XXL Nutrition

IVDM - juni 2011 - Skinnie

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Deze maand vuren we onze vragen af op....Skinnie!

Een actief lid op het forum en aanvoerder van de DBB karmalijst dus hoog tijd om Skinnie eens wat beter te leren kennen.



Hoe ben je met bodybuilding in aanraking gekomen? Hoe lang train je al?

Ik woonde toendertijd in Oss, en daar liep regelmatig een gigantische gozer door de stad, die door iedereen nagekeken werd, dat wou ik ook! Mensen die me bewonderen omdat ik zo gespierd ben en dat is gelukt!
Krijg nog steeds een hoop complimentjes maar ook een hoop jaloerse blikken van mannen, achja….. ben later met een paar vrienden op een sportschool gegaan waar die gozer ook trainde, toen is het begonnen.
Denk dat ik nu in mijn 27ste trainingsjaar zit. Kan ook 28ste zijn..


Hoeveel uren train je in de week en vertel eens hoe een trainingsweek van je er uit ziet?

Ik train 3 x 1 uur per week met een splitschema.
Ma- rug/biceps
Woe- borst/triceps
Do- benen/schouders

Ik ben echt van het kort en krachtig trainen, met tussen de setjes 1 minuut pauze waarin ik naar mensen staar, worden ze zenuwachtig van, vind ik leuk…

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is je favoriete spiergroep?

Geen favoriete spiergroep eigenlijk, meer oefeningen die bij mij favoriet zijn, zoals one arm preachercurl, echt een oefening waar ik in kan kruipen, met mijn gezicht er bovenop met een grote supermegafocus en maar één ding in mijn hoofd, groei, groei, groei!!!


En je mindere?

Ook geen minder favoriete eigenlijk, meer de oefeningen waarbij ik minder contact heb met de spier doordat je ook aandacht moet hebben voor balans, uitvoering zoals dumbbelldrukken.
Pfff… alleen het gaan liggen met 2 megazware dumbbells is al een oefening op zich…


En voeding? hoe ga je daar mee om? Of kan een strongmen alles maar eten?

Hahaha ik beschouw mezelf niet als strongmen, ik heb altijd op de BB manier getraind maar nooit het doel gehad om op het podium te belanden.
Door de week ben ik vrij serieus met eten, maar in de weekenden of een vrije dag kijk ik er totaal niet naar om.


Je doet ook wedstrijden, hoe ben je erop gekomen om mee te gaan doen aan wedstrijden? wat was je motivatie hiervoor?

Kwam eigenlijk door mc chick die 2 jaar geleden meedeed aan een wedstrijd vrachtwagentrekken, die woog een stuk lichter dan mij en ik dacht: moet ik dan toch ook kunnen.. maar had geen teammaat, kon wel op de reservelijst maar had daar geen zin in…
En van mijn vriendin, toen ik zei dat ik er wel eens aan mee wilde doen lag ze in een deuk hahaha die dacht dat ik na 2 stappen dood zou neervallen.
Euh… dacht ik eigenlijk ook wel een beetje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet best spannend geweest zijn een eerste wedstrijd, hoe heb je dit beleefd?

Ik had voor de eerste wedstrijd 1 x geoefend met de harnaspull 2 dagen voor de wedstrijd en kreeg ook nog beweging in de vrachtwagen en viel niet dood neer, had zelfs nog adem over.
Met hand over hand had ik niet geoefend.
Miste op de wedstrijd toch wel de monsterfocus die ik op de sportschool heb ivm de spanning, leek wel of ik geen contact met mijn benen had.


Heb je sponsors? Op welk vlak ondersteunen ze jou?

Geen sponsors, meer mijn vriendin die me geen onzinnige cadeau’s geeft.. ze heeft zelfs bij boardsponsors geïnformeerd naar cadeaubonnen.

Wanneer is je volgende wedstrijd? En waar kunnen we je hier op DBB volgen?

4 juni op de beyerlandselaan in Rotterdam bij de 2de wedstrijd in de Dutch league vrachwagentrekken.

http://www.realdutchpower.nl/aankond...erotterdam.htm


Had ik al verteld dat ik 1ste ben geworden bij de 1ste wedstrijd bij de gemengde teams

http://www.realdutchpower.nl/uitslag...-1/uitslag.htm

Ik heb mijn eigen log

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem


Met welke leden heb je op het forum het meeste contact?

Met het DBB trollteam, Hummer, Corpaul, mc chick, killy, en nog een hele lijst.


In welke sectie(s) kunnen de leden jou het meeste vinden en vanwaar juist je interesses in deze sectie(s)?

Lees de laatste tijd veel bij de strongman logs/sectie omdat ik nu meer kracht wil.
Kracht had eerst niet echt mijn interesse, had liever een brede rug dan dat ik een steen van 150 kg kon optillen.


Tegen welke prof bodybuilder of strongmen kijk je het meest op, en waarom?

