Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een olifant heeft toch de dikste.
Een van de betere topics van de laatste tijd
Dat laatste is dus het hele punt van de discussieNiet zo serieus doen verdomme
Ik geloof wel dat jij mij kan laten kotsen, feit is dat ik geen tig reps en setjes nodig heb om te groeien en ik denk zelfs dat mijn benen niet veel minder zijn dan die van jou en dan zonder jarenlang AAS gebruik...dat het werkt bij jou wilt niet zeggen dat dit voor mij ook werkt.
En ik heb niet tig kilo nodig...Niet zo serieus doen verdomme
Ik geloof wel dat jij mij kan laten kotsen, feit is dat ik geen tig reps en setjes nodig heb om te groeien en ik denk zelfs dat mijn benen niet veel minder zijn dan die van jou en dan zonder jarenlang AAS gebruik...dat het werkt bij jou wilt niet zeggen dat dit voor mij ook werkt.
Maar dan is de pret voorbij
Waarom heb ik deze vraag gesteld ook... Ik had beter moeten wetenNooit gedacht dat m'n interview 4 pagina's zou bereiken though
Inderdaad...Waarom heb ik deze vraag gesteld ook... Ik had beter moeten weten
Waarom heb ik deze vraag gesteld ook... Ik had beter moeten weten
Had niet het idee dat je het erg vond
hou mijn ovulatie er buiten ja
Zodra jij kameel ziet squatten begin je spontaan te ovuleren.
we kunnen er wel een squat batlle of the ego's van maken ,kameel vs ovulatie ,live op dbb
o.k ,bij deze daag ik jou dan uit voor de one finger dumbell curl ,ik zit al op 90kg
Dorian Yates met een gescheurde pec, biceps en triceps en een kapotte rotator cuff...