AndroidHealthClinic

IVDM - juli 2011 - MrJ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Uiteraard kunnen ook de mensen niet ontbreken in IVDM die dagelijks proberen ons mooie forum in goede banen te leiden..

Deze maand leggen we onze vragen voor aan collega supermod MrJ.

Tijd om uit te vinden: Traint een mod wel eigenlijk?


Hoe ben je met bodybuilding in aanraking gekomen? Hoe lang train je al?
Ik train sinds 1999. Het was tijd voor ‘iets’ anders in mijn leven dan veel drank en zooi in de weekenden. Een aantal van mijn vrienden trainden toen net een maandje en ik heb mij daarbij aangesloten.

2 Maanden later waren zij allemaal alweer weg en ik ben blijven hangen. :)


Hoeveel uren train je in de week en vertel eens hoe een trainingsweek van je er uit ziet?
Ik heb een split schema waarbij ik 4x per week train. Ik train op maandag t/m vrijdag waarbij de woensdag een rustdag is. Ik train dan gemiddeld een uurtje. Wat ik op de dagen train gooi ik vaak om. Zie sommige al jaren lang de borst/bi training op een maandag afwerken. Ik hou liever van wat afwisseling.

Jaren geleden heb ik nog een tijdje aan kickboxen gedaan en trainde ik 6x per week. Maar dat bleek achteraf wat teveel van het goede. Een combi van blessures en het niet kunnen combineren met een nette kantoorbaan (blauw oog op pak = not done) zorgde voor de overstap naar alleen maar de gewichten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is je favoriete spiergroep?
Een volle borst blijft natuurlijk prachtig voor de spiegel, maar rug vind ik het lekkerste om te trainen.


En je mindere?
Poeh, heb ik niet echt.


En voeding? hoe ga je daar mee om?
Redelijk strict. Door de weeks een redelijk vast schema bestaande uit rijst, kip, rood vlees en wat vis. In de weekenden wat relaxer. Lekker BBQ’en, MacD of zelfs een snackbar kunnen dan de revu passeren. :)


Je doet ook wedstrijden, hoe ben je erop gekomen om mee te gaan doen aan wedstrijden? wat was je motivatie hiervoor?
Ik kwam Augustus 2009 weer terug bij mijn oude sportschool (Beuving Sport) na een paar jaartjes met vrienden in een ‘normale’ sportschool te hebben getraint. Kreeg daar toen meerdere keren de vraag of ik ook wedstrijden deed.

Dat triggerde mij om toch maar eens met Jolanda te praten of het wat voor mij zou zijn.


Moet best spannend geweest zijn een eerste wedstrijd, hoe heb je dit beleefd?
Alszijnde erg leuk en leerzaam. Het was een thuiswedstrijd (10 minuten rijden) en veel vrienden en mensen van de sportschool waren aanwezig wat het allemaal zeer leuk maakte. Leerzaam was de hele rit van dieten enzo ook.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je sponsors? Op welk vlak ondersteunen ze jou?
Nope, geen sponsers. Maar heb een Makro pas wat wel scheelt in de kosten, telt dat ook?


Wanneer is je volgende wedstrijd? En waar kunnen we je hier op DBB volgen?
Ik denk volgend voorjaar weer. Weet nu waar ik aan moet werken om de verhoudingen nog iets mooier te laten worden. Daarnaast wil ik volgend jaar nog iets scherper en harder komen. Dus eerder cardio en die ranzige Panga filet. :p


Met welke leden heb je op het forum het meeste contact?
Nu niet echt meer met veel leden persoonlijk. Jaren geleden was er een vast groepje wat ook altijd naar de meetings kwam, denk aan Dani, DBC, Feel, DW, Kale, Hospertje etc. Daarnaast ook leuke ‘trainingsdates’ gehad met bijv. EricR en Centaur. Maar zoals dat eigenlijk altijd gaat vlakken veel contacten af. Dan hou je af en toe een paar berichtjes op MSN over.

Ook een tijdje leuk met Rene van XXL omgegaan, paar keer leuk mee wezen stappen. DBC zie ik echter nog wel regelmatig. Trainen we even en eten we een hapje.


