XXL Nutrition

IvdM Maart 2020 - Pleister (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LM

well mannered, bad behaved
Moderator
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
8 mei 2013
Berichten
8.924
Waardering
8.945
Aanstaande zaterdag staat de DBB meet op de planning. Aangezien forum lid Pleister een brand spanking nieuwe gym heeft geopend, een mooie aanleiding om hem te interviewen!

- Wil je wat vertellen over de man achter Pleister?
Mijn naam is Pleister, 28 jaar jong en woonachtig in het mooiste gedeelte van Nederland, Zuid-Limburg.
Jaren geleden zeer actief op DBB en het grootste deel van mij kennis ook via dit forum op gedaan. Je moet veel informatie wel met een korreltje zout nemen maar zodra je dat weet staat er best nog wat nuttige informatie op.
Op een gegeven moment werd ik stout en kreeg ik een permban. Zeker een jaar niet op het forum kunnen komen maar wovano heeft ervoor gezorgd dat deze werd opgeheven. Held die Wovano :cool:. En laten we eerlijk wezen, sowieso een saaie bedoeling, DBB zonder Pleister :D.

- Wanneer ben je geïnteresseerd geraakt in bodybuilding?
Toen ik 16 jaar was ben ik voor het eerst begonnen met trainen. Ik was relatief dun en ik wou net als mijn vrienden wat ''breder'' worden. Ik heb dit een half jaar vol gehouden en erna voor een klein jaartje gestopt. In dat half jaar had ik werkelijk geen flauw idee wat ik aan het doen was. Wat ik er nog van kan herinneren was dat ik elke dag buik en armen aan het trainen was :roflol:

Vanaf me 18e ben ik serieuzer geworden. Ik kreeg een training en voedingsschema van de personal trainer in mijn toenmalige sportschool en vanaf dat punt ben ik nooit meer gestopt. Ik train ondertussen 10 jaar en in die tijd heb ik hooguit 1 week geskipt. Verder nooit blessure's of iets dergelijks gehad (afkloppen).

- Sinds kort ben je eigenaar van Platinum Gym in Heerlen, hoe is dat tot stand gekomen?
Ik denk dat dat circa 3 jaar geleden begonnen is omdat ik merkte dat iedere gym zijn gebreken had. Dat kan ik beter, dacht ik toen (wat ik nu overigens nog steeds denk:p).

Twee jaar geleden ben ik gaan kijken voor panden. Ik had een mooi pand op het oog maar hier mocht ik van de gemeente geen sportschool openen vanwege het bestemmingsplan.
Paar maanden later eindelijk een nieuw pand gevonden welke voldeed aan mijn eisen. Het bestemmingsplan was weer verkeerd maar volgens de gemeente diende ik een simpele aanvraag te doen zodat ze dit zouden wijzigen. Zeker 3-4 maanden verder en er zat nog steeds geen schot in. Uiteindelijk is dat afgeketst omdat de verhuurder niet meer wou wachten.

Ik begon de hoop al een beetje op te geven omdat er geen fatsoenlijke panden waren en de gemeente iedere keer moeilijk deed. Tot ik afgelopen januari toch nog een nieuwe poging waagde door op Funda te kijken. Me oog viel op het pand waar we nu in zitten en hier was het bestemmingsplan wel in orde en nadat ik overeenkomst had met de verhuurder zijn we vanaf 1 maart begonnen met bouwen en vanaf 2 september zijn we officieel geopend :banana:

- Hoe ben je aan de naam gekomen?
Eigenlijk heb ik de naam van mijn vrouwtje gepikt. Mijn vrouw heeft jaren geleden op instagram een account aangemaakt met de naam Platinum Quads, omdat ze goede quads had toentertijd (nu nog hoor, anders krijg ik ruzie:o). Toen we wisten dat we de gym gingen openen hebben we zitten brainstormen en besloten we de gym Platinum Gym te noemen.

- Kun je ons iets vertellen over de weg ernaar toe, de opzet, het idee dat je voor ogen had/hebt, wat je wilde bereiken?
Mijn idee en opzet was om een moderne hardcore gym te creëren met een gemoedelijke sfeer. De meeste gyms noemen zich hardcore omdat er al tientallen jaren dezelfde apparatuur staat en er nooit word schoon gemaakt maar dat is niet mijn betekenis van een hardcore gym.

In onze gym staat kwalitatief goede apparatuur en veel en zware gewichten. Een mix van verschillende soorten mensen met ieder hun doelen maar iedereen die traint is uitermate gemotiveerd en staat ook open om andere te helpen en te motiveren. Ik wil geen haantjes gedrag in mijn gym want dan knikker ik je er meteen uit. Dat klinkt hard maar uiteindelijk komt dat de gym ten goede omdat de sfeer goed blijft, die moet je namelijk zelf creëren.

- Aanstaande zaterdag mogen we met een hele club DBB'ers de gym in real life gaan bekijken. Wat kunnen we verwachten? Wat voor apparatuur heb je bijvoorbeeld staan?
Tot nu toe is iedereen zeer tevreden over de sportschool dus ik ben zelf ook heel erg benieuwd wat de DBB'ers ervan vinden haha. Iedereen die komt mag gratis trainen en krijgt een goodie bag van XXL Nutrition en een shakebeker van Platinum Gym.

Qua apparatuur is het grootste gedeelte van Hammer Strength en Life Fitness en we hebben ook nog Watson Equipment en Fittrix.

- en... is het nu helemaal af?
In mijn ogen is het nooit helemaal af. Ik zit nog steeds elke dag online naar apparatuur te kijken ondanks dat de gym al tot de nok toe gevuld is:emo:. Afgelopen dinsdag heb ik alweer wat nieuws besteld, nieuwe dumbbells: 62.5kg, 65kg, 67.5kg, 70kg. Dan kan iedereen weer even vooruit:D

- Wat voor type sporters zijn lid van jouw gym?
Ik richt me voornamelijk op de wat serieuze krachtsporter. Op die manier is de gym ook ingericht namelijk. Iedereen is natuurlijk welkom maar de gym is echt ingericht op krachtsporters. Ik denk ook niet dat 65+ op Hardstyle/House/Techno muziek zitten te wachten lol.

- Ik heb vernomen dat er een klein Pleistertje in de maak is, dus gefeliciteerd! komt er ook een kinderopvang in de gym? ;)
Thnx! 29 September is ze uitgerekend. Tot nu toe ziet alles goed uit!
Nee geen kinderopvang haha, die blijft thuis.


Benieuwd geworden naar de gym? Neem dan alvast even een kijkje op de website van Platinum Gym
 
Brooooo :heart:

Sowieso beste gym van Nederland. Happy dat ik er elke week weer kan trainen. :wl:
 
Tof interview! Tot zaterdag, dan gaan mijn benen weer op de pijnbank! Nu al zin in Hack Squats en Vertical Leg Press!
 
Held die Wovano :cool:
Pleister
giphy.gif
 
Ik bespeur een trent. Is het noodzakelijk om een permaban te hebben gehad om in aanmerking te komen voor IvdM?
 
Gym ziet er goed uit man!
 
Leuk om te lezen!

De gym is sws een aanrader voor iedereen :cheer: Tot nu toe voor mij de gym met de beste equipment die ik ben tegengekomen.

Tot zaterdag! :D
 
Back
Naar boven