AndroidHealthClinic

IVDM Januari 2020 - Zeenius (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ben best wel een geek eigenlijk :o vroeger toen ik 7-8 jaar was kon ik niet wachten op woensdag, want dan ging ik altijd naar de bieb om 10 boeken te lenen om te lezen. op een gegeven moment had ik gewoon elk (kinder)boek daar gelezen :roflol: toen ik 10 was had ik beschikking tot een pc en internet en toen begon ik met het ontwikkelen van simpele websites en dus coderen met html/css. heb ik een tijdje gedaan als hobby. heb zelfs een mooi Mario-like spel ontwikkelt voor een school opdracht met 5 levels (incl. eindbaas jwz), Robin heeft deze laatst nog mogen beschouwen. :engel:

m’n leven bestond (en bestaat) zowat uit alleen maar internet. :o vandaar dat ik ook op fora ben beland en ik verder geen sociale contacten heb buiten internet om :roflol::windup:
Nerds will rule the world. :cool:
 
vandaar dat ik ook op fora ben beland en ik verder geen sociale contacten heb buiten internet om
Ik voel me hierdoor aangesproken..... :roflol:

Dat met boeken had ik ook altijd, toen ik 10 was las ik eigenlijk alleen nog de 14+ boeken omdat ik alle anderen al had gelezen:o
 
Ik voel me hierdoor aangesproken..... :roflol:

Dat met boeken had ik ook altijd, toen ik 10 was las ik eigenlijk alleen nog de 14+ boeken omdat ik alle anderen al had gelezen:o
ik voel een connectie :heart:
 
Nog even en jullie gaan hier vertellen dat jullie graag Dungeons & Dragons spelen :roflol:
 
D&D niet, Magic the gathering wel.


Klinkt erg mooi en dedicated.
Ik weet nog dat we geen internet en smartphones hadden. :P
Ik weet nog dat we geen computers hadden.
 
Back
Naar boven