AndroidHealthClinic

IVDM - december 2010 - Ibo Derin

Bezoekers in dit topic

gaan ze de mod's ook interviewen ?
 
Jammer dit kerel...je STOND op m'n lijstje. :D

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------



Ik weet 't...:)

en natuurlijk tremendes:)
 
intersant interview .
en ook leerzaam.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Moest trouwens lachen over dat stukkie van de loterij winnen en dan hier 'n poll openen welke auto je gaat kopen, DBB kennende wordt het dan een Lada of een of andere gaymobiel.. :D

nee nee , ik zou hem een bmw aanraden ;)
 
intersant interview .
en ook leerzaam.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------



nee nee , ik zou hem een bmw aanraden ;)


Met jouw kan ik praten;)
Zoiets dus??

hamanntycoon_lead.jpg
 
Zou zeer leuk zijn om wat meer over 3XL te weten te komen
 
ibo wil graag mij geinterviewd zien.. is ook wat waard! :)
 
leuk om te weten wat jou drijfveren zijn
motiverend om te lezen
 
Leuk en interessant interview:D

Mercedes CLC 65 AMG !!!!! (2012) daar tegen heb je de jackpot ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: D77
Bedankt voor de suggesties, maar we hebben al een eigen lijst. Toekomstige selecties zullen ook bepaald worden in de modsectie :)

Elite Members hebben voorrang :eyebrow:?
 
leuk schema, gebruikt een vriend van me ook (Erko) net IFBB amateurs 3 x gewonnen
denk dat ik er ook is naar ga over schakelen, alleen die rug en borst op de zelfde dag lijkt me zo hardcore :D
 
Welke andere bezigheden/interesses heb je nog meer?
Quality time met mijn kids. Auto's, nog steeds een jongensdroom. Mocht ik de staatsloterij winnen dan ga ik op DBB en enquete openen waarbij jullie mogen kiezen welke auto ik ga aanschaffen, beloofd!
Is een cl 63 amg geen vervulde jongensdroom van je? Goed bezig, leuk initiatief!
 
Back
Naar boven