AndroidHealthClinic

IvdM Juni 2020 - Biomek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jay cutler en Dexter Jackson bijvoorbeeld. https://www.bodybuilding.com/fun/jay-cutler-lifelong-lessons-on-building-mass.html

Laten we stellen dat ze niet zo zeer focuste op gewicht. Wellicht zullen er wel foto's op het internet te vinden zijn van een shoot dat ze zware gewichten aan het tillen zijn.

Bodybuilding is geen sprint, het is een marathon. Je zou toch dom zijn om allerlei blessures te riskeren, zodat je kan opscheppen tegenover een aantal powerlifters op een Dutch BB forum lmao. Is totaal onzinnig. Het feit dat mensen zoals Dexter Jackson etc het lang hebben volgehouden is omdat ze niet als halve malloten allemaal zware gewichten constant hebben lopen tillen. Kijk bijvoorbeeld eens wat het gedaan heeft met Ronnie coleman.

Jay cutler trainde inderdaad relatief licht maar heeft in meerdere interviews ook gezegd dat om zo groot te worden om Ronnie te pakken hij veel zwaarder moest gaan liften. Hij benchte ook gewoon 5 plates en squatte over 500 lbs

Dexter weet ik eerlijk gezegd niet van hoe hij trainde in zijn early days.

Ronnie is inderdaad fucked maar goed dan noem je ook één. Er is ook niemand die zegt dat je hem na moet doen en er is ook niemand die dat doet/kan lol.
 
Dorian Yates met een gescheurde pec, biceps en triceps en een kapotte rotator cuff...
 
Jay cutler trainde inderdaad relatief licht maar heeft in meerdere interviews ook gezegd dat om zo groot te worden om Ronnie te pakken hij veel zwaarder moest gaan liften. Hij benchte ook gewoon 5 plates en squatte over 500 lbs

Dexter weet ik eerlijk gezegd niet van hoe hij trainde in zijn early days.

Ronnie is inderdaad fucked maar goed dan noem je ook één. Er is ook niemand die zegt dat je hem na moet doen en er is ook niemand die dat doet/kan lol.
Daarom zei ik toch ook: zijn main focus was niet het gewicht. Lees even dat artikel anders, daar wordt het allemaal uitgelegd. Schijnbaar had hij 23 inch armen bereikt met shitty bicep weight training.

Uiteraard kunnen ze van alles beweren en moeten we het eigenlijk allemaal met een korrel zout nemen. Hetzelfde geldt voor Dorian Yates en zijn 500-750 test-e cycles waar jij ook allemaal in gelooft.

Ik heb ook niet gezegd dat je hem na moest doen? Ik geef alleen aan wat het eventuele resultaat KAN zijn als je als bodybuilder constant zware gewichten tilt. Dit is gewoon appels met peren vergelijken. Totaal onzinnige discussie.

Uiteindelijk draait het allemaal om genetics > diet > gear > training imo.

Dorian Yates met een gescheurde pec, biceps en triceps en een kapotte rotator cuff...
But muhh PR'S!!!!
 
ovation hoe ziet een training er voor jou uit?
 
Haha ik weet wat er in gaat qua gear en weinig mensen zouden geloven hoe weinig dat is in verhouding met zijn fysiek.

Even zijn log gechecked en komt uit op een grammetje. Valt idd reuze mee! Wel hgh on the side?
 
ovation hoe ziet een training er voor jou uit?

Van waar ben je? Mocht je eens in Antwerpen zijn laat me weten dan trainen we samen, als in NL de gyms open zijn zal ik regelmatig in NL zijn dus ik kan je wel een keer voordoen...
 
Van waar ben je? Mocht je eens in Antwerpen zijn laat me weten dan trainen we samen, als in NL de gyms open zijn zal ik regelmatig in NL zijn dus ik kan je wel een keer voordoen...

Gaan we dan squatten? Sorry maat kon het niet laten :roflol: Al met al een dikke shape zonder veel gear, voor jouw doelen doe je het gewoon super goed. Einde discussie.
 
Even zijn log gechecked en komt uit op een grammetje. Valt idd reuze mee! Wel hgh on the side?
Misschien handiger om even in zijn log verder te gaan. Ik heb ovation voorgesteld als de volgende Interview van de Maand, ik hoop dat dat lukt. Ik weet dat hij veel leerzame en interessante dingen te vertellen heeft :thumb:
 
Gaan we dan squatten? Sorry maat kon het niet laten :roflol: Al met al een dikke shape zonder veel gear, voor jouw doelen doe je het gewoon super goed. Einde discussie.
Ja hoor, kom Benen doen... Weet zeker dat je mijn training niet volmaakt zonder over je nek te gaan...
 
Misschien handiger om even in zijn log verder te gaan. Ik heb ovation voorgesteld als de volgende Interview van de Maand, ik hoop dat dat lukt. Ik weet dat hij veel leerzame en interessante dingen te vertellen heeft :thumb:

Ik stem voor :)
 
Ja hoor, kom Benen doen... Weet zeker dat je mijn training niet volmaakt zonder over je nek te gaan...
Oh dat weet ik nog wel, wist je nog toen met Willem? :roflol:

De squats gingen prima maar de lunges met 5kg aan elke kant, damn wat voelde ik me beroerd zeg :roflol:
 
't gaan om een complete training maat... Zo werkt bij bodybuilding...

Niet zo serieus doen verdomme

Ik geloof wel dat jij mij kan laten kotsen, feit is dat ik geen tig reps en setjes nodig heb om te groeien en ik denk zelfs dat mijn benen niet veel minder zijn dan die van jou en dan zonder jarenlang AAS gebruik...dat het werkt bij jou wilt niet zeggen dat dit voor mij ook werkt.
20180322_182224282_iOS.jpg

IMG_20200605_223617.jpg
 
Back
Naar boven