In welke sectie(s) kunnen de leden jou het meeste vinden en vanwaar juist je interesses in deze sectie(s)?
Ik vind de AAS sectie nog steeds leuk om te kijken en te posten, ben daar ooit als mod begonnen. Het is interessant om te zien dat dingen die wij jaren geleden voor waarheden aanzagen (en dat toen ook waren) nu door andere onderzoeken en ondervindingen alweer achterhaald zijn.


Tegen welke prof bodybuilder kijk je het meest op, en waarom?
Tegen elke prof. Buiten een perfect genetisch plaatje leven ze jarenlang voor de sport. Petje af daarvoor. Qua fysiek vind ik Flex Wheeler, Kevin Levrone en Dexter Jackson prachtig om te zien.


Wat zijn je doelen op het gebied van bodybuilding?
Plezier hebben in het trainen en alles wat erbij komt kijken is voor mij het belangrijkste. Genieten van de weg die je bewandelt is belangrijker dan het doel bereiken toch? Zeker aangezien je vlak voor dat doel hebt bereikt deze alweer naar voren hebt geschoven. ;)


Welke aspecten van onze sport vind je het moeilijkst?
Het slapen! Daar liggen nog verbeterpunten. Als ik de 6,5 uur slaap per dag haal is het veel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe zou je jezelf omschrijven?
Sociaal, makkelijk in de omvang, positief ingesteld. (copy/paste van mijn CV)


Zijn er zaken die je maatschappelijk bezig houden?
Zat. Alles wat er speelt in de wereld op het gebied van nieuws, politiek en wetenschap vind ik interessant om te volgen. Er zit echter maar 24 uur in een dag dus ik pak overal wat van mee zonder op elk onderwerp diep in te gaan. Forums zijn daarbij een ideaal middel.


In welke sector ben je werkzaam?
Ik werk als ICTer bij een advocatenkantoor. Heb met een bureaubaan gelukkig de mogelijkheid om op en neer te wandelen naar de magnetron in de kantine met een bakje rijst/kip. Ideaal!


Heeft bodybuilding je maatschappelijke carrière beïnvloed? Ik bedoel heb je door de sport juist meer kunnen bereiken of denk je dat als je niet zoveel tijd in bodybuilding had gestoken je verder had kunnen zijn in je maatschappelijke carrière?
Denk dat het stukje doorzettingsvermogen plus perfectionisme ook in mijn werk terug te vinden is. Dus wat betreft alleen pluspunten.


Welke andere bezigheden/interesses heb je nog meer?
De standaard bezigheden, ik heb een groot sociaal netwerk wat tijd kost (en het uiteraard waard is). De resterende tijd gaat op aan stappen, bios, internet en muziek.


Vind je bodybuilding goed te combineren met je andere interesses en werk? Hoe ga je daar mee om?
Ik kan altijd wel tijd vinden om even te trainen, alleen het eten is niet altijd te combineren. Dus een dagje Mysteryland is een dagje leven op hamburgers, tosti’s en half gare kipsate. ;) Maar ook dat moet kunnen, het is niet zo dat ik een paar hardgekookte eitjes in mijn jas heb zitten en tijdens het stappen elke 2 uur naar de garderobe loop om er 1 of 2 te pakken.

Bonusvraag; Welke user maakte ooit deze opmerking? Tip; Hij is al jaren gebanned, haha, o brother!


Wat is jouw sterkste en je zwakste punt?
Qua fysiek? Ik vind mijn verhoudingen een sterk punt. Op mijn kuiten na. :( Na 10 jaar voetbal, 2 a 3 jaar kickboxen en 1000’en calf raises nog steeds geen massa op te krijgen.

Misschien G.Valentino@hotmail.com maar eens mailen of hij nog een wondermiddeltje heeft? ???


