Fitness Seller

IVDM - december 2010 - Ibo Derin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dank jullie wel voor jullie leuke comments, doet mij zeer goed.
Enne tremendes jij ook bedankt voor je interview!
 
Goed interview. :)
 
Goed interview. :)
Je bent ook wel een beetje jaloers he xxl?
Ik ook hoor, zou ook graag die interview gehad hebben.. Maar we kunnen niet alles hebben. We zijn al succesvol :D
 
Moest trouwens lachen over dat stukkie van de loterij winnen en dan hier 'n poll openen welke auto je gaat kopen, DBB kennende wordt het dan een Lada of een of andere gaymobiel.. :D
 
**** it, maar dan wel een lada met 22inch rims eronder en een wide screen met ps3 d'rin;)
 
And Tremendes delivered! :D
Erg genoten om te lezen hoe Ibo met bodybuilding bezig is, kan niet wachten tot het volgende interview! :)
Misschien interview van de week een idee? :D haha.

Ja heb ik wel aan gedacht...:) Maar misschien moeten we ook niet over voeren?

Daar komt bij, om het per maand te doen blijft het een beetje speciaal.
 
Ja heb ik wel aan gedacht...:) Maar misschien moeten we ook niet over voeren?

Daar komt bij, om het per maand te doen blijft het een beetje speciaal.

Maar dan komen alleen de grote sterren zoals ik, Peanuthead, skinnie en enkele wedstrijdatleten aan bod. Hey wacht, dat vind ik geen enkel probleem... :)
 
Leuk om zo een interview met de 'bekende forumnamen' te lezen :)
 
Ja heb ik wel aan gedacht...:) Maar misschien moeten we ook niet over voeren?

Daar komt bij, om het per maand te doen blijft het een beetje speciaal.
Ja dat is wel, dan is de exclusiviteit eraf.. Maar het voelt bijna als een straf om een maand lang te wachten op de volgende! :D

Maar dan komen alleen de grote sterren zoals ik, Peanuthead, skinnie en enkele wedstrijdatleten aan bod. Hey wacht, dat vind ik geen enkel probleem... :)
:roflol:
 
Leuk topic. Ben benieuwd wie de volgende wordt.
 
heb alles ingevuld en verstuurd!
 
euh... misschien een idee om een soort van poll te maken wie er door de DBBers het liefst gezien wordt in het interview?
 
euh... misschien een idee om een soort van poll te maken wie er door de DBBers het liefst gezien wordt in het interview?
Wordt gewoon ouderwets door elkaar schreeuwen bedoel je?
 
Wordt gewoon ouderwets door elkaar schreeuwen bedoel je?

nou nee, gewoon namen noemen en tremendes telt ze een beetje op ofzo.

wedstrijdjongens die aan de aas zitten hebben niet echt mijn interesse, gasten die naturel big zijn ofzo
 
Wordt gewoon ouderwets door elkaar schreeuwen bedoel je?

Ongetwijfeld komt sniperx dan met stipt op nr1. Zonder sniperx zal ik (hoogstwaarschijnlijk) de koploper zijn met een forse meerderheid van de stemmen. Ik vind echter dat iedereen een eerlijke kans verdient. :)


nou nee, gewoon namen noemen en tremendes telt ze een beetje op ofzo.

wedstrijdjongens die aan de aas zitten hebben niet echt mijn interesse, gasten die naturel big zijn ofzo
Kom ik nog even voor in aanmerking! :)
 
nou nee, gewoon namen noemen en tremendes telt ze een beetje op ofzo.

wedstrijdjongens die aan de aas zitten hebben niet echt mijn interesse, gasten die naturel big zijn ofzo
Volgensmij word dat echt een chaos :p
Aan de andere kant is het wel leuk dat het een verassing blijft zo, alhoewel ik natuurlijk jou bijv wel in een interview wil zien.. Is gewoon afwachten denk ;)
 
Volgensmij word dat echt een chaos :p
Aan de andere kant is het wel leuk dat het een verassing blijft zo, alhoewel ik natuurlijk jou bijv wel in een interview wil zien.. Is gewoon afwachten denk ;)

Ik zie de vragen al voor me:

Waar woon je?
- Bij m'n moeder. :)

Wat doe je voor werk?
- Folderwijk met m'n moeder :)

Wat eet je zoal op een dag?
- Mijn moeder maakt vaak kip voor me klaar :)

..
 
Back
Naar boven