Fitness Seller

IVDM - juni 2011 - Skinnie

Bezoekers in dit topic

Mooi om te zien! Ga er vanuit dat het idd een vrachtwagen was en niet een tros bananen want dat was niet te zien.
Maar ga uit van de eerlijkheid van skinnie dus neem het zonder meer aan. Weet dat zijn moeder hem zo niet heeft opgevoed om de boel te flessen.:D
 
wordt het niet eens tijd voor een nieuw interview met skinnie? om ons op de hoogte te stellen van zijn geweldige prestaties sinds het vorige :)
goed idee, en dan elk jaar:)
Heb toch sterk de indruk dat die vrouw naast je het meeste werk deed. Techniek was ook stukken beter. :P
tjah... mijn biceps zijn om mee te pronken, niet om mee te werken:)
techniek doe ik nu met grote lange krachtige halen, gaat lekker allemaal vanzelf:)
Mooi om te zien! Ga er vanuit dat het idd een vrachtwagen was en niet een tros bananen want dat was niet te zien.
Maar ga uit van de eerlijkheid van skinnie dus neem het zonder meer aan. Weet dat zijn moeder hem zo niet heeft opgevoed om de boel te flessen.:D

was idd een echte vrachwagen, zo'n rode:)
 
Brute nieuwe profile pic skinnie!!!!





(I came)
 
skinnie heeft het gezicht van een professor aan de universiteit of één of andere filosoof; epic mind****
 
skinnie heeft het gezicht van een professor aan de universiteit of één of andere filosoof; epic mind****

Skinnie is de nederlandse zyzz, hij trollt online om daarna allemaal skinnie tshirts en onderbroeken te gaan verkopen.

Straks loopt iedereen rond met de "ik stop een dumbbell in je reet" tanktops
 
Hahahah...ik moet toegeven dat Skinnie idd ook een van mijn favo posters hier is op het dbb :)

greetz, gratz en smaks op die mega biceps van je:bow2:
 
Coole feature deze interviews, gluck nog verder SKin:P
 
skinnie -__- ironisch
 
Back
Naar boven