XXL Nutrition

IVDM - mei 2011 - Robke78 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vond het leuk om te lezen , en die foto met de baby is gewoon gaaf !
 
De foto met je zoontje is chill :D

Thanks mate !

Das waar, is goed gelukt kerel !

;)

leuk intervieuw. goed fysiek ook.

graçias

hahaha hulde aan de keyboard warrior met exact 20.000 posts op zijn naam!

Stay tuned rob!! Leuk interview :thumb:

:roflol:

Ik vond het leuk om te lezen , en die foto met de baby is gewoon gaaf !

Thanks
 
leuke foto met je kind, rest beetje verouderd eh :p + leuke interview
 
You’re not a pro bodybuilder so stop acting like one

Quoted for truth! Kan me helemaal vinden in die instelling van dat het een mooie hobby is waar we serieus mee bezig zijn, veel voor doen en laten maar het blijft wel een hobby.

Mooi interview (pc was stuk begin mei daarom reageer ik zo laat) En dat vet% valt wel mee toch, je maakt toch een beeld van members in je hoofd en mijn beeld van jou was meer vet minder spieren dan het in real life is. Mooie fysiek!
 
Nu nog maar je interview gelezen... Erg leuk!

Haha die foto met je kleine in de buggy, daar lijk je echt huge! Moest ik je irl tegenkomen, zou ik toch eens kijken (no homo!) :p
 
Quoted for truth! Kan me helemaal vinden in die instelling van dat het een mooie hobby is waar we serieus mee bezig zijn, veel voor doen en laten maar het blijft wel een hobby.

Mooi interview (pc was stuk begin mei daarom reageer ik zo laat) En dat vet% valt wel mee toch, je maakt toch een beeld van members in je hoofd en mijn beeld van jou was meer vet minder spieren dan het in real life is. Mooie fysiek!

Thanks man !

Nu nog maar je interview gelezen... Erg leuk!

Haha die foto met je kleine in de buggy, daar lijk je echt huge! Moest ik je irl tegenkomen, zou ik toch eens kijken (no homo!) :p

Hehehehe
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
leuk interview en goed fysiek zo te zien!
 
Leuk interview zeg. En het werd idd wel tijd..Robke78 zie je overal voorbij komen en geeft nuttige tips en adviezen.
 
mooi interview Big Rob!
 
Netjes man! Leuk om te lezen :thumb:
 
Nice bump!

Robkeeeeeee, buffel
 
Zie het nu pas.
Nice
 
Helemaal over het hoofd gezien.
Ik heb veel aan je logje en je adviezen.
Leuk om wat meer over je te weten.
 
ik ben wel een prof bodybuilder :mad:
 
leuk om te lezen rob
eigenlijk helemaal gemist dit stukje
 
Back
Naar boven