud ben. Ik ben echt 26 namelijk:P
En leuk interview natuurlijk!
Hahaha dank je ....gelukkig gaat het voor mij ook weer verder....toch wel die kans gekregen...over 2wkn alweer 3 jaar geleden...wel reden voor een feestje...elk jaar....mn fysiek is nu onderhouden ...gaat wel ten kosten van mn krachtstats...ik wil deze shape wel vasthouden

dank je...ik hoop dat het met jou ook weer wat beter gaat!!
 
Back
Naar boven