XXL Nutrition

IvdM Juni 2020 - Biomek

  • Topic starter LM
  • Startdatum
  • Reacties 120
  • Weergaven 24K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

:p :p
 

Bijlagen

  • il_570xN.1460364871_6xny.jpg
    il_570xN.1460364871_6xny.jpg
    60,9 KB · Weergaven: 147
Ha, een mede Gouwenaar! Bloemendaal checking in, haha.
Kan het zijn dat ik jou wel eens bij Flexx Waddinxveen heb zien trainen?

Leuk interview en zeer tof je tattoo’s!
 
Ha, een mede Gouwenaar! Bloemendaal checking in, haha.
Kan het zijn dat ik jou wel eens bij Flexx Waddinxveen heb zien trainen?

Leuk interview en zeer tof je tattoo’s!
Ha :cool: :cool: thanx man!

Ja dat kan zeker kloppen! Heb daar een jaartje getraind ongeveer toen ik heel even in Waddinxveen woonde :D

Woon nu tegenover het Groene Hart Ziekenhuis, hoort nog net bij Bloemendaal :p
 
Grappig, zat deze week een programma te kijken over duo’s gepresenteerd door Sander lantiga. Daar kwam Charlie lownoise aan het woord, die zei ongeveer hetzelfde. Is wel leuk om eens terug te kijken.
De Avicii docu is ook aan te raden als je dit een interessant topic vindt.
 
NIce interview! :)
Redelijk in de buurt :D
 
Goed interview broertje!! 😎😎😎
 
Ik dacht altijd dat je een zieke beest was aangezien ik je vaak zie posten in de AAS sectie. Maar die krachtstats zijn dan best minimaal. Doe je dan eens per jaar een kuurtje ofzo of is AAS iets uit het verleden? Wel tof dat je eerlijk bent erover, geen aanval maar had gewoon een ander beeld bij je :thumbs:
 
Ik dacht altijd dat je een zieke beest was aangezien ik je vaak zie posten in de AAS sectie. Maar die krachtstats zijn dan best minimaal. Doe je dan eens per jaar een kuurtje ofzo of is AAS iets uit het verleden? Wel tof dat je eerlijk bent erover, geen aanval maar had gewoon een ander beeld bij je :thumbs:
De meeste gasten die zeggen 200 kilo te squatten die doen halve squats en kunnen meestal nie goed tellen... Lol

Mijn max is 150 a 160 kg maar wel complete squats...
380 kg leg press complete beweging
 

Bijlagen

  • IMG_20200605_223617.jpg
    IMG_20200605_223617.jpg
    143,8 KB · Weergaven: 160
De meeste gasten die zeggen 200 kilo te squatten die doen halve squats en kunnen meestal nie goed tellen... Lol

Mijn max is 150 a 160 kg maar wel complete squats...
380 kg leg press complete beweging

poh dat is ook niets...absurd.

voel jij je dan niet enorm lullig als zo'n smal natty ventje op aan het warmen is met jouw max?
 
poh dat is ook niets...absurd.

voel jij je dan niet enorm lullig als zo'n smal natty ventje op aan het warmen is met jouw max?

Niemand vraagt me als Ik over een paar maanden op de wedstrijd sta hoeveel ik squat en hoe groot m'n hernia is.....

Een goeie squat maken is voor veel mensen moeilijk... Mijn Ouwe coach legde het me
Mooi uit
Je kan je spieren gebruiken om 't gewicht te verplaatsen of 't gewicht gebruiken om Je spieren te trainen, wie wil je zijn?
 
Niemand vraagt me als Ik over een paar maanden op de wedstrijd sta hoeveel ik squat en hoe groot m'n hernia is.....

Een goeie squat maken is voor veel mensen moeilijk... Mijn Ouwe coach legde het me
Mooi uit
Je kan je spieren gebruiken om 't gewicht te verplaatsen of 't gewicht gebruiken om Je spieren te trainen, wie wil je zijn?

Sorry maar klinkt als onzin.
Omdat jij een zwakke squat hebt en je broertje ook zijn anderen die de helft van jou zijn ineens squatters die een slechte vorm hebben en met een hernia rond lopen?

Alleen al op dit forum kan ik er diversen aanwijzen die én natty zijn én hun squat gepost hebben.

Ik bespeur toch wel wat jaloezie grote man :D
 
Ik dacht altijd dat je een zieke beest was aangezien ik je vaak zie posten in de AAS sectie. Maar die krachtstats zijn dan best minimaal. Doe je dan eens per jaar een kuurtje ofzo of is AAS iets uit het verleden? Wel tof dat je eerlijk bent erover, geen aanval maar had gewoon een ander beeld bij je :thumbs:
Zoals in de interview aangegeven ben ik in 9 jaar niet 100% consequent geweest. Denk aan relatiebreuken, verhuizingen, gebroken pols, noem maar op. En ook vaak periodes dat ik bv voeding niet lang genoeg op kon brengen en dus ook geen reden zag om AAS te nemen.

