AndroidHealthClinic

Nieuw IvdM met Ronnie Coleman - November 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

super gedaan!, ook thanks voor de posters!
 
Dik in orde! Mooi hoe je dit voor elkaar hebt gekregen...
 
tofffffffffffffff
 
Vet interview.
 

Epic is het zeker. Antwoord ook op elke mail, heb gewoon wat zitten chatten. Gewoon een vast contact geworden, zal 'm zeker in de toekomst nog eens vragen voor interview.

Hij is volgens mij een stuk meer down-to-earth dan de andere profs, die zullen wel moeilijker te bereiken zijn.
 
Epic is het zeker. Antwoord ook op elke mail, heb gewoon wat zitten chatten. Gewoon een vast contact geworden, zal 'm zeker in de toekomst nog eens vragen voor interview.

Hij is volgens mij een stuk meer down-to-earth dan de andere profs, die zullen wel moeilijker te bereiken zijn.

Vet:D
 
Top dit! Kuddos voor T! :thumb:
 
Leuk interview!
 
Epic is het zeker. Antwoord ook op elke mail, heb gewoon wat zitten chatten. Gewoon een vast contact geworden, zal 'm zeker in de toekomst nog eens vragen voor interview.

Hij is volgens mij een stuk meer down-to-earth dan de andere profs, die zullen wel moeilijker te bereiken zijn.
Zou toch wat zijn als het nog werkelijk waar een mattie van je wordt ook :D
 
lightweight! :D
 
It's on now! Time to bleed, WHOOW!! YEAH BUDDY!!!
Light weight!! It's just a warm up anybody can do this!
It's just a walk in the park, i can do this the hole day long.
Nothing but a peanut!! Everybody wants to be a bodybuilder but nobody wants to lift no heavy ass weights, but i do it do!!!
 
Wanneer komt het IvdM van december? :p
Mss een kerstspecial met D. Jackson in de hoofdrol? :)
 
Heb je Kevin Levrone wel eens gehad?
Dat is ook een relaxte gozer! Denk dat hij wel wat vragen zou willen beantwoorden :)

Goed interview!
 
wow wat een beest
 
Back
Naar boven