Fitness Seller

IVDM - Maart 2018 - Harpep (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Goed interview! Hoop kennis in pacht en erg behulpzaam..

Nu ik er over nadenk heb ik volgens mij ook nog een flinke PM met een schema van harpep . Maar stijfkop als ik ben..heb er nog nooit wat mee gedaan:o
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
GE WEL DIG wat een interview!
 
Ik heb trouwens geen autistisch syndroom. IK HEB ME LATEN TESTEN JA.

:aai: ik ook van jou hoor!

Leuk om te horen hoe je ooit begonnen bent en welke weg je hebt afgelegd.
Wat ik veel merk is dat mensen die echt al jaren trainen hun eigen weg zoeken en datgene doen wat het beste bij ze past om tot een resultaat te komen waar ze tevreden mee zijn.

Ik vind je reacties altijd erg waardevol en goede inbreng hebben. Je leert er veel van en je kan veel van elkaar leren.
Het mooiste vind ik altijd weer om et zien hoe mensen echt oprecht hun mening geven en die ook onderbouwen. Dat is het fijne in jouw reacties.

In ieder geval een leuk interview en ook weer genoeg leerzame toevoegingen die eruit gehaald kunnen worden door velen... Ze moeten het alleen wel willen zien en doen. Ik hoop dat je nog lang je waardevolle inbreng hier zal brengen :)

en thanks... voor je vernoeming. :o stiekem wel leuk om te lezen. :D


Je bent welkom en dank je wel!

:DPrachtig interview! Had veel eerder gemoeten.

Ik heb me ook wel een beetje over laten halen, want in dat opzicht blijf ik liever onder m'n steen liggen :)

Haha mooi interview. Er is weinig mis met je geheugen, leuk om te lezen. Ook de uitleg qua training. Denken nog steeds over een (flink) aantal zaken hetzelfde. Als ik iets zou moeten noemen dat ik mis zijn het roomboter stroopwafels.


Wij hebben inmiddels ook al weer 10 jaar lang een DBB relatie, tijd voor een jubileum.
Ik zou zo zeggen, je weet waar je met de stroopwafels naar toe moet. :D

Wow, flink boekwerk deze keer!

Volgens mij ben ik zo'n type dat bij toeval een aardig boek schrijft ;)

:bow2:

Zo, dat was flink doorlezen, maar wat een mooi interview! Ik voel me maar een kleine jongen met mijn amper 4 serieuze trainingsjaren, maar goed, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Zo is dat, meet je vooral af aan jezelf in dat opzicht.

Tenslotte heb ik het idee dat ik -na nog flink wat jaartjes- uiteindelijk weer zo op het punt uitkom waar ik ooit begonnen ben en alleen nog de ervaring en herinnering over heb.

Topper, thanks voor alle informatieve posts door de jaren heen en eigenlijk wil ik gewoon weten wanneer je naar RPB komt voor een gezamenlijke sessie.

Raw Power Barbeque toch? :)

Wie weet, als de zon hoog genoeg aan de hemel staat.


Uitgelezen, mooi interview. Veel geleerd ook, wist niet dat je dik was meneer 120+ kg :D

Ik ben niet dik, ik heb functionele rondingen, net als Obelix.

mooi interview ,duidelijk iemand met veel kennis van zaken ,opgedaan uit de literatuur en praktijk met ontelbare trainingsuren :bow:

Ze zeggen wel eens dat je 10000 uur nodig hebt om ergens meester in te worden.

Nou, daar zit ik echt wel aan en nog steeds het gevoel dat er nog van alles te leren valt!

Heel erg leuk interview, met plezier gelezen. Je zou misschien toch eens moeten overwegen om een boek te schrijven, volgens mij gaat het je gemakkelijk af :roflol:

Mijn dag kan natuurlijk niet meer stuk, nu ik de eer heb gehad genoemd te worden door de grote Harpep :bow2:

Wie weet, als er ooit nog eens tijd en zin in heb. Vond dit interview eigenlijk al heel wat.

Eigenlijk voel ik me diep van binnen nog steeds heel klein (vooral figuurlijk gesproken), maar dank je wel voor de eer. :)


Mooi interview met een markant persoon. Harpep was me idd al meerdere malen opgevallen door zijn uitgebalanceerde en deskundige reacties in discussies al hier. Alleen doseert hij zijn aanwezigheid wel behoorlijk :)

Dank je wel, dank je wel.

