MuscleMeat

IVDM - januari 2011 - Joop Kasteel

Bezoekers in dit topic

Ja, grote kerel die Joop. Alleen hij werd laatst wel even boos op mij toen ik aan het bellen was in de gym. :P
 
serieus:P? naja mag niet hea maar mssn trof je hem ook niet zo goed:P.
 
FPA is wel echt een top sportschool
 
serieus:P? naja mag niet hea maar mssn trof je hem ook niet zo goed:P.

Jazeker, ik moest ook iets lachen toen hij me aansprak, omdat hij zo boos reageerde. En toen werd hij nog bozer, maarja FPA is inderdaad een hele chille sportschool. Lekker rustig 's middags.
 
Joop de vriendelijke Reus!
Niet gek dat hij af en toe uit zn slof schiet..
Andrew en hij werken zo enorm hard voor de gym en een heel hoop andere zaken en atleten. Dat moet je niet persoonlijk nemen.

FPA is DE sportschool van Nederland!!
 
@Obee: hehe ja ik begrijp je man zou ook iets lachen komt namelijk beetje miereneukerig over maar ken hem ook begrijpen wnt zou me ook niet serieus genomen voelen en hij heeft wel gelijk hehe:P. maja joop is wel een toffe kerel is die toch al weer vergeten.
@ 3L Reye: Fpa is zeker de shit! En heb ook alle lof voor andrew en joop met de tijd die ze in de sportschool stoppen en ook aandacht voor iedere serieuze sporter hebben.
 
ja ik doe het nooit haha:p moet ook niet kunnen hehe. maar soms in hoge nood. achjah genoeg erover back on topic. fpa is de shit.
 
Bellen als je aan 't trainen bent....

Ja er was voor de rest niemand, en er wordt wel vaker gebeld in FPA als het rustig is hoor. Dus ik dacht, waarom niet? :P

En om het verhaal helemaal compleet te maken, had iemand mijn huissleutels nodig en kwam die ophalen tijdens mijn training. En ik beschreef de weg :)

Maar ik heb niks te klagen over FPA hoor, ben er zeer tevreden en zou niet weg willen.
 
Mooi interview JK!! ;) :thumbs:
 
Back
Naar boven