Fitness Seller

Peiling IVDM voorstel Alex Moonen

Van Alex wil ik een


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.310
Waardering
65.415
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste iedereen,

Het volgende interview zal gebeuren met de voormalig succesvolle judoka, meervoudig sterkste man van Nederland en strongman champions league finalist Alex Moonen.
Nu heb ik al een ander besproken met hem en hij staat open voor een interactief interview, dwz dan komt hij op een afgesproken tijdstip online en kunnen jullie je vragen live afvuren op hem.

Geef je voorkeur aan in de poll en dan maak ik er werk van!
 
Ik vind het idee met ‘lezersvragen’ wel leuk. Maar ik zie dan liever mensen vragen vooraf insturen dan een live q&a waar misschien niemand is, of een hoop onzin tussen zit.

Maar ik ben sowieso geïnteresseerd.
 
Ik vind het idee met ‘lezersvragen’ wel leuk. Maar ik zie dan liever mensen vragen vooraf insturen dan een live q&a waar misschien niemand is, of een hoop onzin tussen zit.

Maar ik ben sowieso geïnteresseerd.
Het feit dat er misschien niet genoeg activiteit zou kunnen zijn is de grootste reden dat ik eerst even peil.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Sanca Saxon , top idee, gaat dit tijdstip in een weekend vallen zodat er zeker genoeg mensen online kunnen zijn? Want dat verdient deze topsporter zeker wel.
 
Sanca Saxon , top idee, gaat dit tijdstip in een weekend vallen zodat er zeker genoeg mensen online kunnen zijn? Want dat verdient deze topsporter zeker wel.
Een weekend lijkt me idd het handigste.
 
Tof, gaat een leuk interview worden!

Ik vind het idee met ‘lezersvragen’ wel leuk. Maar ik zie dan liever mensen vragen vooraf insturen dan een live q&a waar misschien niemand is, of een hoop onzin tussen zit.

Maar ik ben sowieso geïnteresseerd.
Hier sluit ik me bij aan!
 
Ik vind het idee met ‘lezersvragen’ wel leuk. Maar ik zie dan liever mensen vragen vooraf insturen dan een live q&a waar misschien niemand is, of een hoop onzin tussen zit.

Maar ik ben sowieso geïnteresseerd.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Een live Q&A kan enerzijds mislopen omdat er te weinig volk online is en anderzijds een grote kans op onzin.

Wel tof dat hij het ziet zitten om het interview te doen!
 
Interview met Alex zou top zijn! Maar aangezien DBB op sterven na dood is zou ik het gewoon in de traditionele vorm doen.
 
Back
Naar boven