Die laatste zin ben ik niet zeker van of ik hem goed snap. Bedoel je dat ik niet al té dominant en pedant aanwezig ben? (of juist wel? :D)

Harpep delivers again :bow2::bow2::bow2:.

Een bescheiden man die altijd bereid is te helpen, met een bibliotheek aan kennis!

Enige wat nog ontbreekt is mss een plaatje van zijn popeye onderarmen en zijn kerstboom

Dankudanku.

Mijn kerstboom is niet echt zichtbaar vrees ik en bovendien ben ik internet foto schuw.

Mooi interview, jonge man!

Met name het gedeelte waar je op kritische wijze het gebruik van PED's bespreekt trok mijn aandacht. Deze oneerlijke concurrentie heeft al eerder voor mij de lol in onze sport volledig vergald, alleen om er achter te komen dat in de volgende sport die ik fanatiek ging beoefenen, wielrennen en mountainbiken, het van hetzelfde laken een pak was... Het is toch een schande dat men Kevin Levrone (mijn favoriete bodybuilder) roemt om zijn genetische aanleg, en dan serieus bedoelen dat hij het beste van iedereen op drugs reageert.

Het is erg jammer allemaal en de manier waarop Levrone geroemd wordt, vind ik echt Zum Kotzen.

Interessant interview maar diepe teleurstelling dat AKFIT wel vernoemd wordt en ik niet :(

AKFIT dan nog wel!!

Banshee

Arme ziel, nou hierbij dan :emo:
Goed interview! Hoop kennis in pacht en erg behulpzaam..

Nu ik er over nadenk heb ik volgens mij ook nog een flinke PM met een schema van harpep . Maar stijfkop als ik ben..heb er nog nooit wat mee gedaan:o

Geen wonder dat je dik blijft en geen vooruitgang boekt! :treuren::finger:

GE WEL DIG wat een interview!

Dank u!
 
Die laatste zin ben ik niet zeker van of ik hem goed snap. Bedoel je dat ik niet al té dominant en pedant aanwezig ben? (of juist wel? :D)
Nee, ik bedoel dat je maar af en toe in een discussie springt, en dat het dan vaak een zeer relevante reactie is, maar als je je in iedere discussie zou mengen zou het minder sterk zijn (en pedant overkomen). Dus goed gedoseerd.
 
Ben je al wel eens op de bbq geweest Harpep? Vergeef me mijn vergeetachtigheid. En juist nu is het het mooist met deze temperaturen.
 
Mooi interview :thumbs:
 
Boeiend intervieuw en zeer educatief. Bedankt hiervoor

je bent rijp voor College Tour ;)
 
Sorry voor de late reactie, moet je maar niet zo'n lang stuk er van maken :)

Ik heb nu eindelijk alles kunnen lezen. Prachtig interview en dank voor de eervolle vermelding.

Veel dank ook voor je jarenlange inzet bij het helpen van anderen en voor je vele informatieve posts hier. Ik denk niet dat men altijd inziet hoeveel werk er soms in zit om je altijd goed uit te drukken om anderen daadwerkelijk van de juiste informatie te kunnen voorzien. Het is makkelijk zat om een voorgefabriceerd antwoord te geven maar jij zet altijd heel duidelijk uiteen waaróm iemand richting een bepaalde keuze geleid zou moeten worden, of diegene nu een nieuwe lifter is of een zeer ervaren persoon. Zelf heb ik er lang niet altijd zin meer in / tijd voor.

Dat jij dat wel elke keer weer doet verdient de nodige dankbaarheid.
 
Wat een leuk interview om te lezen. Zeker met de schrijfstijl die jij gebruikt erg genieten. Toevallig zat mijn vriendin naast me toen ik dit aan het lezen was en na het lezen van slechts één regel was zij ook al fan van jouw manier van schrijven.
 
Wat een goed interview!
 
Nee, ik bedoel dat je maar af en toe in een discussie springt, en dat het dan vaak een zeer relevante reactie is, maar als je je in iedere discussie zou mengen zou het minder sterk zijn (en pedant overkomen). Dus goed gedoseerd.

Bedankt voor het compliment.

Het is inderdaad altijd het streven geweest om (meestal) alleen te reageren als ik ook ik zinnigs te zeggen heb.
Daardoor blijft het doorgaans lange tijd erg rustig van mijn kant. :emo:

Ben je al wel eens op de bbq geweest Harpep? Vergeef me mijn vergeetachtigheid. En juist nu is het het mooist met deze temperaturen.


