Fitness Seller

IVDM December 2019 - Kathlinoo

Bezoekers in dit topic

Wat doe je als vegan met vliegen, spinnen en ander ongedierte?
Ongedierte en spinnen mogen blijven.
IMG_20191219_123750.jpg
IMG_20191219_130539.jpg
Muggen ligt aan m'n humeur :')
 
Laatst bewerkt:
DE FOTO DOET HET NIET
 
  • Haha
Waarderingen: 3XL
Is dieren in een kooitje houden voor je eigen plezier ook niet in strijd met jouw waarden als vegan?
 
Ongedierte en spinnen mogen blijven.
Muggen ligt aan m'n humeur :')

Mijn vriendin heeft ook van die tamme ratjes. De eerste keer dat ik die staarten zag ging ik bijna over mijn nek :roflol: Maar het zijn eigenlijk hele slimme en vooral ook schone diertjes die net zoveel van aandacht houden als het gemiddelde konijn/hondje/hamster.
 
Is dieren in een kooitje houden voor je eigen plezier ook niet in strijd met jouw waarden als vegan?
Ze moeten ergens naartoe, vrijlaten gaat niet:dunno:
Heb de grootste kooi gekocht die hier te verkrijgen was en mogen er elke dag een aantal uur uit. Dusja probeer het zo aangenaam mogelijk te maken voor die diva's.
IMG_20191220_123435.jpg

Screenshot_2019-12-20-12-40-01-657_com.miui.videoplayer.jpg
Mijn vriendin heeft ook van die tamme ratjes. De eerste keer dat ik die staarten zag ging ik bijna over mijn nek :roflol: Maar het zijn eigenlijk hele slimme en vooral ook schone diertjes die net zoveel van aandacht houden als het gemiddelde konijn/hondje/hamster.
Aan die staarten moest ik ook even wennen :o Voor de rest zijn het slimme en schattige diertjes inderdaad, zijn ook "zindelijk".
 
Leuk interview en lieve ratjes! :heart:
 
Back
Naar boven