Kan je, om anderen te adviseren, in één zin samenvatten wat het belangrijkste is wat je door de jaren heen geleerd hebt over bodybuilding?
Nee, kan ik helaas niet. Sorry. :cool:


Wil je nog wat tegen de lezers zeggen?
Ik wil dit artikel wel even delen; http://www.t-nation.com/free_online_article/coïtus_news_sports_funny_grok/guest_atomic_dog

Leuk geschreven en goed voor de motivatie! :thumb:


Wie zou jij graag in een volgend interview willen zien?
Kale! Even breed als hoog en een bijzonder aardige kerel in real life
 
Leuk interview, maar MR J zie ik bijna nooit meer posten.
 
leuk..en die pangafilet is lekker man.. is mijn favoriet geworden van alle bb-geschikte visjes
 
leuk..en die pangafilet is lekker man.. is mijn favoriet geworden van alle bb-geschikte visjes

4x per dag en dat waarschijnlijk de laatste 6 weken lang in de wedstrijdvoorbereiding is geen pretje meer dan.

OT: Leuk interview
 
Leuk interview. Lijkt me een aardige kerel die Mrj! :thumb:
 
leuk !

Had ik eigenlijk niet gedacht van MrJ :)
 
leuk interview!

eindelijk eens een mod vind dat toch wel leuk als er ook interviews met meerdere mods/admin zouden komen !
 
leuk interview!

eindelijk eens een mod vind dat toch wel leuk als er ook interviews met meerdere mods/admin zouden komen !

Ze staan niet in de rij hehe..:D Maar ach ik wil wel hoor, is alleen een beetje raar om mezelf te interviewen hehe..:)
 
Voor 5 euro interview ik je.

Hehehe..ik heb nog wat members in de hoge hoed maar anders is het ook een mogelijkheid dat members vragen in een topic kunnen stellen, dan kies ik er een aantal uit en flans een interview van mezelf in elkaar. Misschien zitten er goede bij en dan kunnen we die weer vervolg interviews gebruiken?
Maar misschien zit niemand op een interview met mij te wachten ben nog geneens genoemd in de interviews...:(
 
Ze staan niet in de rij hehe..:D Maar ach ik wil wel hoor, is alleen een beetje raar om mezelf te interviewen hehe..:)
jammer...
maar vind het wel een goed idee om wat vragen in een topic te posten en zo een interview in mekaar te zetten!
vind het persoonlijk wel leuk om wat te weten over jullie ijzervretende mods :p
 
jammer...
maar vind het wel een goed idee om wat vragen in een topic te posten en zo een interview in mekaar te zetten!
vind het persoonlijk wel leuk om wat te weten over jullie ijzervretende mods :p

Gaan we eerdaags wel doen. Komende maand zit er al een goede in de pen. Daarna nog iets wat afwijkt van de huidige opzet. En dan kunnen we even kijken.
 
Wanneer is je volgende wedstrijd? En waar kunnen we je hier op DBB volgen?
Ik denk volgend voorjaar weer. Weet nu waar ik aan moet werken om de verhoudingen nog iets mooier te laten worden. Daarnaast wil ik volgend jaar nog iets scherper en harder komen. Dus eerder cardio en die ranzige Panga filet.


Zou wel leuk/leerzaam zijn als MrJ. dan ook een log bij zou kunnen houden qua voeding/training met eventueel een aantal tips.

Leuk interview
 
Tja, ik heb geen flauw idee wat jij ooit gedaan hebt tremendes op bbing vlak :p


Ik krijg alleen maar kaarten :(
 
leuk intervieuw :-)
 
Grappig, ik kan me nog herinneren dat ik indirect door mrJ mezelf heb aangemeld voor deze site (zat toen op Fokforum te mee te lezen/posten in het bodybuilding topic)
 
  • Like
Waarderingen: MrJ
Mars!

Leuk interview J. En het wordt zeker weer eens tijd voor een meeting met de ouwe garde idd.
 
Goed interview, lijkt iets korter of niet?
 
Adema?

Goed interview en goede shape ook voor je wedstrijd toen. Blijft leuk om zo te zien wie er achter een nickname zit op zo'n forum
 
Nice man! Ook leuk dat ik er op sta (meetingfoto voor de blinden) :roflol:
 
Back
Naar boven