Nee, ik ben eigenlijk nooit op dat soort evenementen aanwezig, niet zo'n behoefte aan.
Dat is trouwens in geen enkel opzicht persoonlijk gericht op mensen, ben gewoon beetje schuw op de een of andere manier.

Bedenk ook dat het überhaupt al 14 jaar heeft geduurd voordat ik me heb laten interviewen.
Het is omdat RFFNCK maandenlang heeft lopen drammen bij me, dat ik uiteindelijk maar heb toe gegeven.
Anders was het nooit wat geworden. ;)

Ik zal er eens over nadenken, maar beloof niets. :)

P.S. nu mooie temperaturen om te barbequen? :eek:


Mooi interview :thumbs:

Dankjewel kerel!


Boeiend intervieuw en zeer educatief. Bedankt hiervoor

je bent rijp voor College Tour ;)


Merci.

Moest overigens eerst opzoeken wat "College Tour" is, dus ik betwijfel de vermeende geschiktheid. :D


Sorry voor de late reactie, moet je maar niet zo'n lang stuk er van maken :)

Ik heb nu eindelijk alles kunnen lezen. Prachtig interview en dank voor de eervolle vermelding.

Veel dank ook voor je jarenlange inzet bij het helpen van anderen en voor je vele informatieve posts hier. Ik denk niet dat men altijd inziet hoeveel werk er soms in zit om je altijd goed uit te drukken om anderen daadwerkelijk van de juiste informatie te kunnen voorzien. Het is makkelijk zat om een voorgefabriceerd antwoord te geven maar jij zet altijd heel duidelijk uiteen waaróm iemand richting een bepaalde keuze geleid zou moeten worden, of diegene nu een nieuwe lifter is of een zeer ervaren persoon. Zelf heb ik er lang niet altijd zin meer in / tijd voor.

Dat jij dat wel elke keer weer doet verdient de nodige dankbaarheid.


Gijs en jij verdienen gepaste eerbetoon vind ik.

Ik vind het ook heel prettig dat je doorziet en waardeert hoeveel moeite ik er daadwerkelijk in steek om eenduidige, gerichte nuttige informatie te verstrekken.
Dat is namelijk een hele kunst op zich en daar zit een heleboel tijd en passie in.
"Liefdewerk oud papier" zogezegd.

Bedankt Tymen.



Wat een leuk interview om te lezen. Zeker met de schrijfstijl die jij gebruikt erg genieten. Toevallig zat mijn vriendin naast me toen ik dit aan het lezen was en na het lezen van slechts één regel was zij ook al fan van jouw manier van schrijven.

Dank je.
Misschien loop ik m'n roeping als schrijver wel mis :cool:





:):):):):)



Wat een goed interview!


Ik ben blij dat jullie er zo blij mee zijn :p
 
Laatst bewerkt:
Bedenk ook dat het al 14 jaar heeft geduurd totdat ik me heb laten interviewen.
Het is omdat RFFNCK maandenlang heeft lopen drammen bij me, dat ik uiteindelijk maar heb toe gegeven.
Anders was het nooit wat geworden. ;)
Ja, belachelijk. Sommige mensen hebben je naam waarschijnlijk zomaar een aantal keren laten vallen als suggestie.:fluit:

Oh, en thanks voor de vermelding. We blijven ons best doen om de nieuwelingen een klein beetje de goeie kant op te helpen.
 
Mooi interview, leuk om wat achtergrond info te lezen van iemand waar je zo veel van kunt leren.
 
Mooi interview en bevat, zoals we harpep kennen, al boordevol informatie waarvan je zo een sticky zou kunnen maken.

Ben niet zo heel lang lid (jaartje of 3), maar had al heel snel door dat harpep een bron van kennis bevat.

#respect :thumb:
 
zijn profiel staat op private, zodat je niet kan zien waar en wat hij recent gepost heeft (althans... ik kan het niet achterhalen)
 
zijn profiel staat op private, zodat je niet kan zien waar en wat hij recent gepost heeft (althans... ik kan het niet achterhalen)

Zoekfunctie gebruiken met de parameters "geplaatst door lid: Harpep"
 
Thanks, dat is haast simpeler dan via user => posts :)
 
Even aandachtig doorlezen wanneer ik tijd heb...
 
Back
Naar boven