Prof BBer eigenlijk niet meer… mij teveel van het chemische gedoe.
Strongmen de bekende namen, zijn er echt teveel om op te noemen, maar als ik er één moet noemen zal dat corpaul zijn, wat een vooruitgang heeft hij geboekt, belooft heel veel voor de toekomst.
En mijn moeder vindt hem leuk, hij heeft van die lekkere bolle wangetjes zegt ze.


Wat zijn je doelen momenteel op het gebied van bodybuilding/strongmen?

Op BBgebied, toch nog wat spiergroepen ophalen, der zit nog steeds groei in, maar goed ook, kan ik nog mooier gespierd worden. Krijg ik nog meer complimentjes.
Strongmen gebied, meer kracht kuiten/benen/borst


Welke aspecten van onze sport vind je het moeilijkst?

Het eten, het proppen, je bent alles eigenlijk gauw zat, zoals tonijn, kip met rijst, kwark etc. je moet steeds opnieuw iets verzinnen wat voedzaam is…
Verder het aspect dat iedereen mijn vriend wil zijn, mensen die met me willen praten om maar dicht in mijn buurt te zijn, mensen die aan me willen zitten, aan mijn mooie biceps bijvoorbeeld.

Hoe zou je jezelf omschrijven?

Harde werker op de sportschool, compleet gestoorde humor.


In welke sector ben je werkzaam?

Heb de leiding van de expeditie op een produktiebedrijf, voornamelijk kantoorwerk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn er zaken die je maatschappelijk bezig houden?

Nee, totaal niet.


Heeft bodybuilding/strongmen je maatschappelijke carrière beïnvloed? Ik bedoel heb je door de sport juist meer kunnen bereiken of denk je dat als je niet zoveel tijd in bodybuilding had gestoken je verder had kunnen zijn in je maatschappelijke carrière?

Als ik de uren van mijn training in studies had gestoken was ik vast hoogleraar in de vlora en vauna geworden.


Welke andere bezigheden/interesses heb je nog meer?

Voornamelijk mijn vriendin, lekker samen weg.


Vind je bodybuilding goed te combineren met je andere interesses en werk? Hoe ga je daar mee om?

Heb verder geen gezinsituatie, alle tijd voor het trainen.


Wat is jouw sterkste en je zwakste punt?

Sterkste: doorzettingsvermogen, om elke keer na een blessure weer opnieuw te beginnen.
Zwakste: beetje contactgestoord


Kan je, om anderen te adviseren, in één zin samenvatten wat het belangrijkste is wat je door de jaren heen geleerd hebt over bodybuilding?

Dat er meer mogelijk is zonder chemische hulp dan je denkt.


Wil je nog wat tegen de lezers zeggen?

Ik wou iedereen bedanken die mij als voorbeeld heeft


Wie zou jij graag in een volgend interview willen zien?

Hummer, corpaul
 
haha nice interview.

skinnie ik hou ook van jou!
 
Mooi stuk tekst. Vind het alleen wel leuk om uitgebreide trainingsschema's te zien. Zoals van G-men.
 
Super interview! :hornyna:
Geweldig dat "King Skinnie" hiervoior gekozen is.
Wel vreemd dat hij niet de eerste was... :dunno:

Zo, nu eerst even het interview lezen. :D
 
"Verder het aspect dat iedereen mijn vriend wil zijn, mensen die met me willen praten om maar dicht in mijn buurt te zijn, mensen die aan me willen zitten, aan mijn mooie biceps bijvoorbeeld."

:roflol:


Vind je vriendin het geen probleem dat je nog bij je moeder woont?
 
O my god, mijn naam in het ivdm
 
King skinniee
 
Vindt Skinnie eig wel grappig vooral om zijn roze onderbroek :p

mooi interview ! kan je zeggen wanneer je grotere foto's hebt ?
 
Zo, na het gelezen te hebben kan ik gelukkig bij mijn standpunt blijven. ;)

Hij weet als één van de weinigen altijd weer een lach aan me te onttrekken, de mafkees!
Hier: :hornyna: Hoppa!

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Skinnie BFF :verneder:
 
Leuk interview idd
 
Wanneer word ik geinterviewd? Ben die oude lullen nu wel zat :trollface:
 
Contactgestoord? :orly::nowai:

Skinnie als je echt veel complimenten wil moet je eens naar 10% cutten. Ik ben echt benieuwd hoe het er dan uit ziet. :D
 
Goed interview en leuk om je ook eens wat beter te leren kennen, Skinnie!

Het meeste wist ik eigenlijk al, maar nog niet dat mc chick degene is die jou het SM-wereldje in heeft getrokken (althans het vrachtwagentrekken) ... ;)

Goeie gozer, hoop van hem ook nog veel te leren om later een sterke vent te worden - groot niet, want dat zal ik nooit worden. :D
 
Skinnie "The King" Dumbbell !
 
Je woonde vroeger in Oss. Was je ook een messentrekker?
 
Heil Skinnie god van het vrachtwagentrekken.
 
Back
Naar boven