XXL Nutrition

IVDM Januari 2020 - Zeenius (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel gezellig dat je bent blijven hangen.
 
Super leuk om te lezen! En nog leuker dat je bentblijven hangen. :D
Op naar je doelen! Gaat je lukken! :thumb:
 
Leuk om te lezen! :D Ik probeer mijn zus nu ook aan de squats/benches/deadlifts te krijgen maar daar is ze nog te onzeker voor.
 
Superleuk interview. Succes met je doelen :).
En 1.30 min. op de rubik's cube, holy crap. :bow:
thanks Bert :D
ja helaas niet op film, 2 min dan weer wel :p
is er inmiddels weer een Ragnar in je leven Zina?
neen
Wel gezellig dat je bent blijven hangen.
vind ik ook!
Super leuk om te lezen! En nog leuker dat je bentblijven hangen. :D
Op naar je doelen! Gaat je lukken! :thumb:
dankjewel Marina :D:heart:
Leuk om te lezen! :D Ik probeer mijn zus nu ook aan de squats/benches/deadlifts te krijgen maar daar is ze nog te onzeker voor.
leuk! zeker doen. het begin is het moeilijkste maar daarna niet meer :) is gewoon een drempel waar ze overheen moet
 
Jaaaaaa, zin an om samen te trainen!


:peachy:
 
Leuk interview! Die invasie op girlscene staat mij nog wel bij :roflol: . Misschien kunnen we anno 2020 het Viva forum raiden?
En dan ben ik zeker degene die blijft hangen.
 
Zeenius ik neem terug wat ik zei over je rubiks kubus, na 2 jaar ben ik vergeten hoe ik hem op moet lossen. Met de algoritmes voor mn neus duurt t 2+ minuten. Groetjes
 
Je bent in mijn achting gestegen 1.30m. Knap

men leuk om te zien dat we nog een undercover nerd hebben gevonden hier :lol:
 
Zeenius ik neem terug wat ik zei over je rubiks kubus, na 2 jaar ben ik vergeten hoe ik hem op moet lossen. Met de algoritmes voor mn neus duurt t 2+ minuten. Groetjes
hahaha, 2 jaar is ook wel lang ja. moet zeggen dat het me dus ook maar één keer is gelukt onder de 1:30min. normaliter varieer ik tussen 1:40-1:50 min. heb er helaas geen video van maar wel van ~2 min, not impressive, maar hey, it’s something!

maar doe het nu amper nog dus zit nu ook dik boven die tijd :p doe het wel eens in de twee of drie weken om het niet te vergeten :o
 
Laatst bewerkt:
Je bent in mijn achting gestegen 1.30m. Knap

men leuk om te zien dat we nog een undercover nerd hebben gevonden hier :lol:
ik ben best wel een geek eigenlijk :o vroeger toen ik 7-8 jaar was kon ik niet wachten op woensdag, want dan ging ik altijd naar de bieb om 10 boeken te lenen om te lezen. op een gegeven moment had ik gewoon elk (kinder)boek daar gelezen :roflol: toen ik 10 was had ik beschikking tot een pc en internet en toen begon ik met het ontwikkelen van simpele websites en dus coderen met html/css. heb ik een tijdje gedaan als hobby. heb zelfs een mooi Mario-like spel ontwikkelt voor een school opdracht met 5 levels (incl. eindbaas jwz), Robin heeft deze laatst nog mogen beschouwen. :engel:

m’n leven bestond (en bestaat) zowat uit alleen maar internet. :o vandaar dat ik ook op fora ben beland en ik verder geen sociale contacten heb buiten internet om :roflol::windup:
 
Klinkt erg mooi en dedicated.
Ik weet nog dat we geen internet en smartphones hadden. :P
 
wel heel serieus jij len
 
Back
Naar boven