XXL Nutrition

IVDM - februari 2011 - Nightfly

Bezoekers in dit topic

Mooi interview weer! Bedankt Tremendes en Nightfly! :)

Bedankt kerel, leuk dat je het waardeert...Het is ook best een tijdrovende klus om met die oude lelijke DBB eend het hele land door te rijden om die interviews af te nemen.
 
Bedankt kerel, leuk dat je het waardeerd...Het is ook best een tijdrovende klus om met die oude lelijke DBB eend het hele land door te rijden om die interviews af te nemen.

o je komt langs? zal ik mijn kamertje alvast maar gaan opruimen.....:(

OT: mooi interview!
 
zeker een leuk interview!!:thumbup:
 
Mooi om je contest foto's en foto's van in de voorberreiding nog eens terug te zien - tof stuk Daan!
 
Bedankt kerel, leuk dat je het waardeerd...Het is ook best een tijdrovende klus om met die oude lelijke DBB eend het hele land door te rijden om die interviews af te nemen.
Vind het dan ook super dat je er zoveel tijd in steekt! De leden-inbreng sectie vind ik zelf altijd het leukst om te lezen en de updates die elke maand volgen hebben daarom ook een vast plekje op de Dbb facebook pagina :)
Ben benieuwd wie er de komende maanden niet gespaard blijven door de vragen van Tremendes :D
 
laat ik je gelijk mijn voetbalplaatjes en lego-boerderij zien:)
 
Heel gaaf intervieuw!
Echt een streeffysiek, en niet alleen voor de oudere generatie. Mijn complimenten Nightfly! :thumb:
 
wil iedereen bedanken voor de positieve comments...en uiteraard ook aan Tremendes :thumbs:!!
 
Nightfly is cool. :cool:
 
Leuk om te lezen, goede motivatie voor de jongelingen hier :)
 
wil iedereen bedanken voor de positieve comments...en uiteraard ook aan Tremendes :thumbs:!!

Geen dank hoor, deze "spotlight" heb je zelf afgedwongen met oa het winnen van de dbb fotocontest en het harde werken aan je fysiek.
 
Mooi interview, mooie foto's... chapeau :)

Moge ik ook (nog) zo staan op die leeftijd (en dat is niet slecht bedoeld) :D
 
Vind het tof dat er opnieuw iemand is die hele mooie fysiek heeft en ook toegeeft dat hij zich niet vasthoudt aan vaste trainingschema's. Persoonlijk denk ik er ook zo over, maar op dit forum zijn er heel wat heethoofden die altijd maar praten over schema's schema's en schema's en als er ergens 1 rare combinatie opstaat dan benj voor hen slechte bodybuilder.

Vind het dan leuk als iemand met grote fysiek dan toch opnieuw tegendeel bewijst.
 
Respect Nightfly...
Wordt volgende week zelf 40 en vroeg me af wat nog mogelijk is na je 40e.
Jouw fysiek wordt toch wel mijn streven nu!
Goede motivatie! Thanks!
 
je wordt nog een bekende nederlander op je oude dag Daan,straks kom je nog in de flex ook, het is je gegund gabber,
 
Respect Nightfly...
Wordt volgende week zelf 40 en vroeg me af wat nog mogelijk is na je 40e.
Jouw fysiek wordt toch wel mijn streven nu!
Goede motivatie! Thanks!
Je doet net alsof je het over 60 hebt, 40 is toch nog jong tuurlijk groei je dan nog perfect. Het zal alleen iets minder makkelijk zijn dan op 20.
 
Je doet net alsof je het over 60 hebt, 40 is toch nog jong tuurlijk groei je dan nog perfect. Het zal alleen iets minder makkelijk zijn dan op 20.

Ja... dat is de postieve kijk op het geheel.;)
Kijk toch wel een beetje op tegen de 40, vandaar.
Tuurlijk kun je wel groeien, maar ben nog lang niet waar ik zijn wil.
Zie Nightfly als goed voorbeeld wat nog haalbaar is als je maar flink eet en traint en rust.

Ergo...ik zou willen dat ik BB eerder had ontdekt dan op mijn 37e!
 
Leuk om te lezen! Natuurlijk ook een compliment voor zijn fysiek!! :D
 
Back
Naar boven