MuscleMeat

IVDM - Oktober 2017 - Punjab & HillR (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niceee, misschien leuk om stats toe te voegen? Was tijdens het lezen benieuwd geraakt naar de leeftijd (en maybe andere stats) van beide.
Ja pun staat erin 34 weet ik.
 
Leuk om te lezen!
 
Niceee, misschien leuk om stats toe te voegen? Was tijdens het lezen benieuwd geraakt naar de leeftijd (en maybe andere stats) van beide.
Ja pun staat erin 34 weet ik.

Wat voor stats wil je weten?
 
Bloedlul of vleeslul?

Surinaamse-Bloedworst_480x480mm.jpg

Even srs, leeltijd, lengte, gewicht, vp

34, 1.85m, ± 102-105kg, ± 10%
 
Ach we vallen beide op kleine meisjes :trollface: :roflol:

:roflol:

Niceee, misschien leuk om stats toe te voegen? Was tijdens het lezen benieuwd geraakt naar de leeftijd (en maybe andere stats) van beide.
Ja pun staat erin 34 weet ik.

Ik ben 27

1.50cm +- 57kg, al heb ik al een aantal weken niet op de weegschaal gestaan en ik durf nu niet meer :roflol:

Vetpercentage heb ik echt geen flauw idee van. Zal toch wel rond de 22% zitten ofzo..
 
Super leuk interview! Ook erg leuk geschreven, leest lekker weg zo. Alles wat er staat komt ook overeen met hoe ik jullie ken :)
 
En verder vind ik de meeste powerlifters gewoon gefaalde bodybuilders (er vanuit gaande dat ze ervoor aan bodybuilding deden), die niet genoeg discipline kunnen opbrengen om hun voeding te allen tijde ook in orde te hebben.
:roflol::roflol:

Leuk interview! Zo ben ik toch mooi het laatste half uur van mijn eerste werkdag weer doorgekomen:woot:
 
En verder vind ik de meeste powerlifters gewoon gefaalde bodybuilders (er vanuit gaande dat ze ervoor aan bodybuilding deden), die niet genoeg discipline kunnen opbrengen om hun voeding te allen tijde ook in orde te hebben.

Je spelde kuurschema verkeerd.
 
:roflol:

Hoe lager je vet% hoe meer vvm je verliest per % vet dat je daalt. Cutten behalve wanneer je binnen je gewichtsklasse is alleen maar een zinloze belemmering van kracht binnen de pl/strongman wereld.

De 1 wil er uit zien alsof die veel lift, de ander wilt veel liften.
 
:roflol: aan de verkeerde kant van de lijn.
Maar thnx voor t compliment!

Leuk interview om te lezen al hebben we over het meeste al in rl kunnen kletsen. :)

Mooi stel zijn jullie :heart:
 
Back
Naar boven