Fitness Seller

IVDM - Juli 2017 - Sanca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mooi verhaal
mooie pr's ook :thumbup:
 
:choco:haha ik wist niet eens dat deze er was, nu wel dus. :thumb: mooie tijden geweest en nog komen gaan. Al die meets en wedstrijden.
 
Leuk verhaal. Goeie come back ook na je hart operatie.

sinterklaas-rond.jpg

Wat betreft baarden is dit de enige man waar het acceptabel is... :trollface:
 
Mooi verhaal ! :piraat:
 
Lees alweer 8 jaartjes mee hier (ben normaal niet zo'n poster). Daardoor vorm je jezelf ook een beeld van mensen. Mooi dat je door zo'n interview toch weer een heel ander beeld krijgt van iemand.
Mooi interview Sanca!
 
Niet piepen, jij mag misschien volgende keer :D

Wel leuk om zo alle mods te leten kennen!
 
Leuk interview mannen en zeker leuk om de peoples op "de achtergrond" wat beter te leren kennen. :thumb:

Dat verhaal van het hart is best heftig, maar begrijp ik nu uit het topic "e-cig" dat je naderhand wel weer bent gaan roken?
 
Leuk interview mannen en zeker leuk om de peoples op "de achtergrond" wat beter te leren kennen. :thumb:

Dat verhaal van het hart is best heftig, maar begrijp ik nu uit het topic "e-cig" dat je naderhand wel weer bent gaan roken?
Helaas wel weer in de nicotine val getrapt, vooral omdat ze na long foto's zeiden dat ze geen longschade door roken konden zien erop :o
 
Ga vapen Sanca.... ik als diehard roker rook vrijwel geen sigaretten meer en heb er de ballen verstand van.
Laat staan als je je er echt in verdiept (waar jij wel tijd voor hebt blijkbaar :p)!
 
Ga vapen Sanca.... ik als diehard roker rook vrijwel geen sigaretten meer en heb er de ballen verstand van.
Laat staan als je je er echt in verdiept (waar jij wel tijd voor hebt blijkbaar :p)!

Dit

Doet een vriend van mij ook, hij rookt verder nooit meer een sigaret (ook geen enkele behoefte meer aan).
 
Ik heb nu 12mg nicotine in de vaper en meteen erna heb ik alsnog zin een sigaret, schiet dus niet op en ik ben er niet van overtuigd dat vapen gezonder is, integendeel ;)
 
top artikel :superballs:
 
Ik heb nu 12mg nicotine in de vaper en meteen erna heb ik alsnog zin een sigaret, schiet dus niet op en ik ben er niet van overtuigd dat vapen gezonder is, integendeel ;)

Tsja, wat is "erna"? Gewoon dan nog even door vapen of een andere smaak proberen.
Maar laten we het onderwerp vapen hier maar laten voor wat het is, daar is al een topic voor.

Het vraaggesprek blijft hoe dan ook een leuke 15 minutes of fame :D
 
Back
Naar boven