Ik denk dat heel veel mensen wel een ander beeld van me zouden hebben. Ik weet alleen niet of dat aan mij ligt of aan de mensen die zelf een beeld hebben gemaakt van mij.

Twee dingen waardoor in ieder geval jij al snel een verkeerd beeld hebt gekregen van mij
- Iemand hoeft niet honderden kilos te squatten om grote benen te hebben
- Door in de AAS sectie te posten maakt je nog geen beest. Er zijn letterlijk nog niet eens 10 beesten op het hele forum ondanks dat de AAS sectie zo druk is :D
 
Sorry maar klinkt als onzin.
Omdat jij een zwakke squat hebt en je broertje ook zijn anderen die de helft van jou zijn ineens squatters die een slechte vorm hebben en met een hernia rond lopen?

Alleen al op dit forum kan ik er diversen aanwijzen die én natty zijn én hun squat gepost hebben.
Zeg ik dat ergens?
Maar Goed,. Doet er niet toe, voor mij is groeien belangrijker dan kracht, en tot nu toe groei ik goed...
 
Nee ik meende dat je gewoon echt massive was that's all.
 
Zeg ik dat ergens?
Maar Goed,. Doet er niet toe, voor mij is groeien belangrijker dan kracht, en tot nu toe groei ik goed...

Ja.

Ik denk echter dat het je er wel mee zit anders zou je niet zo uithalen naar anderen.

Het lijkt mij best lullig om eens in het jaar op podium te shinen en 364 dagen per jaar in de gym ingemaakt worden door smalle ventjes.
 
ovation laten we eerlijk zijn, je benen lopen dan ook wat achter op je upper niet? wat meten ze?
 
ovation laten we eerlijk zijn, je benen lopen dan ook wat achter op je upper niet? wat meten ze?
Weet nie, heb nooit gemeten, heb niet 't idee dat ze achter lopen

Ik denk echter dat het je er wel mee zit anders zou je niet zo uithalen naar anderen.

Het lijkt mij best lullig om eens in het jaar op podium te shinen en 364 dagen per jaar in de gym ingemaakt worden door smalle ventjes.
Nee zit er niet mee, ik haal ook niet echt uit, althans zo bedoelde ik het nie... Maar van mij mogen die smalle ventjes mij inmaken, ik ben 37 jaar, heb niks te bewijzen tegenover smalle ventjes. Ik help ze liever verstandiger trainen, eten en andere dingen te doen...
 
Nee zit er niet mee, ik haal ook niet echt uit, althans zo bedoelde ik het nie... Maar van mij mogen die smalle ventjes mij inmaken, ik ben 37 jaar, heb niks te bewijzen tegenover smalle ventjes. Ik help ze liever verstandiger trainen, eten en andere dingen te doen...

Oke excuses, zo kwam het bij mij over (hernia, halve reps, niet kunnen tellen)

Al met al heb jij wel een van de betere fysieken van het forum en daar had ik wat sterkere cijfers bij verwacht. Dat hoeft dan niet meteen een 300 kg squat te zijn maar had wel minstens een 200 kg squat verwacht (wat ik tbh ook magertjes vind :p)

Je hebt zeker wel een vrij hoge bench? Neem aan dat je mij nu niet komt vertellen dat je een bench van 120 oid hebt.
 
Oke excuses, zo kwam het bij mij over (hernia, halve reps, niet kunnen tellen)

Al met al heb jij wel een van de betere fysieken van het forum en daar had ik wat sterkere cijfers bij verwacht. Dat hoeft dan niet meteen een 300 kg squat te zijn maar had wel minstens een 200 kg squat verwacht (wat ik tbh ook magertjes vind :p)

Je hebt zeker wel een vrij hoge bench? Neem aan dat je mij nu niet komt vertellen dat je een bench van 120 oid hebt.

Ik heb zelf een lichte hernia,
Bench was laatste x in gym 150x6 dacht ik.

We gaan zien of 't aankomende bulk lukt Om Kracht verder Op te bouwen, ik zal dat hier loggen, maar ben er nooit echt mee bezig geweest, pas laatste jaar sinds ik met een coach ben die me het laat bijhouden etc...

Wat Ik bedoel met halve reps en nie kunnen tellen is dat er genoeg zijn die 1 rep gedaan hebben en zeggen dat het er 3 waren, en er zijn er maar weinig, ik zeg nie hier maar waar Ik train, die een volle Squat doen of een correcte Bench...
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven