AndroidHealthClinic

IVDM - juni 2011 - Skinnie

Bezoekers in dit topic

haha je bent een topper :D

dank je:)

had ik al verteld dat ik met sylvia ook 2de geworden ben bij de NK vrachtwagentrekken?
hier span ik mijn biceps lichtjes, denk zo'n 28% kan je nagaan als ik hem 100% aanspan!
achja... er kan er maar één de mooiste biceps hebben... en toch ben ik bescheiden gebleven..

346kwfs.jpg
 
ha, ik woon ook in oss. waar woonde je?

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 14:42 ----------

en hoezo weet kraft dat ze dat messentrekkers noemen, is best regiogebonden
 

dank je:)

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 14:58 ----------

ha, ik woon ook in oss. waar woonde je?

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 14:42 ----------

en hoezo weet kraft dat ze dat messentrekkers noemen, is best regiogebonden

was in de torenstraat, vlakbij de Hobbit :joint:
 
Hoi Skinnie!! :wave2:
 
hey Peanuthead:hornyna:

topic liep een beetje dood, en wou even mijn monsterprestaties laten zien:)
en ben gek op aandacht....:o
 
Wat vonden je ouders van deze prestatie :)?
 
dank je:)

had ik al verteld dat ik met sylvia ook 2de geworden ben bij de NK vrachtwagentrekken?
hier span ik mijn biceps lichtjes, denk zo'n 28% kan je nagaan als ik hem 100% aanspan!
achja... er kan er maar één de mooiste biceps hebben... en toch ben ik bescheiden gebleven..

346kwfs.jpg

Gefeliciteerd skin! mooie prestatie. Sylvia staat rechts toch? De rest zijn kerels toch? Dikste arm on stage. Jou interviewen was een hoogtepunt daarna werd het moeilijk om de motivatie vast te houden, tis dan tenslotte allemaal minder.
 
Gefeliciteerd skin! mooie prestatie. Sylvia staat rechts toch? De rest zijn kerels toch? Dikste arm on stage. Jou interviewen was een hoogtepunt daarna werd het moeilijk om de motivatie vast te houden, tis dan tenslotte allemaal minder.

Oeff ik denk dat je sylvia nu behoorlijk beledigd hebt:p. En iemand anders ook haha.
 
shit just got real tremendes
 
???
 
Skinnie staat tussen 2 dames. Links is sylvia.
 
Wat vonden je ouders van deze prestatie :)?
supertrots! :)
Gefeliciteerd skin! mooie prestatie. Sylvia staat rechts toch? De rest zijn kerels toch? Dikste arm on stage. Jou interviewen was een hoogtepunt daarna werd het moeilijk om de motivatie vast te houden, tis dan tenslotte allemaal minder.
achja, kan er maar één de beste en mooiste en gespierdste zijn..:o
Oeff ik denk dat je sylvia nu behoorlijk beledigd hebt:p. En iemand anders ook haha.
denk het ook:)
shit just got real tremendes
:)
Skinnie staat tussen 2 dames. Links is sylvia.
yep! :)
Joh? Zullen we het er dan maar op houden dat ik m'n bril niet op heb.Mijn excuses dames.:)
:)
Ik heb geen bril en zag het ook niet.:D

:)

hoor ik? we willen filmpje zien?:)
 
waar blijven de leuke berichtjes!!!:mad:
 
We willen een filmpje zien :)
 
wordt het niet eens tijd voor een nieuw interview met skinnie? om ons op de hoogte te stellen van zijn geweldige prestaties sinds het vorige :)
 
Heb toch sterk de indruk dat die vrouw naast je het meeste werk deed. Techniek was ook stukken beter. :P
 
Back
Naar boven