AndroidHealthClinic

IVDM - Februari 2018 - G-Men (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
29.194
Waardering
8.333
Nieuwe maand, nieuw interview! Dit keer hebben we weer een stuk forummeubilair van de zolder gehaald, namelijk g-men ! Hij is al lid sinds 2003 en was al goed voor zo'n 24.000 berichten. Daarbij is hij een van de bekendere namen op het forum gezien zijn prestaties als Sterkste Man!

Laten we zien wat hij te vertellen heeft!


3448m02.jpg



Natuurlijk willen we je allereerst hartelijk danken voor jouw bijdrage aan dit interview!

Je draait al heel wat jaartjes mee in de krachtsportwereld en hebt veel bereikt. Zou je jezelf eens kunnen introduceren voor de nieuwere leden onder ons?
Mijn naam is Gijs Boeijen. 38 jaar oud en woonachtig in Baarn. Getrouwd (vorig jaar) en 1 zoon van bijna 2. Ons volgende kindje komt aanstaande februari. Ik werk voltijd als teamleider in het voortgezet onderwijs. Voorheen was ik werkzaam als gymdocent en decaan.

Op het forum ben ik bekend onder de nickname g-men. Na een tijdje posten mijn log gaan bijhouden en dat loopt ondertussen al vanaf januari 2006. Ik denk dat ik qua trainingen er mss een paar niet heb gelogd maar veel zullen het er niet zijn. Voordat ik startte met loggen trainde ik al wel een flinke tijd. Ik train sinds mijn 14e en vier volgend jaar mijn 25 jarig trainjubileum :)