AndroidHealthClinic

IVDM - September 2017 - Robke78 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

20170711_105355_resized.jpg

20170711_105345_resized.jpg

20170711_105334_resized.jpg

20170709_102114_resized.jpg
Nice home gym:engel:
 
Leuk om te lezen ouwe en deels heel herkenbaar :)
 
Lieveke zal trots zijn dat ze bij een Vlaamse reus als poster aan de muur hangt. Leuk interview Robke!
 
Mooi interview! Op mijn 40ste ga ik ook de naald erin duwen.:hoody:
 
Maar het forum is niet meer wat het geweest is. Vele zijn er vertrokken en hebben heel wat kennis meegenomen.

True dit.

Tegenwoordig als je informatie zoekt tik je wat in op YouTube en het wordt gewoon voorgekakt terwijl je je happie naar binnen stouwt.

Ben ook serieus benieuwd over een jaar of 5 of er nog mensen op dbb zitten. Heb beetje het idee dat het een vast kliekje is wat zich op verschillende subfora begeven en dan een paar lui die trollen bij elke beginner en zodoende nieuwe mensen wegjagen.
 
True dit.

Tegenwoordig als je informatie zoekt tik je wat in op YouTube en het wordt gewoon voorgekakt terwijl je je happie naar binnen stouwt.

Ben ook serieus benieuwd over een jaar of 5 of er nog mensen op dbb zitten. Heb beetje het idee dat het een vast kliekje is wat zich op verschillende subfora begeven en dan een paar lui die trollen bij elke beginner en zodoende nieuwe mensen wegjagen.

En waarschijnlijk dan nog door één of andere fake natty die gesponsord wordt door detox tea oid :roflol:

We zijn ook een uitstervend ras. Iedereen wilt wel eens wat vet minder hebben. Maar lekker buff worden spreekt niemand nog aan. Dus ja, idd, ik denk ook dat dit forum een stille dood tegemoet gaat.
 
nice interview man... Je hebt een goede mindset. Down to earth... Waren maar meer mensen zo...

Leuke homegym by the way...
 
Back
Naar boven